Username
Password
password
vergeten?

1. Fashionscene
  2. Hobby
  3. Travel
  4. Regenseizoen in Thailand en Vietnam

Dit onderwerp heeft 28 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 21-08-2008 22:17.

Regenseizoen in Thailand en Vietnam

1. Small
    Afbeelding van Tondo

251 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    ponchovogel schreef:
    quote:
    cavite
    ligt dat niet onder manila richting Pagsanjan falls...volgens mij doorheen gereden
    nee meer naar het zuiden..richting batangas, pagsajan falls ben ik 2 jaar geleden geweest, shooting the rapids :D met zo'n bootje vaar je richting die waterval.. :)

2. Xtra-large
    Afbeelding van Bloemsel

24,097 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Mixie schreef:
    Ik zou het zelf niet zo gauw doen. Ik heb het begin van regenseizoen meegemaakt in Thailand. En dat was al aantal uur per dag regen. Dus dat is best wel kut.
    In Indonesie heb ik gezeten toen het volop regenseizoen was en dat betekende daar dus echt bijna de hele dag regen. En dan baal je echt, je zit alleen maar binnen en kunt vrij weinig.
    Dat zou ik echt zonde van je vakantie vinden, zeker als die maar een paar weken kan duren.
    Waar in Indonesie heb jij gezeten dat het daar regenseizoen was dan? Toen wij vorig jaar op Sumatra geland waren wist de gids ons te vertellen dat het daar al 8 jaar niet geregend had namelijk, althans geen hoosbuien, hoogstens een paar druppeltjes

3. Xtra-large
    Afbeelding van Bloemsel

24,097 berichten
    Lid sinds November 2007

Hmmm, nu weet ik het even niet meer zeker :P

Ontopic: ik zou niet in het regenseizoen op vakantie gaan, zijn niet echt kleine buien ofzo :P

4. Small
    Afbeelding van Underc0vr__

dDF
    181 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik ben deze jaar in vietnam geweest :P

in Ho Chi Minh (vroeger Saigon) regelt het elke dag. opzich niet heel erg, wel lekker cool,
    maar als je naar de noordelijke kant gaat dan regent het daar niet zoveel als in het zuiden.

Fashionscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?