Username
Password
password
vergeten?

1. Fashionscene
  2. Yourscene
  3. Yourscene nieuws
  4. Kassandra eigen brillencollectie bij Specsavers

Dit onderwerp heeft 11 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 20-10-2008 19:40.

Kassandra eigen brillencollectie bij Specsavers

1. Fashionscene
    Afbeelding van Fashionscene

0 berichten
    Lid sinds January 1970

Dit artikel is geplaatst door de Fashionscene redactie. Reacties op dit onderwerp zijn tevens zichtbaar op de frontpage

Topmodel Kassandra Schreuder presenteert vandaag haar eigen trendsettende brillencollectie bij Specsavers: Kassandra’s Choice.

Met deze collectie maakt ze direct een fashion statement, want volgens het gewilde en bebrilde fotomodel geldt: een bril is een onmisbare accessoire. Kassandra – bekend van Hollands Next Topmodel 2007 en trotse brildraagster – selecteerde zelf de veertien fashionable brillen voor haar collectie. Het motto dat zij haar collectie meegeeft is: ‘Go big or go home’.

Het Nederlandse topmodel draagt zelf al jaren een bril. “Ik draag mijn bril graag, maar vindt het wel fijn om te kunnen afwisselen. De brillen die ik voor Kassandra’s Choice heb samengesteld, zijn fashionable maar óók betaalbaar," vertelt Kassandra.

Kassandra over de collectie: "Mijn selectie bestaat uit een aantal opvallende monturen die daarmee direct een fashionstatement maken. Omdat de vintage-look wat meer uitgesproken is, heb ik gekozen voor een aantal retro-monturen. Vrouwelijke, ronde monturen die niet tuttig zijn en wat stoerdere rechthoekige monturen die niet nerdy zijn. In materiaal en prijs heb ik een beetje geprobeerd te variëren zodat er voor ieder wat wils tussen zit."

Kassandra’s Choice is vanaf 20 oktober verkrijgbaar in alle 92 winkels van Specsavers in Nederland. De trendy brillen zijn al te koop vanaf 29 euro, maar Kassandra’s Choice bevat ook een aantal zeer sprekende designerbrillen van onder andere Jasper Conran waarvoor het 2 voor 1-concept geldt.

Wat vind jij van Kassandra’s keuze? (Monique)

1. Xtra-small
    Afbeelding van xEmmm

Emma
    70 berichten
    Lid sinds April 2008

ze heeft alleen maar uitgekozen welke ze mooi vindt, niet zelf 'meegedesignd'

2. Small
    Afbeelding van SugarHiccup

Annet
    104 berichten
    Lid sinds November 2007

ik zou deze stijl brillen niet zo snel dragen

3. Small
    Afbeelding van FashionGeek

Bian
    118 berichten
    Lid sinds May 2008

Die brillen staan haar wel, maar denk mij niet.

4. Medium
    Afbeelding van BadRomancee

michelle
    1,271 berichten
    Lid sinds November 2007

k vind het perfect bij der passen en de brille zijn ook echt niet lelijk. en ze staat echt perfect op de fotos. echt mooi

-

5. Medium
    Afbeelding van Esthrr

Esther
    1,039 berichten
    Lid sinds November 2007

Bah xD

6. Medium
    Afbeelding van legeaccount

G
    3,305 berichten
    Lid sinds November 2007

Leuk, maar ik heb net een maand geleden mijn ogen laten laseren dus ik heb geen bril meer nodig :)

7. Xtra-small
    Afbeelding van marloesicious

Marloes
    1 berichten
    Lid sinds November 2007

<3 it' ga sowieso 1 halen

8. Xtra-small
    Afbeelding van Evakeira

Blablaaa
    4 berichten
    Lid sinds June 2008

zij is mie mooi:D

9. Small
    Afbeelding van ElseMaud

Else
    122 berichten
    Lid sinds December 2007

OMFGZZ.

daaar móet ik een bril van hebben :'D

Peaaaace !

10. Xtra-small
    Afbeelding van CiaraDesign

Ciara
    38 berichten
    Lid sinds July 2008

Leuke collectie, jammer dat ze ze zelf niet ontworpen heeft.

Life is like a song. You can play it over and over again! But sometime you must gave it a TWIST!

Fashionscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?