Username
Password
password
vergeten?

1. Fashionscene
  2. Hobby
  3. Travel
  4. Leuk Grieks eiland??

Dit onderwerp heeft 37 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 06-11-2008 23:04.

Leuk Grieks eiland??

1. Xtra-large
    Afbeelding van jufliesje

15,730 berichten
    Lid sinds November 2007

Agistri, lief rustig klein iniemini eilandje....
    Geen ruk te beleven,
    met een scootertje binnen een uur het eiland rond.....
    lekker rustig zonnen....
    's middags alles gesloten, siesta!
    's avonds lekker uitgebreid en lang eten.....

kortom, heerlijk eilandje als je ff bij wil tanken!
    http://www.angistri.com/Pages/agistri.html

:wub:

2. Xtra-large
    Afbeelding van RANDOMAESTRO

20,408 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Miss Terious schreef:
    Dyonisos
    Wist niet dat het ook een eiland was...

Tis goed zoeken maar dan heb je ook wel een bruut eiland.

Volop natuur, mooie witte stranden, lekker eten en je kan er goed uitgaan.

3. Xtra-large
    Afbeelding van Owen

14,749 berichten
    Lid sinds November 2007

Olympiakos

Panathinaikos ook wel, trouwens

4. Large
    Afbeelding van SusieQ

6,402 berichten
    Lid sinds November 2007

Rhodos vond ik echt geweldig! Zat dan ook in een superleuk appartementje met gratis fietsen. Hebben groot deel van het eiland heerlijk gefietst, heerlijk gegeten en gezellige Griekse barretjes bezocht. Qua uitgaan, echt uitgaan, zou ik het niet echt weten. Voor het strand moet je ff goed kijken aan welke kant van het eiland je zit. Klinkt gek maar er waait daar altijd een zelfde wind waardoor het strand aan de ene kant van het eiland kiezels is, en aan de andere kant van het eiland gewoon zand.
    Ik zou zo nog een keer teruggaan!

5. Xtra-large
    Afbeelding van jufliesje

15,730 berichten
    Lid sinds November 2007

wat heeft dat griekenland veel van die eilandjes zeg....

6. Xtra-large
    Afbeelding van gaetek

14,910 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Janneke.. schreef:
    quote:
    Het gaat mij dus niet om het uitgaan hè. Volgend jaar ga ik naar Ibiza dus dan wil ik lekker uitgaan.

Dit jaar wil ik gewoon lekker in de zon liggen, op het strand... En het liefst een strand zonder stenen en zee egels. Ik bedoel dus, in de zee zelf. Dat je geen waterschoenen aanhoeft ofzo...

Verder wil ik lekker eten en 's avonds naar een cocktail bar ofzo. Geen gehos, alsjeblieft niet... Pfff... geen idee hoe ik een keuze ga maken, maar ik hoop dat ik iets aan jullie verhalen heb...

Het strand van Kos is erg leuk!
    Wij zaten in Kos-Stad, en daar was opzich al een prima strand, maar in het zuiden van het eiland zit echt een supermooi strand, weet even zo gauw niet meer hoe het heet, maar wij hadden een boekje over Kos gekocht, en daar stond precies in wat de mooie zandstranden zijn op het eiland...
    Heb in ieder geval geen waterschoenen aan gehad, haha! :D
    Liggen volgens mij wel wat kiezeltjes aan de rand van het water, maar daar kun je best overheen lopen..

Je kunt erg gezellig wat drinken 's avonds in de Bar street.. Beetje verhoogd, en je kunt alles overzien, erg leuk! :D

die tent aan het begin van die barstraat, daar kon je altijd afteren met gratis drank wat zo'n ventje uit die gesloten toko haalde...

ideaal.. :wub:

7. Xtra-small
    Afbeelding van GroovyLoco

41 berichten
    Lid sinds November 2007

Mykonos is het Ibiza van Griekenland.
    Je kunt ook gaan eiland hoppen, er zijn voldoende goede veerboot verbindingen.

8. Xtra-large
    Afbeelding van Greppeltor

13,081 berichten
    Lid sinds November 2007

Lesbos :kwijl:

9. Xtra-small
    Afbeelding van Willow78

23 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:

Mykonos is het Ibiza van Griekenland.
    Je kunt ook gaan eiland hoppen, er zijn voldoende goede veerboot verbindingen

Ik heb twee jaar Eiland gehopt in Griekenland. Kreta is mijn favoriet, daar is echt zoveel te doen en te zien, maar goed daar ben je al geweest. Mykonos idd een soort Ibiza(wat duurder en veel feest). Hier komt veel Jet-set en bijbehorende wannabees... Wel leuk om chique clubs in te sneaken...
    Ios is met name voor jongeren. Echt salou-achtig. leuk om een paar dagen héél goedkoop strontlazarus te worden...(ook okay stranden)
    Sifnos is een super relaxed eilandje. veel grieken en fransen, lekker eten, gezellige barretjes. (en de premier van griekenland gaat hier altijd heen ^_^ )
    Milos heeft heeft echt leuke stranden, maar is heel rustig. Niet heel veel toeristen en veel grieken.
    Santorini is echt super mooi(vulkaan eiland)! Maar ook echt súper druk. De straten waren afgeladen vol, gewoon echt niet leuk meer in het hoog-seizoen. Volgens mij zijn er niet hele geweldige stranden, wel een paar aangelegde geloof ik.
    Thassos moet heel leuk en rustig zijn. Ik ben er zelf nooit geweest, maar het is een eiland in opkomst. ik zou hierover bij het reisbureau nog wat navragen.
    Verder zijn Paros en naxos ook wel leuk, die zijn nog wat groter. een van de twee is geloof ik heel erg op gezinnen met kinderen gericht(weet niet meer welke :?:

Het hoppen tussen twee eilanden is heel goed te doen en als ze niet te ver uit elkaar liggen ook niet duur.

Vell plezier! Griekelnad is cool! :smoke: en grieken zijn lief! :love:

10. Large
    Afbeelding van MissTerious

8,273 berichten
    Lid sinds November 2007

Man! Dank je wel! Veel info in 1 post. Sifnos klinkt ook wel interessant. Ben nu toch wel bang dat de keuze moeilijk gaat worden, maar ach, ben pas 22 dus ik heb hopelijk nog heel wat jaartjes om al die eilande te verkennen!

11. Xtra-small
    Afbeelding van Willow78

23 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Man! Dank je wel! Veel info in 1 post. Sifnos klinkt ook wel interessant. Ben nu toch wel bang dat de keuze moeilijk gaat worden, maar ach, ben pas 22 dus ik heb hopelijk nog heel wat jaartjes om al die eilande te verkennen!

Dat krijg je als al aardig wat gehopt hebt....
    22? Idd nog tijd zat om al die leuke eilandjes te ontdekken! Ik weet niet hoe je gaat, maar niet alle eilanden zijn per vliegtuig te bereiken. Laat je dit echter niet tegenhouden! Je kan altijd vliegen op een ander eiland en dan verder met de ferry.

Sifnos is cool! Met name het witte kerkje op een rots boven de zee is gewoon een sprookje! (mijn parttime griekse vriendinnetje wil daar ooit trouwen :o ). verder is de hoofdstad(dorp) echt heel gezellig. Super gezellige straatjes, waar het echte griekse-eilanden-sfeertje heerst! Ook heerlijke griekse desserts te krijgen! Volgens mij staat het eiland bekend om de koks die er vandaan komen, maar weet dat niet meer zeker.

12. Large
    Afbeelding van MissTerious

8,273 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Rino schreef:
    quote:

Dat krijg je als al aardig wat gehopt hebt....
    22? Idd nog tijd zat om al die leuke eilandjes te ontdekken! Ik weet niet hoe je gaat, maar niet alle eilanden zijn per vliegtuig te bereiken. Laat je dit echter niet tegenhouden! Je kan altijd vliegen op een ander eiland en dan verder met de ferry.

Sifnos is cool! Met name het witte kerkje op een rots boven de zee is gewoon een sprookje! (mijn parttime griekse vriendinnetje wil daar ooit trouwen :o ). verder is de hoofdstad(dorp) echt heel gezellig. Super gezellige straatjes, waar het echte griekse-eilanden-sfeertje heerst! Ook heerlijke griekse desserts te krijgen! Volgens mij staat het eiland bekend om de koks die er vandaan komen, maar weet dat niet meer zeker.
    Kun je vliegen naar Sifnos??

13. Small
    Afbeelding van filaki

will
    415 berichten
    Lid sinds November 2007

Samos,Evia,Kefalonia,Kythira,Limnos, Chios, Lefkas, Lesvos, Zakynthos (maar dan niet naar laganas gaan), rhodos vond ik persoonlijk ook iets minder.. echt te toeristisch..

Fashionscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?