Dit onderwerp heeft 9 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 16-10-2010 15:17.
Michael Jackson: A Fashion Tribute
- Geplaatst op 2009-07-03 12:05:00
Dit artikel is geplaatst door de Fashionscene redactie. Reacties op dit onderwerp zijn tevens zichtbaar op de frontpage
Met de dood van Michael Jackson is niet alleen de King of Pop heengegaan, ook de King of Style. Hoe bizar; de man die als inspiratie diende voor het meest gewilde jasje van 2009 is er zelf niet meer…
Michael was uniek in zijn soort. Hij creëerde trends zoals niemand anders dat kon. Het leren rode jasje uit Thriller, de glitterhandschoenen en natuurlijk de beroemde witte sokkenonder de iets te korte pijpen. Leren broeken met een hoop riempjes en gespen, de glanzende uniformen en de handschoenen. Maar ook het ruimzittende witte overhemd en de zwarte pakken met bijbehorende hoed. We hebben het allemaal voorbij zien komen…

Anno 2009 was de 50-jarige Jackson nog steeds een stijlicoon. Hij droeg kleding van Balmain, het hotste label van dit moment, en zij lieten zich weer inspireren door hem.

Het military jasje met brede schouders. Uitgevonden door Michael, hervonden door Balmain

Niet alleen Balmain hield van Michael, andersom was de liefde net zo groot. Hier zien we hem in een top uit de nieuwe wintercollectie voor 2009/2010 . Mede hierdoor is Michael onlangs nog uitgeroepen tot stijlicoon van het jaar door de fashion director van de Franse Vogue, Emmanuelle Alt.

Ook Givenchy bracht een ode aan Wacko Jacko. Later werd Michael er zelf in gespot...

Wat gaan we hem missen... (Marieke)
- Geplaatst op vrijdag 03 juli 2009 17:29houd ie van vrouwenkleding ofzo? (zie foto's 6, 7 & 8)

- Geplaatst op zaterdag 04 juli 2009 19:02Wow, hij heeft echt voor veel fashion gezorgd!
RIP Micheal!www.walloffashion.blogspot.com - Geplaatst op dinsdag 07 juli 2009 09:09RIP, z'n kleding was maf, maar wel ubercool[http://dreamscreatethefuture.tumblr.com]TUMBLR[/url]
- Geplaatst op dinsdag 07 juli 2009 12:44Zijn kledingstijl was zo apart, ik hou ervan, vooral van die jasjes
Maar waarom staat er Wacko Jacko tussen? Hij heet Jackson, niet Jacko..
RIP Michael Jackson (LL)A stupid Disney Star doesn't even deserve to be in the same room as Michael Jackson - Geplaatst op woensdag 22 juli 2009 18:43i do already

- Geplaatst op maandag 17 augustus 2009 16:39Nee ik denk niet dat michael van vrouwen kleding hield. xD
Maar hij was ook dun hé en mannenkleding is best wel wijd.
dus vrouwenkleding past hem het beste.
dat denk ik dan. - Geplaatst op vrijdag 01 januari 2010 00:19weet je hoe cool die kleding^_^
- Geplaatst op zondag 10 januari 2010 20:51sorry voor de dubbelpost
maar ik bedoel juist
zijn kledingstijl vond ik juist mooi
hij was gewoon zichzelf en dat vond ik zo mooi aan hem
- Geplaatst op zaterdag 16 oktober 2010 15:17hij had een leuke aparte stijl en daar hou ik van
FINALGOODBYE wijzigde dit bericht op 14-10-2011 22:23 met 83%MYN TUMBLR dance is my first en music my second love