Username
Password
password
vergeten?

1. Fashionscene
  2. Nieuws, Wetenschap & Cultuur
  3. Werk & Geld
  4. Iemand nog een baan of bijbaan nodig?

Dit onderwerp heeft 44 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 28-11-2011 14:51.

Iemand nog een baan of bijbaan nodig?

1. Large
    Afbeelding van Insomnia

7,675 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik zoek studenten communicatie, marketing, nieuwe media en graphic design (of andere studies die betrekking kunnen hebben op online marketing), die in het derde/vierde jaar van hun studie zitten, of die een master doen en daarnaast 2 á 3 dagen per week willen werken bij een reclamebureau. We zoeken ook stagiaires en vakantiekrachten (de vakantiekrachten zijn bij gebleken geschiktheid meer dan welkom om parttime te blijven werken).

Voor Creatie mensen die kunnen designen (DTP werk e.d.), voor Strategy mensen die een opleiding in die richting doen en voor Project Management en Accounts studenten van de wat commerciëlere/marketing studies. Dus... Hoor het graag als er interesse is, want ik ken niet veel studenten die deze richting doen, maar aangezien ik de jongste binnen het bedrijf ben werd ervan uit gegaan dat ik wel mensen zou kennen die deze richtingen doen.

Roep maar!

Ook hebben we vacatures open staan voor Account Director (senior en internationaal), Project Manager (junior en senior), een Flash Designer, Strategist en ervaren creatieve lui (Art Directors e.d.).

Daarnaast nog een zooi freelancers:
    Designer, vanaf nu voor de hele maand juni;
    Production Designer, vanaf nu voor ongeveer 7 weken;
    Zeer ervaren Flasher, vanaf nu voor de hele maand juni;
    Copywriter (vloeiend/native Engels), vanaf maandag voor de hele maand juni;
    Art Director, vanaf maandag voor vier weken of meer.

Zo. Onder het mom niet geschoten is altijd mis -_-

1. Large
    Afbeelding van Beez

Frits
    12,329 berichten
    Lid sinds November 2007

welk bureau werk je dan?

2. Medium
    Afbeelding van jihad

2,438 berichten
    Lid sinds November 2007

walgelijk al dat pretentieuze engels

3. Large
    Afbeelding van Beez

Frits
    12,329 berichten
    Lid sinds November 2007

ik zie het al in een ander topic..erg kikke dat je voor Tribal werkt

4. Small
    Afbeelding van PARTYSCENEISGAY

562 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Insomnia schreef op 01 juni 2007 @ 20:42:
    Ik zoek studenten communicatie, marketing, nieuwe media en graphic design (of andere studies die betrekking kunnen hebben op online marketing), die in het derde/vierde jaar van hun studie zitten, of die een master doen en daarnaast 2 á 3 dagen per week willen werken bij een reclamebureau. We zoeken ook stagiaires en vakantiekrachten (de vakantiekrachten zijn bij gebleken geschiktheid meer dan welkom om parttime te blijven werken).

Voor Creatie mensen die kunnen designen (DTP werk e.d.), voor Strategy mensen die een opleiding in die richting doen en voor Project Management en Accounts studenten van de wat commerciëlere/marketing studies. Dus... Hoor het graag als er interesse is, want ik ken niet veel studenten die deze richting doen, maar aangezien ik de jongste binnen het bedrijf ben werd ervan uit gegaan dat ik wel mensen zou kennen die deze richtingen doen.

Roep maar!

Ook hebben we vacatures open staan voor Account Director (senior en internationaal), Project Manager (junior en senior), een Flash Designer, Strategist en ervaren creatieve lui (Art Directors e.d.).

Daarnaast nog een zooi freelancers:
    Designer, vanaf nu voor de hele maand juni;
    Production Designer, vanaf nu voor ongeveer 7 weken;
    Zeer ervaren Flasher, vanaf nu voor de hele maand juni;
    Copywriter (vloeiend/native Engels), vanaf maandag voor de hele maand juni;
    Art Director, vanaf maandag voor vier weken of meer.

Zo. Onder het mom niet geschoten is altijd mis -_-
    of jullie zijn enorm aan het uitbreiden , of jullie zijn zo dynamisch (verloop)dat het niet goed is voor het bedrijf of het is echt een enorme teringzooi als je zoveel vacatures open hebt staan..

5. Large
    Afbeelding van Insomnia

7,675 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    PARTYSCENEISGAY schreef op 01 juni 2007 @ 20:55:
    [...]
    of jullie zijn enorm aan het uitbreiden , of jullie zijn zo dynamisch (verloop)dat het niet goed is voor het bedrijf of het is echt een enorme teringzooi als je zoveel vacatures open hebt staan..

Het is een uitbreiding. Het was een jaar of anderhalf geleden best een zooitje, toen is bijna het hele management vervangen en sindsdien zijn er zoveel klanten en projecten bijgekomen, dat de huidige bezetting het niet meer aankan. Het zooitje is dus rechtgetrokken en nu gaat het een beetje té goed :D

En over dat Engels: het is een internationaal bedrijf. Dit is natuurlijk wel de Nederlandse tak, maar 50% van de medewerkers spreekt Engels.

6. Xtra-large
    Afbeelding van 0001

000
    20,537 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    jihad schreef op 01 juni 2007 @ 20:51:
    walgelijk al dat pretentieuze engels
    -_-

If we had more time for discussion we should probably have made a great many more mistakes. (Trotski)

7. Medium
    Afbeelding van Morrighan

2,756 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik heb 'm doorgemailt naar mn vriend...

8. Xtra-large
    Afbeelding van JanWillemIII

18,747 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Insomnia schreef op 01 juni 2007 @ 21:00:
    [...]

Het is een uitbreiding. Het was een jaar of anderhalf geleden best een zooitje, toen is bijna het hele management vervangen en sindsdien zijn er zoveel klanten en projecten bijgekomen, dat de huidige bezetting het niet meer aankan. Het zooitje is dus rechtgetrokken en nu gaat het een beetje té goed :D

En over dat Engels: het is een internationaal bedrijf. Dit is natuurlijk wel de Nederlandse tak, maar 50% van de medewerkers spreekt Engels.
    wat is de salaris indicatie?

9. Large
    Afbeelding van Insomnia

7,675 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Beez schreef op 01 juni 2007 @ 20:51:
    ik zie het al in een ander topic..erg kikke dat je voor Tribal werkt

Ik vind het echt superleuk, voor het eerst in m'n leven dat ik na een maand nog steeds met net zoveel enthousiasme naar m'n werk ga als de eerste dag :wink2:
    Leuk jong team, de oudste medewerker is 46 en hij is ook gelijk tien jaar ouder dan de op één na jongste.

10. Large
    Afbeelding van Insomnia

7,675 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    JanWillemIII schreef op 01 juni 2007 @ 21:01:
    [...]

wat is de salaris indicatie?

Hangt ervan af welke functie je bedoelt.
    En van het CV van de kandidaat.

11. Xtra-large

18,747 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Insomnia schreef op 01 juni 2007 @ 21:02:
    [...]

Hangt ervan af welke functie je bedoelt.
    En van het CV van de kandidaat.
    Project Manager (junior en senior), 4 jaar werkervaring....

12. Small
    Afbeelding van Rrrrrobbie

570 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:

Engels is nu eenmaal de voertaal in de internationale handel en wandel, dus ik snap niet zo goed wat daar pretentieus aan is.
    Weet je hoe dom het overkomt als je een internationaal bedrijf belt (Chanel, te Parijs, om maar iets te noemen, of Oost-Europese vestigingen van multinationals) en er is niemand die een woord Engels spreekt (of wil spreken)?

13. Large
    Afbeelding van Insomnia

7,675 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    JanWillemIII schreef op 01 juni 2007 @ 21:05:
    [...]
    Project Manager (junior en senior), 4 jaar werkervaring....

Project Management ervaring in de reclamewereld/nieuwe media of een andere branche? Want ervaring in de media is wel een vereiste.
    Ik denk dat je dan rond de 3000/3200 zou zitten, maar dat is echt zwááááár onder voorbehoud, want zonder cv is daar niet zo heel veel over te zeggen. Daarbij ben ik ook allesbehalve de gene die veel over salarissen kan zeggen, ben zo'n beetje the lowest in rank binnen het bedrijf :lol:
    Ik heb juniors (die dus echt net klaar zijn met hun opleiding) voorbij zien komen voor 2650, dus volgens mij betalen ze redelijk goed.

14. Medium
    Afbeelding van jihad

2,438 berichten
    Lid sinds November 2007

wat is het verschil tussen een junior en een senior dan?

15. Xtra-large

18,747 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Rrrrobbie schreef op 01 juni 2007 @ 21:08:
    [...]

Engels is nu eenmaal de voertaal in de internationale handel en wandel, dus ik snap niet zo goed wat daar pretentieus aan is.
    Weet je hoe dom het overkomt als je een internationaal bedrijf belt (Chanel, te Parijs, om maar iets te noemen, of Oost-Europese vestigingen van multinationals) en er is niemand die een woord Engels spreekt (of wil spreken)?
    Wesz heeft nog nooit gewerkt in zijn leven en de enige 2de taal die hij spreekt is Servisch, neem het hem noet kwalijk -_-

Eigenlijk belachelijk dat Servisch geen wereldtaal is .....

16. Medium
    Afbeelding van jihad

2,438 berichten
    Lid sinds November 2007

ben ik hier geboren kan ik nog geen eens een sollicitatie lezen :wacko:

17. Large
    Afbeelding van Insomnia

7,675 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Rrrrobbie schreef op 01 juni 2007 @ 21:08:
    [...]

Dat ook, maar het is voornamelijk dat we echt helemaal stacked zijn met expats en daarbij werken we intensief samen met de buitenlandse vestigingen van Tribal (doen de grote projecten echt in nauwe samenwerking met hen), dus we hebben niet veel keus. Ik vind het ook niet pretentieus of erg moet ik zeggen, vind Engels een mooiere taal dan Nederlands. Maar goed, da's dan weer persoonlijk.

18. Large
    Afbeelding van Insomnia

7,675 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    jihad schreef op 01 juni 2007 @ 21:11:
    Werkervaring.

19. Xtra-large

18,747 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Weleens de snorkels gekeken?

20. Medium
    Afbeelding van jihad

2,438 berichten
    Lid sinds November 2007

nee en wil je me niet meer quoten

21. Small
    Afbeelding van Rrrrrobbie

570 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    ben ik hier geboren kan ik nog geen eens een sollicitatie lezen :wacko:

Dat ligt dan toch echt aan jezelf :)

Ik vind Nederlands een mooiere taal dan Engels, en daar waar mogelijk zal ik het ook spreken. Maar goed, het Nederlands is nu eenmaal doorspekt met Engelse termen, zeker in de zakenwereld. Daar kan ik dan wel tegenaan schoppen, maar het levert me zo weinig op.

Vroeger was ik denk ik nog wel erger dan Wesz of Flapmans, maar je kunt zeggen dat ik helemaal bijgedraaid ben. Na tig jaar hoerebaantjes en sloofje spelen kom je vanzelf tot inzicht dat het vrij makkelijk is om je aan te passen zonder je eigen identiteit geweld aan te doen. Sterker nog, je ontwikkelt jezelf in de breedte, dat komt je persoonlijkheid alleen maar ten goede...
    Vind ik dan hoor :)

22. Small
    Afbeelding van PARTYSCENEISGAY

562 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Insomnia schreef op 01 juni 2007 @ 21:00:
    [...]

ah ok zoiets vermoede ik al
    Blijft een dynamische wereld en meeste bedrijven leven niet heel lang maar dat is in die branche ook niet erg , creativiteit is belangerijker dan contuniteit

23. Large
    Afbeelding van Insomnia

7,675 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    PARTYSCENEISGAY schreef op 01 juni 2007 @ 21:18:
    [...]
    ah ok zoiets vermoede ik al
    Blijft een dynamische wereld en meeste bedrijven leven niet heel lang maar dat is in die branche ook niet erg , creativiteit is belangerijker dan contuniteit
    Ja klopt, alleen gaat Tribal sinds begin vorig jaar ook écht voor de continuïteit, naast de creativiteit. Selectiecriteria zijn streng, maar ze zorgen ook goed voor hun medewerkers en het is echt de bedoeling dat mensen nu blijven (op de freelancers na dan, daar zijn we ook altijd vergeven van). Maar er is RETEveel concurrentie, dus je moet echt continu vernieuwend blijven en daar gaan veel bedrijven aan onderdoor.

24. Xtra-large
    Afbeelding van opgeheven

opgeheven
    12,811 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Rrrrobbie schreef op 01 juni 2007 @ 21:18:
    [...]

Dat ligt dan toch echt aan jezelf :)

Ik vind Nederlands een mooiere taal dan Engels, en daar waar mogelijk zal ik het ook spreken. Maar goed, het Nederlands is nu eenmaal doorspekt met Engelse termen, zeker in de zakenwereld. Daar kan ik dan wel tegenaan schoppen, maar het levert me zo weinig op.

Vroeger was ik denk ik nog wel erger dan Wesz of Flapmans, maar je kunt zeggen dat ik helemaal bijgedraaid ben. Na tig jaar hoerebaantjes en sloofje spelen kom je vanzelf tot inzicht dat het vrij makkelijk is om je aan te passen zonder je eigen identiteit geweld aan te doen. Sterker nog, je ontwikkelt jezelf in de breedte, dat komt je persoonlijkheid alleen maar ten goede...Vind ik dan hoor :)
    Ikke trots op jou :wub:

Diep van binnen ben ik best oppervlakkig..

Fashionscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?