Username
Password
password
vergeten?

1. Fashionscene
  2. Yourscene
  3. Yourscene nieuws
  4. Mytown wordt duurzame club

Dit onderwerp heeft 4 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 09-07-2007 13:13.

Mytown wordt duurzame club

1. Geplaatst op 2007-07-06 12:20:00

Partyscene
    Afbeelding van Partyscene

0 berichten
    Lid sinds January 1970

Dit artikel is geplaatst door de Partyscene redactie. Reacties op dit onderwerp zijn tevens zichtbaar op de frontpage

Na duurzaam eten, wonen en recreëren én feestjes voor het milieu (zoals morgen met Live Earth) kan er straks eindelijk ook duurzaam gestapt worden. De Rotterdamse discotheek Mytown (voormalig Nighttown) wordt een duurzame uitgaansgelegenheid, compleet met elektriciteit-opwekkende dansvloer.

De vloer is in ontwikkeling op de Technische Universiteit Delft, waar studente Anouk Randag (26) een model heeft gemaakt. “Het is een tegel die beweegt als erop gedanst wordt en zo elektriciteit opwekt,” legt Martijn Jordans van de Sustainable Dance Club uit. Dit bedrijf bedacht het concept van de elektriciteit-opwekkende dansvloer. “Het werkt maar we moeten nog kijken of het ook veilig en dansbaar is.”

Duurzaam clubben is hot!

De Rotterdamse horecaondernemers Tieleman zetten met club Mytown in op duurzaamheid en milieuvriendelijk stappen. Een ideale match met de dansvloer dus. “Het zou perfect zijn, de locatie is geweldig en het sluit natuurlijk heel mooi aan,” zegt Jordans. Mogelijk zijn er kapers op de kust, er is interesse vanuit New York, Rome en Londen. “We zijn ervan overtuigd dat het kan, het is een kwestie van tijd,” aldus Jordans.

Wat denk jij, wordt duurzaam clubben de toekomst, en lopen we binnenkort slechts op duurzame sneakers, dragen we fair trade kleding en drinken we alleen nog maar biologisch bier? Of boeit het de Nederlandse clubber allemaal niet echt?

2. Small
    Afbeelding van Chagai

Floor
    431 berichten
    Lid sinds November 2007

ik vind het zeker een goede zet, al denk ik niet dat mensen bewust naar een club gaan omdat deze "duurzaam" is. Maar is wel goed voor de publiciteit natuurlijk ;-)

Too shy shy, hush hush, eye to eye!

1. Large
    Afbeelding van YSDennis

Dennis
    5,642 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik ben vóór!

Ik denk dat je na een hardcorefeest in ieder geval een dikke lasershow kan geven met de opgewekte energie hehe

2. Large
    Afbeelding van DeCo

8,972 berichten
    Lid sinds November 2007

zo wordt jumpen ook nog eens duurzaam

3. Xtra-small
    Afbeelding van danny

Danny
    28 berichten
    Lid sinds November 2007

Na een hardcore feestje kun je het hele westelijk halfrond voor een half jaar van stroom voorzien...

tis mooi toch!

4. Small
    Afbeelding van Chagai

Floor
    431 berichten
    Lid sinds November 2007

preciessss.. duurzaam jumpen. Hup, weer nieuw conceptje bedacht. Eneco energie erbij, en gaan.. ;-)

Too shy shy, hush hush, eye to eye!

Fashionscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?