Dit onderwerp heeft 28 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 21-08-2008 22:17.
Regenseizoen in Thailand en Vietnam
- Geplaatst op vrijdag 17 juni 2005 23:51
nee meer naar het zuiden..richting batangas, pagsajan falls ben ik 2 jaar geleden geweest, shooting the rapidsquote:ponchovogel schreef:
ligt dat niet onder manila richting Pagsanjan falls...volgens mij doorheen geredenquote:cavite
met zo'n bootje vaar je richting die waterval.. 
- Geplaatst op zaterdag 18 juni 2005 10:27
Waar in Indonesie heb jij gezeten dat het daar regenseizoen was dan? Toen wij vorig jaar op Sumatra geland waren wist de gids ons te vertellen dat het daar al 8 jaar niet geregend had namelijk, althans geen hoosbuien, hoogstens een paar druppeltjesquote:Mixie schreef:
Ik zou het zelf niet zo gauw doen. Ik heb het begin van regenseizoen meegemaakt in Thailand. En dat was al aantal uur per dag regen. Dus dat is best wel kut.
In Indonesie heb ik gezeten toen het volop regenseizoen was en dat betekende daar dus echt bijna de hele dag regen. En dan baal je echt, je zit alleen maar binnen en kunt vrij weinig.
Dat zou ik echt zonde van je vakantie vinden, zeker als die maar een paar weken kan duren. - Geplaatst op zaterdag 18 juni 2005 10:30Hmmm, nu weet ik het even niet meer zeker

Ontopic: ik zou niet in het regenseizoen op vakantie gaan, zijn niet echt kleine buien ofzo
- Geplaatst op donderdag 21 augustus 2008 22:17Ik ben deze jaar in vietnam geweest

in Ho Chi Minh (vroeger Saigon) regelt het elke dag. opzich niet heel erg, wel lekker cool,
maar als je naar de noordelijke kant gaat dan regent het daar niet zoveel als in het zuiden.