Dit onderwerp heeft 37 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 06-11-2008 23:04.
Leuk Grieks eiland??
- Geplaatst op dinsdag 19 april 2005 13:30Ik ga deze zomer naar Griekenland op vakantie. Vorig jaar zijn we naar Kreta geweest en daar was het heerlijk toeven. Nu wil ik dit jaar naar een ander eiland maar ik weet nog niet welke.
Iemand tips? Ervaringen??
- Geplaatst op dinsdag 19 april 2005 13:32Corfu

ik ben er vorig jaar 2 weken geweest en heb toen het hele eiland gezien. Lekker scooter huren voor een week ofzo en zelf gaan rondcrossen - Geplaatst op dinsdag 19 april 2005 13:33Hebben ze op corfu ook zo'n irritant strand met rotsen en zee egels???
Op Kreta hadden ze namelijk niks anders...
Ik wil het liefst naar een eiland met een heerlijk zandstrand... Zodat je zo de zee in kan lopen zonder scherpe rotsen en enge beesten. Tot nu toe heb ik het ideale strand alleen nog maar gezien op ibiza maar daar was dit jaar geen geld voor helaas
- Geplaatst op dinsdag 19 april 2005 13:35
neuh niet gezien,zijn op meerdere stranden geweestquote:Miss Terious schreef:
Hebben ze op corfu ook zo'n irritant strand met rotsen en zee egels??? - Geplaatst op dinsdag 19 april 2005 13:37Thx size, voor de info.
Nog iemand ervaring met Rhodos en Kos?? - Geplaatst op dinsdag 19 april 2005 13:49Corfu, ja kiezels en zee egels, maar dit is afhankelijk van waar je zit. Maar zo'n ongelooflijk mooie omgeving, echt de moeite waard om een auto te huren en het eiland rond te gaan. Ga het binneland in, leuke dorpjes met restaurantjes. Je kan hier ook naar een klein eilandje waar een deel van de film the blue lagoon opgenomen is. Water is kristalhelder, leuk om een waterscooter te huren om eens een kijkje te nemen op plekken waar je niet met de auto/scooter komt.
Op sommige plekken iets te veel english lads, maar ja daar ontkom je tegenwoordig bijna nergens aan.
Ik wil er zeker nog een keer heen, heerlijk rustige stranden, toen was het nog niet zo heel erg druk, ik weet niet hoe het nu is.... - Geplaatst op dinsdag 19 april 2005 13:52vond het vorig jaar wel meevallen, wat op zich wel jammer was met uitgaan.
je moet iig niet naar zo'n plaatsje helemaal onderin gaan (naam ff kwijt) daar zitten allemaal Engelsen en een plaatje helemaal bovenin - Geplaatst op dinsdag 19 april 2005 13:52Corfu met stip!
Kos = een paar barstraten en rotsen
Cyprus is ook wel geinig overigens - Geplaatst op dinsdag 19 april 2005 13:52Ios... een en al feest...

Kos... van alles wat eiland... relaxen, ruines, mooie bergen om met je scooter te verkennen en een aangenaam nachtleven...
Maar eigenlijk is alles mooi en leuk in Griekenland...
- Geplaatst op dinsdag 19 april 2005 13:55quote:Tjeerd schreef:
Ios... een en al feest...
Kos... van alles wat eiland... relaxen, ruines, mooie bergen om met je scooter te verkennen en een aangenaam nachtleven...
Maar eigenlijk is alles mooi en leuk in Griekenland...
Ios, inderdaad één en al feest (10 jaar geleden althans
). Maar meer is er ook niet te doen, op strand en zee na.
Paros biedt wat dat betreft wat meer, daar kun je gerust een brommertje huren en wat rondrijden. - Geplaatst op dinsdag 19 april 2005 13:55
toen ik er heen ging was het uitgaan nog niet echt aan de orde voor mij. Ik weet ook niet of het uitgaan zo denderend is daar. Ik zat ook geloof ik bovenin, daar zat het kiezelstrand ook. Ik kon de bosbranden in albanie zien, die bleven dagen doorbranden omdat ze geen geld en middelen hadden om het te blussenquote:Da SIZE schreef:
vond het vorig jaar wel meevallen, wat op zich wel jammer was met uitgaan.
je moet iig niet naar zo'n plaatsje helemaal onderin gaan (naam ff kwijt) daar zitten allemaal Engelsen en een plaatje helemaal bovenin
- Geplaatst op dinsdag 19 april 2005 13:58ik ga dit jaar naar rhodos
hoop dat het een beetje relaxt eiland is, ik hoop vooral dat het strand een beetje relaxt is. het nachtleven zal niet heeeeeel erg spectaculair zijn, maar ik vind dat massale ook niks. ik vermoed dat het daar wel relaxt is.
ben ook een keer op karpathos geweest, maar dat is qua uitgaan ofzo niet al te boeiend. heel klein eilandje, wel erg mooi en met de familie was het toen goed vertoeven, maar voor het uitgaan of iets dergelijks hoef je er denk ik niet heen. - Geplaatst op dinsdag 19 april 2005 13:59Vorig jaar Kreta was opzich wel leuk hoor. Ik dacht namelijk een echt dorpje uit te hebben gezocht. chersonisos ofzoiets. Nog nooooooooooooooooit van gehoord. Eenmaal daar aangekomen bleek het een soort Salou te zijn. Gelukkig zaten we nog net in een heel klein, schattig dorpje net erboven. We zijn overigens nog wel beneden in chersonisos geweest, in het Hof van Holland. Was heel naar enzo... brrr.... In zo'n plaats wil ik dus niet weer belanden...
- Geplaatst op dinsdag 19 april 2005 14:11quote:Miss Terious schreef:
Vorig jaar Kreta was opzich wel leuk hoor. Ik dacht namelijk een echt dorpje uit te hebben gezocht. chersonisos ofzoiets. Nog nooooooooooooooooit van gehoord. Eenmaal daar aangekomen bleek het een soort Salou te zijn. Gelukkig zaten we nog net in een heel klein, schattig dorpje net erboven. We zijn overigens nog wel beneden in chersonisos geweest, in het Hof van Holland. Was heel naar enzo... brrr.... In zo'n plaats wil ik dus niet weer belanden...
Ben er paar jaar geleden ook geweest, maar ik wist wat ik kon verwachten. Dus dat scheelt
Hebt er trouwens wel zandstrand! Star Beach en het strand vlakbij ons appartement was zand
- Geplaatst op dinsdag 19 april 2005 14:33Het gaat mij dus niet om het uitgaan hè. Volgend jaar ga ik naar Ibiza dus dan wil ik lekker uitgaan.
Dit jaar wil ik gewoon lekker in de zon liggen, op het strand... En het liefst een strand zonder stenen en zee egels. Ik bedoel dus, in de zee zelf. Dat je geen waterschoenen aanhoeft ofzo...
Verder wil ik lekker eten en 's avonds naar een cocktail bar ofzo. Geen gehos, alsjeblieft niet... Pfff... geen idee hoe ik een keuze ga maken, maar ik hoop dat ik iets aan jullie verhalen heb... - Geplaatst op dinsdag 19 april 2005 14:42quote:Major Rush schreef:quote: redmerik ga dit jaar naar rhodos
hoop dat het een beetje relaxt eiland is, ik hoop vooral dat het strand een beetje relaxt is. het nachtleven zal niet heeeeeel erg spectaculair zijn, maar ik vind dat massale ook niks. ik vermoed dat het daar wel relaxt is.
ben ook een keer op karpathos geweest, maar dat is qua uitgaan ofzo niet al te boeiend. heel klein eilandje, wel erg mooi en met de familie was het toen goed vertoeven, maar voor het uitgaan of iets dergelijks hoef je er denk ik niet heen.
Leuk hoor
Uitgaan is matig tot bagger. Ik stond zelfs in een [size=7]hollandbar[/size]
Hele mooie Zweedse vrouwen kom je er tegen, tenminste in Rhodos-stad. Maar er is echt veel te doen. Je moet gewoon zo'n jeepje huren. Vorig jaar echt leuke tijd gehad
ik ga wel met vrienden, en ik hoorde van anderen dat er wel wat te deon is qua uitgaan. en zo'n hollandbar heb je nou eenmaal overal
ach we vermaken ons sowieso wel.....
hoop wel dat er qua uitgaan iets beter is dan jij nu voorspelt
op vakantie hoef ik overigens echt geen kwaliteitstenten hoor
dus ben niet opzoek naar echte ibiza praktijken met gerenomeerde dj's e.d. daar houden al die jongens waar ik mee ga toch niet echt van 
en zweedse vrouwen hoorde ik ook ja
- Geplaatst op dinsdag 19 april 2005 14:48Ik ben naar Pilos geweest een klein GRieks eilandje...leuk huisje aan de kust.
Heerlijk rustig en genoten van de natuur.
Daarna met de boot vanuit naar Athene naar Mykenos...het GRiekste Ibiza.
Club opent pas vanaf 05.00 uur en dan ben je vroeg , dansvloer aan zwembaden...strand...
Hmmmmmm! - Geplaatst op dinsdag 19 april 2005 14:54
dan gaat het wel goed komenquote:Major Rush schreef:quote: redmerquote:quote: redmerik ga dit jaar naar rhodos
ben ook een keer op karpathos geweest, maar dat is qua uitgaan ofzo niet al te boeiend. heel klein eilandje, wel erg mooi en met de familie was het toen goed vertoeven, maar voor het uitgaan of iets dergelijks hoef je er denk ik niet heen.
Leuk hoor
Uitgaan is matig tot bagger. Ik stond zelfs in een [size=7]hollandbar[/size]
Hele mooie Zweedse vrouwen kom je er tegen, tenminste in Rhodos-stad. Maar er is echt veel te doen. Je moet gewoon zo'n jeepje huren. Vorig jaar echt leuke tijd gehad
ik ga wel met vrienden, en ik hoorde van anderen dat er wel wat te deon is qua uitgaan. en zo'n hollandbar heb je nou eenmaal overal
ach we vermaken ons sowieso wel.....
hoop wel dat er qua uitgaan iets beter is dan jij nu voorspelt
op vakantie hoef ik overigens echt geen kwaliteitstenten hoor
dus ben niet opzoek naar echte ibiza praktijken met gerenomeerde dj's e.d. daar houden al die jongens waar ik mee ga toch niet echt van 
O maar het is ook heus wel leuk uitgaan hoor! Het is alleen idd. geen Ibiza. Maar ja, uitgaan is voor mij NB als ik op vakantie ben.
In Rhodos-stad heb je allemaal kleine clubjes en van die barretjes. Regel gewoon heeeeeeel veel shooters, dan hoor je de volgende dag wat je allemaal in godsnaam gedaan hebt

- Geplaatst op dinsdag 19 april 2005 14:55Kos, Mykenos, Corfu... Hmmm... Nu weet ik het nog niet, haha. Ik hoor in ieder geval over geen van de eilanden iets negatiefs en dat is dan weer positief!
- Geplaatst op dinsdag 19 april 2005 16:29quote:Dennis schreef:
Corfu met stip!
Kos = een paar barstraten en rotsen
Cyprus is ook wel geinig overigens
Cyprus is geen Grieks eiland
Rhodos is erg goed bevallen
- Geplaatst op dinsdag 19 april 2005 16:39Dyonisos
- Geplaatst op dinsdag 19 april 2005 16:41quote:RANDOMAESTRO schreef:
Dyonisos
God van de Wijn??
Wist niet dat het ook een eiland was... - Geplaatst op dinsdag 19 april 2005 16:46Ben zelf naar krete geweest 2 jaar terug. Vond best cool, heb wel meer in eht zwembad gelegen dan in de zee. Als je daar in de zee gaat moet je idd uitkijken. Wat wel relaxed is om met je luchtbed lekker op zee rond te dobberen,
maar ja dat kan overal natuurlijk.
Je hebt door ook Homus (weet niet of dat nu weer is) Grote openluchtdiscotheek. Wel vet, 2 jaar terug met Mills, de Hey, Xpress 2 , Carl cox en de hele rambam. Waren alleen vroeg in het seizoen dus alleen Michel de Hey meegemaakt. - Geplaatst op dinsdag 19 april 2005 17:00Ik ben op Lesbos geweest, niet zo groot met genoeg loungebarretjes en goede restaurants.
Een zandstrand breder dan 2 meter zal je er echter niet vinden... - Geplaatst op dinsdag 19 april 2005 17:39Rhodos vond ik echt 3 x niks.
weinig te zien, geen aardige bevolking. strand was ook bagger. en ik ging niet heen om uit te gaan ofzo, maar volgensmij was dat ook niet echt super.
maarja dat is mijn beleving