Dit onderwerp heeft 2 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 27-08-2009 19:57.
Gaga Style
- Geplaatst op 2009-08-25 20:00:00
Dit artikel is geplaatst door de Fashionscene redactie. Reacties op dit onderwerp zijn tevens zichtbaar op de frontpage
Tja, ook al vind ik haar een beetje een weirdo, Lady Gaga flikt het wel mooi! Ze kan in tegenstelling tot veel collega's echt zingen, weet als geen ander hoe ze moet entertainen en dan heeft ze ook nog eens een geweldig gevoel voor mode.
Over de top? Ja. Ordinair? Soms. Maar altijd het vermelden waard en dat is toch knap!

Het toonaangevende V Magazine portretteerde de blonde diva en schoot een paar prachtige modeplaatjes met haar. Het interview en de gehele shoot vind je in V60, maar op hun website is alvast een sneak-peak te vinden. I love Gaga in blue Balmain! En jij? (Marieke)

- Geplaatst op woensdag 26 augustus 2009 01:18Waarom moet dat mens toch altijd d'r borsten laten zien. We weten het nu wel
. Die blauwe Balmain is inderdaad prachtig. Mooi plaatje - Geplaatst op donderdag 27 augustus 2009 19:57Die middelste foto's vind ik niet zo mooi.. Maar ik vind het idd wel heel cool dat ze gewoon aandoet waar ze zin in heeft, ook al is het soms wel heeeeeeel apart.
www.walloffashion.blogspot.com