Dit onderwerp heeft 11 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 03-08-2007 18:46.
Gevaarlijke cocaïne in Nederland
- Geplaatst op vrijdag 03 augustus 2007 17:24Gevaarlijke cocaïne in Nederland
Uitgegeven: 3 augustus 2007 16:47
Laatst gewijzigd: 3 augustus 2007 17:04
UTRECHT - Het Trimbos-instituut roept mensen op voorlopig geen cocaïne te gebruiken. Het instituut heeft coke aangetroffen die verontreinigd is met atropine. Een gebruiker is al overleden.
Inertia Stock
Volgens het Trimbos-instituut zijn er vanuit het hele land meldingen die duiden op gebruik van de verontreinigde cocaïne.
Atropine werkt als tripmiddel. Bij een overdosis krijgt de gebruiker last van hallucinaties, rusteloosheid en gedaald bewustzijn. Ook kan de persoon bewusteloos raken. Er kunnen ademhalings- en hartritmestoornissen optreden die kunnen leiden tot de dood.
Eind 2004 en eind 2005 was er in Nederland ook vervuilde coke in omloop. Meer dan twintig cocaïnegebruikers zijn toen ernstig ziek geworden.
Italië
Deze week is in Italië ook cocaïne vervuild met atropine gevonden. Een aantal gebruikers is daar in een ziekenhuis opgenomen.
(c) ANP
nu.nl
- Geplaatst op vrijdag 03 augustus 2007 17:28wat een mazzel dat ik geen sos meer gebruik zeg

- Geplaatst op vrijdag 03 augustus 2007 17:41Dat is anders niet te merken aan de postings die je plaatst

- Geplaatst op vrijdag 03 augustus 2007 17:44
zit lekker met mijn biertje op het balkon in het zonnetje, je moet watquote:partyondude schreef op 03 augustus 2007 @ 17:41:
Dat is anders niet te merken aan de postings die je plaatst

- Geplaatst op vrijdag 03 augustus 2007 17:46

- Geplaatst op vrijdag 03 augustus 2007 17:46
Das trouwens niet verkeerd, mijn balkonnetjes zijn erg krap voor een stoelquote:
- Geplaatst op vrijdag 03 augustus 2007 17:51
zo'n appartement zou ik dus nooit kopen, laatst wezen kijken voor een nieuwbouwproject in centrum Haarlem, maar bleek dat er Franse balkons op zaten. Feest ging dus niet door, want ik vind het wel erg belangerijk....quote:partyondude schreef op 03 augustus 2007 @ 17:46:
[...]
Das trouwens niet verkeerd, mijn balkonnetjes zijn erg krap voor een stoel
- Geplaatst op vrijdag 03 augustus 2007 17:54Dat schiet inderdaad niet op. Nou ja, het past net hier, maar het grootste balkon kijkt nu lekker uit op knooppunt Hintham bij Den Bosch, de A2 dus. Ze hebben verdikke het halve park weggekapt man

- Geplaatst op vrijdag 03 augustus 2007 18:14Even opgezocht naar Atropine. Meer dan een jaar terug (Mei 2006) heb ik ooit eens een vervuilde pil gehad met atropine. 12 uur lang doodsangsten, doodervaringen etc.

Was ook de laatste keer dat ik wat heb gehad
If we had more time for discussion we should probably have made a great many more mistakes. (Trotski) - Geplaatst op vrijdag 03 augustus 2007 18:24
maatje van me had 5 jaar terug ofzo op IC een paar pilletjes van iemand gekocht binnen en had er 2 naar binnen gegooid. Ging niet meer helemaal goed met hem idd, hij vond dat de mensen hem al zo vreemd aan zaten te kijken in de tram naar huisquote:Wesz schreef op 03 augustus 2007 @ 18:14:
Even opgezocht naar Atropine. Meer dan een jaar terug (Mei 2006) heb ik ooit eens een vervuilde pil gehad met atropine. 12 uur lang doodsangsten, doodervaringen etc.

, had er 2
Was ook de laatste keer dat ik wat heb gehad

Bleek toen ook antropine in te zitten... - Geplaatst op vrijdag 03 augustus 2007 18:35Niet tof
If we had more time for discussion we should probably have made a great many more mistakes. (Trotski) - Geplaatst op vrijdag 03 augustus 2007 18:46
breek me de bek niet open wat dat betreftquote: