Username
Password
password
vergeten?

1. Fashionscene
  2. Hobby
  3. Travel
  4. Mallorca

Dit onderwerp heeft 30 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 03-07-2008 20:00.

Mallorca

1. Xtra-large
    Afbeelding van Kim1981_

Kim
    16,364 berichten
    Lid sinds November 2007

heb net geboekt naar El Arenal...

399 eurootjes voor 8 dgn.. en dat was nog wel het goedkoopste wat ik kon vinden :huh:

Niets hoeft, paarden wel -_-

2. Medium
    Afbeelding van Jerome-B

2,745 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    mizz prinzezz schreef:

399 eurootjes voor 8 dgn.. en dat was nog wel het goedkoopste wat ik kon vinden :huh:
    Mallorca is wel duur ja..... :(

3. Xtra-large
    Afbeelding van Niek

13,896 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    mizz prinzezz schreef:

Huur een auto en ga niet in dat Godvergeten El Arenal uit. Ga veel naar Palma, de hoofdstad van Mallorca, daar kan je lekker winkelen en heel goed eten op terasjes etc.
    En let op de flyers die er in Palma uitgedeeld worden, soms zal je een feest tegen komen met niet de minste namen B) , met een beetje geluk kan je er eentje meepakken!!

4. Large
    Afbeelding van Jeroenm

8,490 berichten
    Lid sinds November 2007

zou gewoon twee weken lekker gaan zuipen in el arenal en uitgaan in zorba's of riu's palace, beetje beuqen.

vind je dat niks, dan zou ik niet gaan, voor de rest is er op mallorca weinig te doen.

op BCM na misschien, ben ik niet geweest, geen bekende dj's in die tijd en was niet van plan om vooruit te gaan betalen voor een discotheek die ik niet kende.

5. Medium
    Afbeelding van Chilleeh

1,095 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik ga 11 juli naar Mallorca voor 13 dagen.. Heerlijk, heb er zin in! Ik heb met een vriendin via Neckermann geboekt en betaal 450 voor hostal Tierramar met ontbijt (net of ik op tijd wakker ben).En ik ga naar El Arenal, lijkt me wel eens leuk om mee te maken! :D

6. Xtra-small
    Afbeelding van FASHIONLIFE

Don't care
    74 berichten
    Lid sinds November 2007

ik ga met me ouders
    15 dagen
    ik ga 23e wegg (H)

Fashionscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?