Dit onderwerp heeft 71 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 21-08-2011 20:59.
Brasil!! Lalalalalalalalaaaaaaaa
- Geplaatst op vrijdag 16 maart 2007 19:06Gezellig!!!!!

- Geplaatst op dinsdag 20 maart 2007 13:40sakkerloot

leuk dorp dat sao paulo
- Geplaatst op woensdag 28 maart 2007 14:39Wanneer ga je trutje?
Ik zie je nog steeds posten
Nou weet ik toevallig dat dat op de andere kant van de wereld ook kan, maar lijkt me toch niet dat je al gelijk na 1 dag phono op gaat zoeken
Dus ben wel benieuwd eigenlijk..
Of lees ik weer ergens overheen en zou je de 27e niet vertrekken? - Geplaatst op woensdag 28 maart 2007 14:47spannend

- Geplaatst op woensdag 28 maart 2007 14:49Ze gaat vandaag!
Vliegt rond 19.00u geloof ik! 
Nou ik vind het echt jammer dat ik je niet meer gezien had hoor zaterdag, echt zodra je terugbent gaan we de schade gelijk inhalen! Heeeeeel veel plezier babe!
- Geplaatst op woensdag 28 maart 2007 15:00kwam deze foto's nog tegen

vage vis met botten uit amazonerivier

pittoresk uitzicht vanuit hotelkamer

- Geplaatst op woensdag 28 maart 2007 15:092 roach: meer meer!!
- Geplaatst op woensdag 28 maart 2007 15:16heb niet zo heel veel foto's gemaakt...

- Geplaatst op woensdag 28 maart 2007 19:08Ha, ik heb ontdekt dat je bij de gall en gall cachaca kan kopen...
zit nu dan ook gewoon gruwelijk hard aan een XXL caipirinha...
- Geplaatst op woensdag 28 maart 2007 19:26heeej relax, ben benieuwd naar al je ervaringen!!
ik ga zelf met mn meisje + beste maat & vriendin in aug 16 dgn naar Ponta Negra
heb via mn mediacentre al allerlei afleveringen van RTL Travel teruggehaald.... djeez wat een paradijs is het daar zeg!!
met een Buggy crossen door de zandduinen: 13 euro
heineken bier: 1 euro
lokaal bier: 60 cent
uit eten (5 gangen) 12 euro
whoohoo!
ik zal dit topic goed in de gaten houden
- Geplaatst op dinsdag 03 april 2007 22:04Oi!
Nou, daar zijn we dan
Nu 5 of 6 dagen in brazilie.
De vlucht was een hel!
Alleen maar turbulentie en heb de hele tijd in mn stoel moeten zitten met de riem vast. Toen ik er eenmaal was erg goed opgevangen door een meisje uit Natal 
Eerst ff naar het hostel gegaan waar ik 3 nachten zou verblijven, spullen gedropt en naar een salsabar gegaan. Iedereen waar ik toen mee was sprak Engels. Heel fijn
2 Omen: het hostel waar ik zat was ook aan de Ponta Negra! Erg mooi allemaal!
Kon niet slapen de eerste nacht en heb maar 2 uurtjes geslapen. Voelde me toen erg alleen en had meteen heimwee. Beetje in mn eentje aan het strand gelegen en ´s avonds wel gaan uit eten met datzelfde meisje.
De 2e echte dag een geweldige boogytour door Natal gedaan. 7 stranden afgeweest en de mooiste dingen gezien. Foto´s op aanvraag

Dit was een geweldige dag en voelde me alweer beter.
De dag erna moest ik met de bus naar Maceio. 10 uur in de bus
De bus reed ´s nachts en weer geen oog dicht gedaan. Werd 2 uur te laat opgehaald door het gastgezin waar ik nu verblijf. Wel erg aardige mensen.
Het strand van Maceió is trouwens nóg mooier dan Natal!!!
Het gastgezin spreekt alleen Portugees, dus het is echt met handen, voeten en woordenboeken praten. Maar ik leer het wel snel. Zondag sprak ik nog geen woord Portugees en nu begrijp ik al een beetje waar ze het over hebben.
Heb inmiddels 2 lesdagen gehad en het gaat goed. Er wordt alleen Portugees gesproken op school, dus het is wel vermoeiend. En de rest van de tijd is het weer in Engels spreken, want er zijn op dit moment geen Nederlanders.
´s Ochtends hebben we 4 uur les en om 12u zijn we vrij. Dus dan lekker naar het strand dat op 5 minuten van mn huis en de school ligt
Ga weer stoppen nu, ff naar het strand
Beijos! - Geplaatst op dinsdag 03 april 2007 22:06quote:*oMeN* schreef:
heeej relax, ben benieuwd naar al je ervaringen!!
heb via mn mediacentre al allerlei afleveringen van RTL Travel teruggehaald.... djeez wat een paradijs is het daar zeg!!
whoohoo!
Wanneer ga je? Ik ben sowieso 17 mei weer daar
Crossen door de duinen is wel wat duurder... wel 20 euro

- Geplaatst op dinsdag 03 april 2007 22:10Como vai tudo mininha? Gosto de Brasil?

Op het volgende feestje dat we elkaar tegenkomen, gaan we lekker braziliaans praten
- Geplaatst op dinsdag 03 april 2007 23:03quote:Trutje schreef:quote: *oMeN*heeej relax, ben benieuwd naar al je ervaringen!!
whoohoo!
Wanneer ga je? Ik ben sowieso 17 mei weer daar
Crossen door de duinen is wel wat duurder... wel 20 euro

nou dan hoeft het niet meer hoor... veel te duur
ben erg benieuwd naar je foto's, dus bij deze de aanvraag
wij gaan trouwens pas veel later hoor, laatste 2 weken augustus / 1e week september
is het daar straks trouwens geen regenseizoen?
- Geplaatst op dinsdag 03 april 2007 23:10Hehe roach, die telefooncel... Heb daar ook nog een mooie van:

- Geplaatst op woensdag 04 april 2007 11:31quote:Freek schreef:quote: *oMeN*heeej relax, ben benieuwd naar al je ervaringen!!
whoohoo!
Ben er afgelopen 4 maanden 3 keer geweest, en 16 dagen ponta negra is erg lang, weinig te doen aldaar. Omliggende dorpen zijn erg mooi, zou zeker een paar dagen naar pipa gaan, tibau do sul en dergelijk. Pinnen sowieso in een mall doen (praia shopping), aan de boulevard is het erg gevaarlijk.
Heineken is weinig te krijgen, Skol (het lokale bier) is prrrrrrrrrrima te zuipen
Oh, en de salsa bar net achter ponta negra, erg vermakelijk
Hele jaar 30+ daar
3x in 4 maanden Peet?
Hete gij doar een sjikkie eufzeu..?
- Geplaatst op woensdag 04 april 2007 11:43

- Geplaatst op donderdag 05 april 2007 14:54Neuh...

Hoe is alles in Holanda?
Hier gaat het goed
Ben er inmiddels al een weekje en ben volgens mij wel gewend.
Ga vanavond Capoeira op het strand doen en morgen is het een holy day hier (goede vrijdag is nog groter dan pasen hier
)
De school heeft een uitstapje geregeld naar een of ander strand. Vewwy nice! Echt WITTE stranden en BLAUW water
Tchau! - Geplaatst op donderdag 05 april 2007 14:59Pas maar op, voor dat je het weet wil je noooooit meer weg...

- Geplaatst op dinsdag 24 april 2007 18:40Joehoe!!!
Nou, we zijn weer 2 weken verder en ´a vida é muito bom!´
Vrijdag alweer mn laatste les Portugees! Tempo vai muito fas!
Over een weekje ga ik rondreizen. Heb er enorm zin in. Die 4 weken in 1 plaats beginnen nu wel te vervelen, ook al heb je hier de mooiste stranden die ik ooit heb gezien.
Mn plannen zijn gewijzigd. Ik ga niet meer naar de Amazone, daar heb ik te weinig tijd voor. Ik ga eerst een paar dagen naar Olinda (dichtbij Recife).
Daarna paar daagjes naar Natal om daar wat bekenden te ontmoeten en daarna Fernando de Noronha!!!!!
Na FdN ga ik richting Fortaleza om op een verlaten strand (Jericoacoara) een paar dagen te chillen en wat Capoeira lessen te volgen. En dan is het alweer tijd om terug naar Natal te gaan, laatste dagen daar te blijven en dan weer vliegen...
Tchau! - Geplaatst op dinsdag 24 april 2007 19:36Klinkt goed charlot!
Geniet ervan! - Geplaatst op zondag 21 augustus 2011 20:59Dikke zever dat het voor een toerist onveilig is in brazilie!!!!
ik kan het jullie zeggen want ik ga bijna elke jaar naar brazilie. en tis niet dat ik het daar goed ken want brazilie is enorm groot. ga gerust naar Rio,het is daar beeld schoon. maar je moet wel niet naar de sloppewijken gaan want dan kom je in de misserie. de mensen in brazilie zijn heel vriendelijk. brazilie is de laatste jaren veel veranderd het is veiliger geworden. Weet je wat brazilie kan je vergelijken met al de landen in heel de wereld. je hebt overal gevaar, maakt echt niet uit waar dat je gaat. Aja nog iets, brazilianen letten echt niet of je blond bruin of zwart zijt want in brazilie heb je dat allemaal. Ga eens naar rio grande du sul daar zijn de mensen ros met sproeten en valt er sneeuw... Duusssss. Aja Salvador is mooi, praia do forte ( schilpadden streek), Barra, Valencia,... allemaal zeer mooi...
INDIANEN IN BRAZILIE DAAR ZIJN ER OOK EEN PAK VAN!!! ;D Zaaaalige mensen.