Username
Password
password
vergeten?

1. Fashionscene
  2. Yourscene
  3. Yourscene nieuws
  4. Benelux Next Top Model collectie bij C&A

Dit onderwerp heeft 6 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 26-10-2010 21:02.

Benelux Next Top Model collectie bij C&A

1. Geplaatst op 2009-09-11 16:56:00

Fashionscene
    Afbeelding van Fashionscene

0 berichten
    Lid sinds January 1970

Dit artikel is geplaatst door de Fashionscene redactie. Reacties op dit onderwerp zijn tevens zichtbaar op de frontpage

Op 21 september brengt C&A de exclusieve limited collectie van Benelux’ Next Top Model uit. C&A is namelijk de nieuwe sponsor van het programma en brengt daarom een gelijknamige collectie met mode-musthaves voor dit najaar.

Met de sponsoring van Benelux’ Next Top Model en de bijbehorende collectie richt C&A zich op fashionable vrouwen. C&A laat daarbij zien dat de laatste mode niet duur hoeft te zijn. De collectie zal vanaf 21 september in alle filialen in Nederland en Vlaanderen verkrijgbaar zijn. Het betreft hier een limited collection, dus liefhebbers moeten er snel bij zijn...

Wat zit er zoal in de collectie? vroegen wij ons af. Onder andere leren jacks, fijne gebreide vesten, een hippe bodywarmer, een ruiten tuniek, tops en goede leggings. C&A komt in november nog met een tweede Benelux’ Next Top Model collectie, die geheel bestaat uit partykleding.

Benelux’ Next Top Model is vanaf maandag 14 september 20.30 uur wekelijks te zien bij RTL 5... (Monique)

1. Xtra-small
    Afbeelding van Esperanto

Tünde
    34 berichten
    Lid sinds November 2008

C&A is niet echt mijn winkel. Ben meer van de Zara en Bershka. Maar de serie ga ik zeker kijken :D

2. Xtra-small
    Afbeelding van xRacheeel

Rachel
    8 berichten
    Lid sinds November 2007

ik sluit me helemaal aan bij Esperanto :wink2:

3. Small
    Afbeelding van Rebeccalicious

Rebecca
    194 berichten
    Lid sinds November 2007

C&A heeft af en toe leuke dingen, maar ik vind het niet leuk dat het nu samen is met België. Ik denk dat België ook liever een apart programma heeft.

4. Large
    Afbeelding van _Fashionstoned

Edine
    5,009 berichten
    Lid sinds April 2008

we zullen zieeeeeeeeen (a)

5. Small
    Afbeelding van Modelpassion

B
    579 berichten
    Lid sinds November 2007

Joepiii vanavond!

http://forum.girlscene.nl/forum.php/Verkoop/Leuke_kleren_van_Berschka_HM_Saint_Tropez_en_meer/list_messages/207955

6. Xtra-small
    Afbeelding van adorePARIS

H.
    63 berichten
    Lid sinds August 2010

hahaha, ik wist nie da C&A zulke mooie kleren had. :]

Fashionscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?