Dit onderwerp heeft 3 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 05-12-2011 15:35.
De beste sites voor last minute aanbiedingen?
- Geplaatst op dinsdag 01 juli 2008 13:39Aangezien ik op zoek ben naar een leuke last minute ben ik aan het rondkijken of verschillende sites, maar tot nu toe vind ik het allemaal geen last minute prijzen.
Met een leuke last minute bedoel ik naar plaatsen waar je naast 24-7 feesten ook cultureel je geest kan verruimen.
Ik zoek bijvoorbeeld een leuke stedentrip van 5 dagen naar bijvoorbeeld Barcelona, Madrid, Istanbul, Praag enzovoort
Vervoer per vliegtuig, vertrek vanaf Amsterdam, Rotterdam, Brussel of Oostende maakt niet uit.
Hotel, minimaal toch wel 3 sterren, het liefst met centrale ligging, dus in bijvoorbeeld Barcelona hoeft het niet op de Ramblas te liggen maar wel in de buurt van, 10 minuten lopen ofzo.
Wat zijn nu de beste sites om om te kijken?OldSchoolRaver wijzigde dit bericht op 01-07-2008 13:43 met 24%
- Geplaatst op maandag 11 augustus 2008 22:53Vanessa
- Geplaatst op vrijdag 04 maart 2011 13:03Hi,
Dit is misschien geen last minute site, in ieder geval kun je hier wat info vinden over rondreizen en heb je ook een lijst van reisbureau's. www.rondreisvergelijk.nl - Geplaatst op maandag 05 december 2011 15:35Het is wel niet een site voor rondreizen, maar er zijn momenteel echt super goedkope retourtickets te verkrijgen op de website Air Fast Tickets. Je koopt een groupon kortingsbon voor 29 euro. Dat is het. Heb meteen een vlucht naar Rome en Madrid geboekt.