Dit onderwerp heeft 5 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 09-09-2011 14:19.
leukste vakantie?
- Geplaatst op zondag 15 maart 2009 10:06Waar zou je nog graag naartoe willen of wat is de vetste reis die je ooit hebt gemaakt? Ik wil zoooo graag naar Australie!

Poll: Leukste vakantie?
4 stemmen in totaal.
- Geplaatst op dinsdag 17 maart 2009 11:53Pfff...zo'n lastige....mijn meest indrukwekkende vakanties waren. L.A., New York, Marokko en Egypte!!! Ik wil dit jaar heeeeel graag naar Thailand....effe wat anders als Australie he....laughing7.
- Geplaatst op dinsdag 23 november 2010 15:31mijn leukste vakantie ooit is bali geweest... lekker aan het strand.. goedkoop en lekker eten... heerlijk
- Geplaatst op maandag 21 maart 2011 14:29Tot nu toe is mijn leukste vakantie geweest: ze waren trouwens allemaal super, maar dit was ook echt eigenlijk de leukste: Dominicaanse Republiek.
Maar, dat is tot nu toe, ik ga in de zomer namelijk richting Azieee ! ( indonesie, thailand en maleisie)
Ben benieuwd! - Geplaatst op dinsdag 31 mei 2011 21:29Mijn leukste vakanties waren: Cuba, Bonaire en Curacao (:
Waar ik deze vakantie heen ga.. geen idee.....'Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?' -Dumbledore - Geplaatst op vrijdag 09 september 2011 14:19Mijn leukste vakantie heb ik een week geleden gehad!
Ben heerlijk naar Tenerife geweest!! Super weertje gehad, en dan kom je weer terug in dat troosteloze Nederland, volkomen ....!
Ik ben met mijn vriendin gegaan en we hebben lekker aan het strand gelegen en santa cruz! heb je super veel leuke disco's om helemaal los te gaan! we hadden via zo'n vakantie aanbieder een mooi verblijf aan het strand, vreselijk goedkoop:D en vliegtickets waren ook niet duur, vanaf Rotterdam gevlogen!:Djanneke