Dit onderwerp heeft 16 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 22-08-2009 11:43.
Weer airbrush voor Keira?!?
- Geplaatst op 2009-08-19 12:30:00
Dit artikel is geplaatst door de Fashionscene redactie. Reacties op dit onderwerp zijn tevens zichtbaar op de frontpage
Je hebt vast en zeker de nieuwe campagne voor Coco Mademoiselle gezien in menig tijdschrift. Hiervoor is weer de mooie Keira Knightley gestrikt. De advertentie is nog maar net gepubliceerd of er wordt alweer gesproken over airbrushing. Is het waar of niet…
Ik snap dat er af en toe wat oneffenheden in een foto worden weggewerkt (als celeb wil je toch zeker niet met een grote pukkel op een magazinecover komen?) maar dat er bepaalde lichaamsdelen groter of kleiner worden gemaakt, vind ik nog steeds de grootste onzin. Keira Knightley kwam eerder al in het nieuws doordat haar borsten op de filmposter van King Arthur een cupmaatje (of meer) erbij kregen (en daar was ze zelf ook niet blij mee). Nu is iets soortgelijks gebeurd bij de nieuwste campagne van Chanel. Het schijnt dat de shoot toch niet zo natuurlijk is als iedereen denkt. Geruchten gaan dat haar borsten weer groter zijn gemaakt.
Uiteraard heeft het modehuis nog geen reactie gegeven op de roddels, maar als het aan airbrush-expert Chris Bickmore ligt is er wel degelijk iets met haar boezem gedaan. Volgens de man is er meer schaduw in de foto gecreëerd, zodat haar borsten ronder en groter lijken. Ook zijn haar gezicht en handen geairbrusht: de man kon geen rimpeltje of lijntje vinden.
Tja, oordeel zelf. Wat vind jij van de foto? (Elisah)
- Geplaatst op woensdag 19 augustus 2009 14:21och who cares, ik vind het een mooie foto!
- Geplaatst op woensdag 19 augustus 2009 16:15dat gebeurt tegenwoordig met elke foto, niks bijzonders aan zolang ze maar niet ECHT de grootte aanpassen of zo. schaduwtje meer of minder vind ik geen crime.
- Geplaatst op woensdag 19 augustus 2009 16:36Wat maakt het uit, de foto is prachtig, tuurlijk willen ze dat er geen lijntjes etc. op haar gezicht of handen te zien zijn! En op die poster van King Arthur ziet het er eerst ook niet uit, met een grotere cup ziet het er veel mooier uit!
- Geplaatst op woensdag 19 augustus 2009 17:10haha dan hadden ze dr haar ook wel ff glad kunne maken :pIt seems that each time we meet, a catastrophe lies in my way. Well, then perhaps you ought to get out of the way.
- Geplaatst op woensdag 19 augustus 2009 17:48Elke foto is tegenwoordig ge-airbrushed
- Geplaatst op woensdag 19 augustus 2009 17:52het gebeurt zowat op iedere foto en btw. die foto is al heel oud? ik denk dat ik hem zeker iets van anderhalf jaar geleden avn google af heb gehaaldits easy to hate yourself, but then you must realise the blackparts need to be loved aswell
- Geplaatst op woensdag 19 augustus 2009 18:06Wat maakt het uit.. er staat toch ook niet onder 'dit is een NIET geairbrushte foto!! dit is puur natuur!!'
ja kijk als dat er onder zou staan is het wel een probleem.Weeeeer in die sleeeeeuuuuuurrrr We moeten in opstand komen tegen school :\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'( - Geplaatst op woensdag 19 augustus 2009 18:21mm, boeien, ik vind het ook een mooie foto

En het is niet zo dat ze meteen gigantische borsten heeft ofso. En ik kan eerlijk gezegd bij de meeste foto's geen rimpels vinden op het gezicht van het model
XO - Geplaatst op woensdag 19 augustus 2009 18:42ik vind het normaal dat fotos geairbrusht worden want het moet perfect uitzien het is als foundation opbrengenS.T
- Geplaatst op woensdag 19 augustus 2009 18:59ze zijn zeker groter gemaakt, dat zie je gelijk, ze heeft cup A of AA geen C.. maar wat maakt het uit? Het is een mooie foto. Keira is prachtig
- Geplaatst op woensdag 19 augustus 2009 19:53dat luchtje is echt zoo lekker(L)
- Geplaatst op woensdag 19 augustus 2009 21:07"maar dat er bepaalde lichaamsdelen groter of kleiner worden gemaakt, vind ik nog steeds de grootste onzin."
Hmm, nogal raar dat je dat niet weet, dat dat met elke cover-foto wel gebeurd, niet te spreken van de honderden foto's ín een blaadje. :\ En zo te zien lijkt hier haar nek ook behoorlijk opgerekt. - Geplaatst op woensdag 19 augustus 2009 21:33Alle reclamefoto's uit tijdschriften zijn gefotoshopt. Grappig, de nieuwe foto van Coco Mademoiselle zag ik staan op de achterkant van de nieuwste Glamour uit Frankrijk die ik laatst heb gekocht.
- Geplaatst op woensdag 19 augustus 2009 21:39Het heet retouchen, het gebeurt op elke foto en er zijn mensen die echt 1000 euro voor een zo'n foto verdienen (het record staat volgensmij op 30 000)
Keira kan er trouwens zelf ook niets aan doen dat ze geretouched wordt, dat bepaalt de fotograaf/merk - Geplaatst op woensdag 19 augustus 2009 22:31wow.Als haar borsten nu al een maatje groter zijn gemaakt.Hoe klein zijn haar borsten dan echt?!You're not the same as you were before, You were much more...muchier...you've lost your muchness - Mad Hatter http://courageinred.blogspot.com
- Geplaatst op zaterdag 22 augustus 2009 11:43Hmm.. Het zou kunnen, denk ik, aangezien ze eerder altijd echt graatmager was op van die premiere-foto's..www.walloffashion.blogspot.com