Username
Password
password
vergeten?

1. Fashionscene
  2. Yourscene
  3. Yourscene nieuws
  4. HNTM wordt 'Benelux' Next Top Model'

Dit onderwerp heeft 90 reacties, en bestaat uit 4 pagina's. U bent momenteel op pagina 4 van 4.
De laatste reactie is geplaatst op 25-10-2010 23:57.

HNTM wordt 'Benelux' Next Top Model'

1. Geplaatst op 2009-06-12 10:06:00

Fashionscene
    Afbeelding van Fashionscene

0 berichten
    Lid sinds January 1970

Dit artikel is geplaatst door de Fashionscene redactie. Reacties op dit onderwerp zijn tevens zichtbaar op de frontpage

Die-hard Hollands Next Top Model fans opgelet: jullie favoriete tv-programma wordt geheel veranderd. De naam wordt 'Benelux' Next Top Model', want dit keer werken Nederland & België samen in de zoektocht naar het nieuwe topmodel.

In samenwerking met de Belgische tv-zender 2BE brengt RTL 5 in september 'Benelux' Next Top Model', gepresenteerd door voormalig topmodel en schrijfster Daphne Deckers. In deze vijfde editie strijden wederom jonge mooie meiden om de titel 'Next Top Model' én het felbegeerde modellencontract.

Modellen in spé kunnen zich vanaf vandaag aanmelden via www.beneluxnexttopmodel.nl. Misschien sta jij dan komende september wel in de auditiekamer...

Alléé zeg, dat is nog even een verandering. Wat vind jij: goede zet of toch niet? (Monique)

1. Xtra-small
    Afbeelding van MissPiggy_

Lindsay
    35 berichten
    Lid sinds November 2007

Iedereen uit België, Nederland en Luxemburg mag zich inschrijven voor Benelux' Next Top Model,

Dat staat op die site, dus Luxemburg hoort er wel bij LisArt.

2. Xtra-small
    Afbeelding van LOVELOVELOVEx

----
    50 berichten
    Lid sinds November 2007

leuk
    maar de naam klopt niet..
    benelux
    en haaaalo, waar is luxemburg dan?
    haha

so let's crawl, back to love.

3. Small
    Afbeelding van curliechick

marisa
    359 berichten
    Lid sinds February 2008

leuk :)

myoldchair.blogspot.com

4. Medium
    Afbeelding van ELSEWHERE

else
    3,200 berichten
    Lid sinds May 2009

ja benelux daar tel ik luxemburg ook bij?

I believe in second changes, But I don\'t think that everyone deserves them.

5. Xtra-small
    Afbeelding van LizaLoveFashion

liza
    25 berichten
    Lid sinds November 2007

Ze doen het omdat RTL geen genoeg sponsors meer kan vinden.
    En dat ze geen sponsors meer kunnen vinden heeft natuurlijk te maken met de recessie.

Ik vind het geen goede zet (al heeft RTL niet echt een andere keuze).
    Heb helemaal niks tegen mensen uit Belgie hoor, ik vond het bij beauty & the nerd zelfs leuk al die accentjes door elkaar.
    Maar ik weet niet, bij dit programma lijkt het me niet echt leuk, vond het juist altijd zo leuk om te kijken omdat die meisjes echt uit Nederland kwamen, maar wie weet is het nu ook wel leuk, afwachten maar..

6. Xtra-small
    Afbeelding van OhMygoshh

Wytske
    1 berichten
    Lid sinds May 2009

Die belgen kunnen gewoon niet zonder Nederland! xD

7. Small
    Afbeelding van x_Brunette_x

Lies
    200 berichten
    Lid sinds November 2007

wat nou Benelux, de Walen en Luxemburg doen niet eens mee:s
    beetje raar hoor en voor de rest maakt het me niet echt uit alleen in Nederland is al genoeg talent om een serie te vullen toch!

8. Small

Lies
    200 berichten
    Lid sinds November 2007

@ MissPiggy_
    misschien staat het wel op de site vermeld, maar dan is dit artikel dus niet duidelijk en ik vraag me af hoe ze dat dan met talen aanpakken.

9. Xtra-small
    Afbeelding van kar_in_de_war

karlijn
    76 berichten
    Lid sinds November 2007

Dan hoort Luxemburg er dus ook bij... Gawd.

10. Medium
    Afbeelding van SundayMorning_

Linda
    1,237 berichten
    Lid sinds January 2008

En sinds wanneer hoort Luxemburg niet meer bij de Benelux?

11. Small
    Afbeelding van Irisu

Iris
    130 berichten
    Lid sinds June 2008

Stom! Volgensmij gaat het vet raar worden, en komen de accenten en de niet-accenten door elkaar en dat klinkt gewoon debiel. En de naam 'benelux next top' gaat m niet worden, 'hollands' klonk 10x beter. En ik vind die belgische programma's gewoon super irritant, zoals Belgen in de rimboe.

12. Large
    Afbeelding van neggelswokkel

cali swaaagg
    7,112 berichten
    Lid sinds November 2007

haha ja idd, benelux zonder luxemburg .. raar?

13. Xtra-small
    Afbeelding van bellebond

ellen
    1 berichten
    Lid sinds June 2009

:xtc:Damn zijn jullie nou echt zo dom :wacko:? Er staat al 100x dat Luxemburgse meisjes OOK zich mogen opgeven vandaar BENELUX. Het is alleen een SAMENWERKING tussen de RTL 5 en de Belgische zender MAAR de meisjes uit alle drie de landen mogen zich opgeven. En Wallonie zal dan wel appart voor de Belgen zijn, op de wereldkaart is het Belgie. En mensen toch iedereen leert toch op de basisschool & middelbare school al Engels? Deze meisjes zijn geen 8 ofzo!! Als een nederlands model het in New York gaat proberen moet ze ook ENGELS spreken dus dit is alleen maar goed :rolleyes:.

DUS ALLEDRIE DE LANDEN DOEN MEE AAN BENELUX next topmodel, de samenwerking is alleen tussen BELGIE EN NEDERLAND. :xtc:

en daarbij wat nou accent Belgen alsof het Noorden van NL een mooi accent heeft :smurf:

14. Small

Lies
    200 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    bellebond schreef op 25 June 2009 @ 13:10:
    :xtc:Damn zijn jullie nou echt zo dom :wacko:? Er staat al 100x dat Luxemburgse meisjes OOK zich mogen opgeven vandaar BENELUX. Het is alleen een SAMENWERKING tussen de RTL 5 en de Belgische zender MAAR de meisjes uit alle drie de landen mogen zich opgeven. En Wallonie zal dan wel appart voor de Belgen zijn, op de wereldkaart is het Belgie. En mensen toch iedereen leert toch op de basisschool & middelbare school al Engels? Deze meisjes zijn geen 8 ofzo!! Als een nederlands model het in New York gaat proberen moet ze ook ENGELS spreken dus dit is alleen maar goed :rolleyes:.

DUS ALLEDRIE DE LANDEN DOEN MEE AAN BENELUX next topmodel, de samenwerking is alleen tussen BELGIE EN NEDERLAND. :xtc:

en daarbij wat nou accent Belgen alsof het Noorden van NL een mooi accent heeft :smurf:
    lol dom? je doet of je weet hoe het zit, nou sorry dat ik je teleur moet stellen maar het progamma is geweest en ik heb alleen nederlandse belgen en nederlanders gezien.. nee idd geen luxemburgers! begrijp je het al?

15. Small
    Afbeelding van ParisFleur

Fleur
    313 berichten
    Lid sinds September 2010

ik vind Lesley echt niet mooi..

ParisFleur wijzigde dit bericht op 23-09-2010 20:31 met 54%
    http://golddiggarr.blogspot.com

16. Xtra-small
    Afbeelding van Rebeccax33

Rebecca
    79 berichten
    Lid sinds October 2010

ik denk dat dit logischer is waarom het is veranderd: belgie is een klein landje en nederland samen sta je sterker en dan heb je kans om meer modellen te vinden , kijk in belgie hadden ze toch geen belgie's top model of wel ? :$

LIGHTS

Fashionscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?