Dit onderwerp heeft 23 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 15-10-2010 15:49.
Istanbul..
- Geplaatst op dinsdag 30 januari 2007 19:00Tips graag...:ja:
Trekpleisters, heldenklups, zwarte markten, shoarmaboeren, heinekenhoek, rakikelders, achterbuurten met bier voor 1 miljoen roepies..
In deze multiculturele samenleving zitten er vast wel een zootje turkse broeders op fono dus komt u maar...:ja:
Sowieso even in de aya sofia koekeloeren....
- Geplaatst op dinsdag 30 januari 2007 19:03Idd ff die moskee tjekken en boottochtje over de bosporus varen is ook vet. Kijk alleen daar uit voor fucking oplichters daar die je met lage prijzen naar hun bootje lokken en daarna als je de tocht gehad hebt gaan bedreigen met hogere prijzen
Fuckers
Maar ja verder wel mooi enzo daar
- Geplaatst op dinsdag 30 januari 2007 19:04Ohja er is ook zo'n vet grote indoorbazar daar. Moet je ook even kijken. Soort beverwijk maar dan echt
Wilde destijds daar een duimring kopen en volgens die gast daar was ie van zilver en platina
Uiteindelijk voor 5 euro gekocht ipv 50
Met z'n zilver 
- Geplaatst op dinsdag 30 januari 2007 19:05Ok relaxed...
Er zit toch ook een te gek gave hippe minimalscene in Instanbul...:dance:
Heinos, Lovehouse??
- Geplaatst op dinsdag 30 januari 2007 19:08Dope! Have fun!
Ben er nooit geweest, maar wel op mijn 'must-see-list'.
Dus van mijn kant weinig tips, behalve deze: ISBN 1740594835 - Geplaatst op dinsdag 30 januari 2007 19:148.4 op de larisite...:ja:
Goede verhalen...B) - Geplaatst op dinsdag 30 januari 2007 19:24
ik verwacht mooie foto's op onze site bij terugkomst Muis laughing7.gifquote:maus... schreef:
8.4 op de larisite...:ja:
Goede verhalen...B) - Geplaatst op dinsdag 30 januari 2007 19:37pas nog geweest, aya sofia is indrukwekkend maar de blauwe moskee nog veel indrukwekkender. ook topkapi palijs en bosporus boottocht zijn aanraders. als ik jou was zou ik bij je reisburo vantevoren een paar dagtours boeken dan zie je zeker de belangrijkste en mooiste plekjes van Istanbul. ga ook zeker ff een middagje naar een hamam, jezelf laten verwennen!
qua uitgaan: crystal is uber! tipje: zoek contact met wat lokale boys en girls ( lastig!!) en ga met hen op stap. scheelt gezeik aan de deur, een hoop geld en je hebt gegarandeerd een top avond. verder heeft iedereen het altijd over taksim square maar daar ben ik alleen overdag geweest.
nog 1 tip: ga eten in central pup, super leuke bediening en erg goed,betaalbaar eten. die gasten die daar werken bezorgen je echt een super leuke avond! restaurant en hotel zijn net nieuw en zit in een straat tussen de grote bazaar en het plein van de aya sofia en de blauwe moskee, schuin tegenover de mcdonalds. (de tram rijdt ook door die straat)
ow ja, taxi's kosten bijna niks maar je moet wel oppassen dat ze je niet proberen te naaien. je zou echt voor 3 tot 5 euro de halve stad door moeten kunnen :p dus als je meer kwijt bent ben je fucked
- Geplaatst op dinsdag 30 januari 2007 19:45
Thanks!!quote:TechnoInside schreef:
pas nog geweest, aya sofia is indrukwekkend maar de blauwe moskee nog veel indrukwekkender. ook topkapi palijs en bosporus boottocht zijn aanraders. als ik jou was zou ik bij je reisburo vantevoren een paar dagtours boeken dan zie je zeker de belangrijkste en mooiste plekjes van Istanbul. ga ook zeker ff een middagje naar een hamam, jezelf laten verwennen!
qua uitgaan: crystal is uber! tipje: zoek contact met wat lokale boys en girls ( lastig!!) en ga met hen op stap. scheelt gezeik aan de deur, een hoop geld en je hebt gegarandeerd een top avond. verder heeft iedereen het altijd over taksim square maar daar ben ik alleen overdag geweest.
nog 1 tip: ga eten in central pup, super leuke bediening en erg goed,betaalbaar eten. die gasten die daar werken bezorgen je echt een super leuke avond! restaurant en hotel zijn net nieuw en zit in een straat tussen de grote bazaar en het plein van de aya sofia en de blauwe moskee, schuin tegenover de mcdonalds. (de tram rijdt ook door die straat)
ow ja, taxi's kosten bijna niks maar je moet wel oppassen dat ze je niet proberen te naaien. je zou echt voor 3 tot 5 euro de halve stad door moeten kunnen :p dus als je meer kwijt bent ben je fucked

- Geplaatst op dinsdag 30 januari 2007 19:52Misschien hebben ze in Newcastle nog wat tips... laughing7.gif
Of was het Liverpool?
- Geplaatst op dinsdag 30 januari 2007 19:53quote:TimmisT schreef:
Misschien hebben ze in Newcastle nog wat tips... laughing7.gif
Of was het Liverpool?
Leeds...

- Geplaatst op dinsdag 30 januari 2007 19:55
Ohja!quote:maus... schreef:quote: TimmisTMisschien hebben ze in Newcastle nog wat tips... laughing7.gif
Of was het Liverpool?
Leeds...

- Geplaatst op maandag 12 februari 2007 23:02Speen??
Doe eens vertellen dan...B) - Geplaatst op maandag 12 februari 2007 23:13Topkapi museum!
De Agya Sofia en de Blauwe Moskee zijn allebei erg vet.
En verder... uitgaan moet je volgens mij in Besiktas doen. Of in de buurt. Dat is een stuk buiten het centrum achter de 2e brug (Galata?) over de gouden hoorn. Maar wanneer ga je? Want daar is alles open lucht volgens mij.. en ik weet niet hoe warm het daar nu is.
Eten moet je zoals meestal in het buitenland bij van die kleine zaakjes met TL-licht doen.. Je kan vaak aanwijzen wat je wil hebben.
Ik heb verder vooral achter 2 turken aangelopen waar ik mee was.. Ik had een bruiloft op dit eilandje..

- Geplaatst op maandag 12 februari 2007 23:14En check de geschiedenis vantevoren een beetje.. Dan worden sommige dingen ineens een stuk interessanter vind ik altijd..

- Geplaatst op maandag 12 februari 2007 23:31Heb je al een hotel?
Wij zaten in het Kybele Hotel, vlakbij de Blauwe Moskee. Zo'n leuk klein hotelletje.. Met op iedere hotelkamer zo'n 80 (heb ze geteld) aan het plafond

Zie http://www.kybelehotel.com/rooms.html
Wij zijn daar ook uit geweest in club Reina. Gelegen aan de Bosporus.. Super mooi! - Geplaatst op maandag 12 februari 2007 23:38quote:Speen schreef:
Topkapi museum!
De Agya Sofia en de Blauwe Moskee zijn allebei erg vet.
En verder... uitgaan moet je volgens mij in Besiktas doen. Of in de buurt. Dat is een stuk buiten het centrum achter de 2e brug (Galata?) over de gouden hoorn. Maar wanneer ga je? Want daar is alles open lucht volgens mij.. en ik weet niet hoe warm het daar nu is.
Eten moet je zoals meestal in het buitenland bij van die kleine zaakjes met TL-licht doen.. Je kan vaak aanwijzen wat je wil hebben.
Ik heb verder vooral achter 2 turken aangelopen waar ik mee was.. Ik had een bruiloft op dit eilandje..

Ok thanks!
Die sjissel staat allemaal wel op het programma...
zal ook eens informeren over dat besiktas gebeuren...
taksim aan de overkant van het oude centrum schijnt ook wel ok te zijn..
Ik vertrek morgen...B)
2pucca: ja ik heb al een hotel, zal eens even checken voor club reina...
- Geplaatst op maandag 12 februari 2007 23:40
Reina ben ik ook geweest ja.. Mooi uitizicht hoor. Maar nu een beetje koud denk ik. En voornamelijk Turkse muziek..quote:pucca schreef:
Heb je al een hotel?
Wij zaten in het Kybele Hotel, vlakbij de Blauwe Moskee. Zo'n leuk klein hotelletje.. Met op iedere hotelkamer zo'n 80 (heb ze geteld) aan het plafond

Zie http://www.kybelehotel.com/rooms.html
Wij zijn daar ook uit geweest in club Reina. Gelegen aan de Bosporus.. Super mooi! - Geplaatst op maandag 12 februari 2007 23:55ziet er wel hip uit...
zal ook wel prijzig zijn denk?
- Geplaatst op dinsdag 13 februari 2007 00:01quote:maus... schreef:
ziet er wel hip uit...
ga daar maar van uit...
Wat ga je eigenlijk doen daar? Studiereis ofzo? - Geplaatst op dinsdag 13 februari 2007 00:39Istanbul is zó vet gewoon, prachtig

- Geplaatst op dinsdag 13 februari 2007 00:58
voetbaltrip...quote:Speen schreef:quote: maus...ziet er wel hip uit...
ga daar maar van uit...
Wat ga je eigenlijk doen daar? Studiereis ofzo?
- Geplaatst op zaterdag 06 februari 2010 12:58wow fucking oud topic,
maar je bent er al geweest volgens mij maar voor degene die nog gaan raad ik voor het uitgaan beyoglu aan, maas pas wel op voor pooiers en prostituees etc daar zitten er echt veel,en club reina is echt mooi maar je moet er 18+ voor zijn
ik heb alleen een rondleiding gehad daar overdag het utizicht is super omdat het aan de bosporus ligt maar helaas je moet 18+ zijn echt kut
die man die ons rondleidde die was helemaal aan het opscheppen over dat er heel vaak turkse celebrities komen enzo echt grappig hoe hij dat vertelde typisch turks om op te scheppen daarovermaak nooit van iemand een prioriteit als jij voor diegene slechts een optie bent. - Geplaatst op vrijdag 15 oktober 2010 15:49Ik vond Istanbul op zich wel vet, maar niks vergeleken bij andere plekken in het zuiden van Turkije! Als je toch in Istanbul bent onthou wel dat uitgaan aan de Europese kant echt reteduur is. De drank is echt niet te betalen! Ik betaalde soms 5 euro voor een biertje en heb 1 keer 10 euro voor een whiskey betaald......