Dit onderwerp heeft 30 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 03-07-2008 20:00.
Mallorca
- Geplaatst op woensdag 25 juni 2003 13:56BCM missen als je in mallorca zit...tsssssss....Als naar parijs gaat ga je toch ook naar de eiffeltoren?
Conscia mens recti, famae mendacia ridet. - Geplaatst op woensdag 25 juni 2003 17:46quote:Raptor schreef:
BCM missen als je in mallorca zit...tsssssss....Als naar parijs gaat ga je toch ook naar de eiffeltoren?
Solly Rappie,
was simpelweg te brak en te druk enzo....

- Geplaatst op woensdag 25 juni 2003 17:52snapput wel hoor...;)
Moest in el arenal reizen verkopen naar BCM in magaluff en altijd een half uur voor vertek moesten we naar de hotels van de mensen die nog niet waren komen opdagen om te kijken of ze daar waren. je wilt niet weten hoe vaak je dan brakke mensen aantrof: naar magahoe? luff gozer luff! oh, sorry we gaan niet. maakt niet uit ik mag je vooruit betaling houden dus no worries!
Carl Cox in BCM en daarna heeft ie me nog draailes gegeven
Conscia mens recti, famae mendacia ridet. - Geplaatst op woensdag 25 juni 2003 17:56Whehehe, we hoorden wel alle kikke verhalen van mensen die geweest waren. We wilden ook wel, het kwam er gewoon niet van.
Dan maar een schuimfeest in Megapark!!
- Geplaatst op woensdag 25 juni 2003 17:59je moet er idd een hele avond voor uit trekken en als je inderdaad al half onder invloed op het strand hangt wil het er nog wel eens van komen dat je die 1500 pesetas lekker de boel laatConscia mens recti, famae mendacia ridet.
- Geplaatst op woensdag 25 juni 2003 18:02Ja idd!!

Maarre ff ontopic!
Mallorca is gewoon hartstikke kikke, dus gewoon gaan!
Je zult je e rniet vervelen!
- Geplaatst op woensdag 25 juni 2003 18:02
we hebben euro's vandaag de dagquote:Raptor schreef:
je moet er idd een hele avond voor uit trekken en als je inderdaad al half onder invloed op het strand hangt wil het er nog wel eens van komen dat je die 1500 pesetas lekker de boel laat
- Geplaatst op woensdag 25 juni 2003 18:05alleen werk ik vandaag de dag niet in mellurka.Conscia mens recti, famae mendacia ridet.
- Geplaatst op woensdag 25 juni 2003 18:17BCM was vorig jaar ook gewoon zuipen wat je wilde voor 15 euro trouwens...
Vond het niet echt bijzonder daar, vervelende Engelsen... - Geplaatst op woensdag 25 juni 2003 18:31dan is er een hoop veranderd
Conscia mens recti, famae mendacia ridet. - Geplaatst op woensdag 25 juni 2003 23:03ik ga er zeer waarschijnlijk ook heen
Niets hoeft, paarden wel -_- - Geplaatst op donderdag 26 juni 2003 07:58Wie is er niet geweest...
Een zware vakantie was dat in the good ol' days (zo'n 7 of 8 jr. terug). Zuipen, zuipen en nog eens zuipen... En door een vrouwelijke Raptor-variant overgehaald om BCM mee te pakken. Er was toen Judgement Night met Judge Jules. Veel dronken Engelsen idd, maar evengoed een prima avond gehad. - Geplaatst op donderdag 26 juni 2003 10:19
Misschien op de schoolcampus van de V&D?quote:JayDee2K schreef:
Is er ook een Agenda van de BCM te vinden?
- Geplaatst op donderdag 26 juni 2003 13:36Ik ben vorig jaar geweest...
Moet eerlijk zeggen dat ik niet erg enthousiast was.
Ik werd gek van al die Nederlandse kroegen daar met constant 'ik heb een toeter op mijn waterscooter' en 'die handjes in de lucht'.
We zijn idd ook naar de BCM geweest, mooie locatie, 15 euro entree en de hele avond gratis drinken. Goede deal, maar errug veel irritante dronken Engelsen en Spanjaarden.
Wel leuk om een dag een Jeep te huren en de bergen in te trekken (1 tip: doe dat niet als het regent, de wegen zijn zo slecht dat je zo van de weg glijd en tegen een bergwand aanknalt (spreek helaas uit ervaring!!!
)).
Je kan er op zich een hele leuke tijd hebben, maar het is maar net wat je zoekt! - Geplaatst op maandag 30 juni 2003 14:04Mallorca is super

Cala D'Or is in ieder geval erg mooi met al z'n baaitjes, ben daar al vaak geweest!
In het dorp heb je in ieder geval een leuke club waar ze geen nederlandstalige shit draaien.... en veel leuke terrasjes en winkels.
Wilde eerst weer naar Cala D'Or gaan dit jaar, maar heb op het laatste moment toch maar een andere vakantie geboekt voor de verandering... - Geplaatst op maandag 30 juni 2003 15:00Mijn broer en vriendin zijn net terug van 8 dagen. Weet niet precies waar. Moesten een uur met de bus vanaf het vliegveld.
Zaten in een engels gebied iig, met iets verderop een nederlands dorp. Lekker links laten liggen natuurlijk.
Waren met Martinair via TUI gegaan, last-minute.
Was allemaal top geregeld zei hij, prima vervoer, mooi appartement, nette service. - Geplaatst op maandag 30 juni 2003 15:25
en ga jij nog weg deze zomer?quote:bohjaaa schreef:
Mijn broer en vriendin zijn net terug van 8 dagen. Weet niet precies waar. Moesten een uur met de bus vanaf het vliegveld.
Zaten in een engels gebied iig, met iets verderop een nederlands dorp. Lekker links laten liggen natuurlijk.
Was allemaal top geregeld zei hij, prima vervoer, mooi appartement, nette service.
- Geplaatst op maandag 30 juni 2003 15:28quote:Schorpioen schreef:
en ga jij nog weg deze zomer?quote: bohjaaaMijn broer en vriendin zijn net terug van 8 dagen. Weet niet precies waar. Moesten een uur met de bus vanaf het vliegveld.
Was allemaal top geregeld zei hij, prima vervoer, mooi appartement, nette service.
heeeeel misschien in sept. moet ik nog bespreken. Zie die jongen vrijdag en zaterdag.
dank voor je intresse
- Geplaatst op maandag 30 juni 2003 15:30quote:bohjaaa schreef:
heeeeel misschien in sept. moet ik nog bespreken. Zie die jongen vrijdag en zaterdag.
dank voor je intresse
tja... kan weer eens niet via msn..
Maar nog niets duidelijk zo te horen...
Of heb je al wel een idee wat de bestemming gaat worden? - Geplaatst op maandag 30 juni 2003 15:32heb net geboekt naar El Arenal...
399 eurootjes voor 8 dgn.. en dat was nog wel het goedkoopste wat ik kon vinden
Niets hoeft, paarden wel -_- - Geplaatst op maandag 30 juni 2003 16:25
Mallorca is wel duur ja.....quote:mizz prinzezz schreef:
heb net geboekt naar El Arenal...

- Geplaatst op maandag 30 juni 2003 16:30quote:mizz prinzezz schreef:
heb net geboekt naar El Arenal...
Huur een auto en ga niet in dat Godvergeten El Arenal uit. Ga veel naar Palma, de hoofdstad van Mallorca, daar kan je lekker winkelen en heel goed eten op terasjes etc.
En let op de flyers die er in Palma uitgedeeld worden, soms zal je een feest tegen komen met niet de minste namen
, met een beetje geluk kan je er eentje meepakken!! - Geplaatst op maandag 30 juni 2003 16:39zou gewoon twee weken lekker gaan zuipen in el arenal en uitgaan in zorba's of riu's palace, beetje beuqen.
vind je dat niks, dan zou ik niet gaan, voor de rest is er op mallorca weinig te doen.
op BCM na misschien, ben ik niet geweest, geen bekende dj's in die tijd en was niet van plan om vooruit te gaan betalen voor een discotheek die ik niet kende. - Geplaatst op donderdag 03 juli 2003 21:02Ik ga 11 juli naar Mallorca voor 13 dagen.. Heerlijk, heb er zin in! Ik heb met een vriendin via Neckermann geboekt en betaal 450 voor hostal Tierramar met ontbijt (net of ik op tijd wakker ben).En ik ga naar El Arenal, lijkt me wel eens leuk om mee te maken!

- Geplaatst op donderdag 03 juli 2008 20:00ik ga met me ouders
15 dagen
ik ga 23e wegg (H)