Username
Password
password
vergeten?

1. Fashionscene
  2. Girlscene
  3. Verkoop!
  4. Betrouwbare verkopers!

Dit onderwerp heeft 723 reacties, en bestaat uit 29 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 29.
De laatste reactie is geplaatst op 23-05-2012 17:16.

Betrouwbare verkopers!

1. Medium
    Afbeelding van GimmeAHug

Anneloes
    1,666 berichten
    Lid sinds May 2011

Sharonr is betrouwbaar =)

2. Medium
    Afbeelding van agradable

hoi
    3,968 berichten
    Lid sinds January 2009

quote:

Ik wou een keer wat kopen bij een verkoopster hier op girlscene waaronder een jumpsuit maar net op dat moment toen we besproken van hoe de verzendkosten waren note ze me dat iemand anders voor een duurdere prijs hem over wou nemen en toch is het niet dat diegene gelijk onbetrouwbaar is. Ik heb toen wel wat anders van haar gekocht en alles is netjes en snel aangekomen.

Zo te zien had jij het niet gereserveerd en wou je het vestje onder de verkoopprijs dus ik vind niet dat intuos niet betrouwbaar is.

3. Medium
    Afbeelding van petshop

shirley
    1,618 berichten
    Lid sinds March 2009

ik had bij mmgxx iets besteld en het is binnen dus ook goed:P

4. Medium
    Afbeelding van Electrocutee

Anne
    3,184 berichten
    Lid sinds August 2009

Smirk is ook betrouwbaar. :)

5. Medium
    Afbeelding van iloveyoum

deborah
    1,029 berichten
    Lid sinds July 2011

SweetCherryyy
    is betrouwbaar
    want ik heb mijn ketting goed en leuk verpakt binnengekregen
    !

http://forum.girlscene.nl/forum.php/Verkoop/ruilverkoop_iloveyoum_saleee/list_messages/221017/0

6. Medium
    Afbeelding van SweetCherryyy

Kirsty
    1,227 berichten
    Lid sinds August 2008

^^ Dankje! :)
    iloveyoum is ook betrouwbaar, we hadden geruild, en ik heb mijn vestje ook keurig binnengekregen! :)

www.mijnwebwinkel.nl/winkel/joyeria

7. Small
    Afbeelding van petraaab

petra
    978 berichten
    Lid sinds March 2010

BrunetJuh is betrouwbaar ;)

8. Medium
    Afbeelding van lollipopje

-
    1,156 berichten
    Lid sinds August 2010

xPrincesjeee is ook zeker betrouwebaar! ik heb bij haar mijn nail-art spulletjes gekocht, en ze waren allemaal helemaal netjes, en goed geregeld en alles! TOP!!

mijn verkooptopic:http://forum.girlscene.nl/forum.php/list_message/9725517#m9725517

9. Small
    Afbeelding van petraaab

petra
    978 berichten
    Lid sinds March 2010

mopje12 is betrouwbaar

10. Medium
    Afbeelding van Anneke1509

Anneke
    2,444 berichten
    Lid sinds March 2011

123nathalie123 is ook betrouwbaar. Voor de tweede keer geruild en weer een snelle verzending :D

online veel geld verdienen?? http://www.cash4ladies.nl/aanmelden.php?ref=16627 werkt echt!!

11. Small
    Afbeelding van ThisMyLife

pietje
    685 berichten
    Lid sinds February 2009

Damii is betrouwbaar!
    heel snel verzonden ook!:)

12. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van Heartattxck

Angelique
    27,140 berichten
    Lid sinds April 2010

quote:
    intuos schreef op 12 September 2011 @ 20:36:
    In CHRONOLOGISCHE volgorde, het woord reserveren is nergens genoemd. Dit is de VOLLEDIGE interactie tussen mij en mopje12 en niet de volledige interactie tussen mij en de uiteindelijke koper omdat dit de privacy zou schenden (adresgegevens en bankgegevens). Alleen de eerste PB waarin we de prijs al hadden vastgesteld is gescreenshot zonder de gegevens erin.) Ik vind de gegevens van cliënten erg belangrijk en ga dit dus niet zomaar posten.

[afbeelding]

--

[afbeelding]

--

[afbeelding]

--

[afbeelding]

--

[afbeelding]

-- Op dit moment begon zij mij als onbetrouwbare verkoper af te schetsen --

[afbeelding]

mopje12, als je het nog niet door had: als je wilt dat iemand antwoord geeft op een vraag van je dan is het misschien handig als je eerst vriendelijk bent. Mensen die van me gekocht hebben zullen waarschijnlijk wel weten dat ik niet de slechtste ben, soms zelfs wat extra's doe qua service en ook vanalles wil uitzoeken over een kledingstuk zodat je zeker weet dat het past. Of zelfs uit wil zoeken waar je iets soortgelijks kunt vinden (vroeger een bear vest opgezocht op Kenzaa en Yesstyle voor iemand op GS). Maar als jij eerst onvriendelijk gaat doen en leugens gaat verspreiden dan kun je het wat mij betreft vergeten. Dat betekent dat als je ooit nog interesse hebt in iets van me, je niet bij me hoeft aan te kloppen. Ik weiger zaken met jou te doen.

Ze ging net tegen mij ook tekeer. 'Hoe kan het dat ik nog niets ontvangen heb?'
    Ze heeft donderdag iets bij me besteld en ik zei toen dat ik het dan de dag erna zou opsturen omdat het geld er als het goed is dan op zou staan. Dit was niet het geval, maar zaterdag pas. Dus heb ik de spulletjes gisteren opgestuurd. Mijn vader werd plotseling geopereerd, dus je denkt dan niet als eerste; goh, laat ik dat meisje eens noten dat het één dagje later wordt.
    Nu begint ze dus dat ze het écht niet netjes van me vindt enzo, omdat ik dat dan best mocht laten weten. Ja ehh, net of ik daar op dat moment mee bezig was. Ze viel me volledig aan en ging toen vragen of ik autistisch was omdat ze het dan beter zou snappen. (Wtf?)
    Nouja goed, ik verkoop dus ook niets meer aan haar, omdat ik het niet normaal vind dat iemand zó tekeer gaat als het niet snel genoeg naar mevrouw haar zin gaat en ze totaal geen begrip heeft voor de levenssituatie van iemand anders.

13. Large
    Afbeelding van JoieDeVivre

JoieDeVivre
    12,320 berichten
    Lid sinds July 2009

^als je het over die mopje12 hebt, ik vind haar echt raar doen hier op het forum.

14. Xtra-xtra-large

Angelique
    27,140 berichten
    Lid sinds April 2010

Ik heb het inderdaad over haar ja. Het slaat gewoon nergens op, wat een wereldramp dat je één dagje langer moet wachten. Dat je daarom iemand gaat vragen of ze autistisch is slaat nergens op.

15. Large

JoieDeVivre
    12,320 berichten
    Lid sinds July 2009

^nee inderdaad, ze heeft ook vaak genoeg raar in topics van mij geageerd, gek wijf.

16. Medium
    Afbeelding van Anneke1509

Anneke
    2,444 berichten
    Lid sinds March 2011

quote:
    Heartattxck schreef op 26 September 2011 @ 17:04:
    [...]

Ze ging net tegen mij ook tekeer. 'Hoe kan het dat ik nog niets ontvangen heb?'
    Ze heeft donderdag iets bij me besteld en ik zei toen dat ik het dan de dag erna zou opsturen omdat het geld er als het goed is dan op zou staan. Dit was niet het geval, maar zaterdag pas. Dus heb ik de spulletjes gisteren opgestuurd. Mijn vader werd plotseling geopereerd, dus je denkt dan niet als eerste; goh, laat ik dat meisje eens noten dat het één dagje later wordt.
    Nu begint ze dus dat ze het écht niet netjes van me vindt enzo, omdat ik dat dan best mocht laten weten. Ja ehh, net of ik daar op dat moment mee bezig was. Ze viel me volledig aan en ging toen vragen of ik autistisch was omdat ze het dan beter zou snappen. (Wtf?)
    Nouja goed, ik verkoop dus ook niets meer aan haar, omdat ik het niet normaal vind dat iemand zó tekeer gaat als het niet snel genoeg naar mevrouw haar zin gaat en ze totaal geen begrip heeft voor de levenssituatie van iemand anders.
    Naja zeg. Dat kan toch gebeuren... Ik bedoel ze kan je toch mailen heey,.. wanneer is het op de post gegaan is het onderweg? Dan weet ze toch waar ze aan toe is? Als je niet reageert enzo vind ik het wat anders. Maar haar reactie is echt te overdreven :S Zelfs heb je het zondag of zaterdagavond gepost.. dan krijgt ze het pas morgen :O Dus beetje voorbarig om te keer te gaan naar mijn mening.

online veel geld verdienen?? http://www.cash4ladies.nl/aanmelden.php?ref=16627 werkt echt!!

17. Large
    Afbeelding van Titanium

Donna
    5,069 berichten
    Lid sinds May 2011

^^ Het gaat erom hoe je het vraagt, en niet meteen met dingen schelden enzovoort.

18. Small
    Afbeelding van takemyheart

Marije
    247 berichten
    Lid sinds July 2010

LittleSmurf is betrouwbaar! (:

19. Small
    Afbeelding van Damii

April
    434 berichten
    Lid sinds December 2008

quote:
    JoieDeVivre schreef op 26 September 2011 @ 17:10:
    ^als je het over die mopje12 hebt, ik vind haar echt raar doen hier op het forum.

achjaaaa,

maar jij vind iedereen raar doen op dit forum.
    misschien moet jij eens in de spiegel kijken bduh.gif

20. Small
    Afbeelding van Damii

April
    434 berichten
    Lid sinds December 2008

quote:
    ThisMyLife schreef op 26 September 2011 @ 16:29:
    Damii is betrouwbaar!
    heel snel verzonden ook!:)

21. Small
    Afbeelding van Damii

April
    434 berichten
    Lid sinds December 2008

.

Damii wijzigde dit bericht op 27-09-2011 11:33 met 99%

22. Xtra-xtra-large

Angelique
    27,140 berichten
    Lid sinds April 2010

quote:
    Damii schreef op 27 September 2011 @ 11:32:
    [...]

achjaaaa,

maar jij vind iedereen raar doen op dit forum.
    misschien moet jij eens in de spiegel kijken bduh.gif
    Jij vindt.
    Misschien heeft ze daar wel een reden voor.

23. Large

JoieDeVivre
    12,320 berichten
    Lid sinds July 2009

^Haha precies.
    Sommige mensen hier op het forum arghhhh.

24. Medium
    Afbeelding van missdoubleyou

wynanke
    1,668 berichten
    Lid sinds July 2011

LSJE is betrouwbaar, deed netjes een berichtje dat de schoenen iets later kwamen ivm verpakking.
    FabulousM is betrouwbaar :) snel verzonden, goed ingepakt ontvangen.

BEKIJK MIJN SHOP TOPIC!!!

25. Small
    Afbeelding van Damii

April
    434 berichten
    Lid sinds December 2008

Ja idd, Sommige mensen hier op het forum.

Lekker makkelijk toch, je online vriendinnetjes erbij halen :)

Fashionscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?