Dit onderwerp heeft 322 reacties, en bestaat uit 13 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 13.
De laatste reactie is geplaatst op 01-12-2011 21:55.
Berlijn, waar heen te gaan?
- Geplaatst op dinsdag 31 oktober 2006 00:58mooiste was nog wel dat we in recordtijd foto's wouden hebben van alle attracties in berlijn met de auto, stonden we plots naast de reichstag in het veld met onze scheurbak

- Geplaatst op dinsdag 31 oktober 2006 07:13quote:E-tjuh schreef:quote:zonde dat jullie geen gebruik maken van de autobahn
maar iemand bekend met de hotels
adrema of hotel q
Denk jij dat ik geen gebruik heb gemaakt van de Autobahn vriend??? en de a zonder trema.... autobehn staat een beetje idioot....
Verder is de trein of vliegtuig gewoon het relext. punt... en daarbij heb ik geen auto... en ook geen gemiep wie er moet rijden.... dus!
Ik heb alleen ervaring met prive-huizen aldaar.
sorry
maar zoals flappeke zei je kan wel chill overal parkeren
en foto's maken vannuit de auto hebben we ook gedaan
www.ipimobile.com / www.dj-wb.com - Geplaatst op dinsdag 31 oktober 2006 08:24Jankerd!

- Geplaatst op dinsdag 31 oktober 2006 11:21ben benieuwd of hij wel binnen komt in de ostgut als hij zo jankt....
- Geplaatst op zaterdag 18 november 2006 03:09Druk stapschema ?!?

MONTAGABEND 20.11.06
22:30
DUNCKER CLUB
Dark Monday von 21h
Dj: Orlog (Gothic, Industrial, Avantgarde)
00:00
DELICIOUS DOUGHNUTS
Blauhouse Night von 23h
Dj's: Housetracer, Baldi
01:30
ROTOR SALON
Elektrolounge von 23h
Dj's: M - Trick & DJ BYM (Drum & Bass)
03:00
G2 CLUB
Electric Techno Monday
Dj's: Taranius & Jonzon
DINSTAGABEND 21.11.06
20:30
PALAIS@KULTURBRAUEREI
Senior Coconut & His Orchestra (Live)
00:30
Kinzo
Gegenkultur (Minimal, Tech House, Elektro)
Dj's: Red Robin, Andreae, Enzo
MITTWOCH 22.11.06
20:00
SO36
Antidote Tour
Gogol Bordello, Danko Jones, Bediuon Soundclash
CLUB MARIA
Sweat & Error 'Maximal Techno' von 23h
Dj's: Bill Youngman (Tresor), Kriek (Tresor), Dj Flush (Shitkatapult)
Live: Crack Whore Society (Angora Steel)
DONNERSTAG 23.11.06
22:00
8MM BAR
Dj: FADING CAPTAIN (Rock, French Underground, Lofi)
23:30
WHITE TRASH WHITE FOOD
Good Life presents Ghetto Lounge
Dj: Sachwitz & Wetzel
01:00
WEEKEND Am ALEXANDERPLATZ
Dj: Tiefschwarz
FREITAG 24.11.06
20:00
K 17
Anne Clark (Live)
WATERGATE
Clique & Trenton Label Night 'Minimal Techno' beide verdiepingen von 23h
Dj's: Marcus Meinhardt, Daniel Dreier, Reynold, Ptoile
Live: 3 Channels (Trapez), Dan Berksen & James What (Pokerflat)
04:00
OSTGUT
Cadenza Night 'Minimal Techno' Panaromabar only
Dj's: Jan, Serafin, Margaret Dygas
Live: Pikaya, Andomat 3000

- Geplaatst op zaterdag 18 november 2006 12:01godver... begint allemaal wel weer te kriebelen...
- Geplaatst op dinsdag 21 november 2006 01:03quote:Owen schreef:quote: Flappekkeauto in berlijn is heerlijk, berlijn is echt auto vriendelijk. elke keer kan ik overal voor de deur parkeren

heerlijk!!
nog 3 weekjes, dan weer week los in berlin
wanneer ga je precies, Flap?
ik ben daar nl. van 17 t/m 20 nov.
Net terug, was weer super. Echt DE stad van Europa, wat mij betreft, al ben ik nog niet in alle hoofdsteden geweest.
Terugreis, ondanks 2 flinke files in 5,5 uur, dus het is gewoon binnen 5 uur te doen
Foto's volgen nog. Dit keer ook in Potsdam geweest en Sans Soucci bezocht. Echt zeer indrukwekkend

Eigen foto's volgen ook nog wel... - Geplaatst op donderdag 02 augustus 2007 08:32volgende week heen

iemand wat info over de museum pas
en is het wat 
nog even wachten wat er in berghain is maar Watergate & Modem worden zowiezo bezocht
Tresor:
- Oscar Mulero (Tresor Rec. / Madrid)
- Pacou (Caché, Tresor / Berlin)
of
Batterieraum:
- Dave Tarrida (Sativae, Tresor / Barcelona)
- Wimpy (www.wimpy.info / Berlin)
- Dana (www.dj-dana.de / Berlin)
of
Clubmotoren
Ellen Allien [Bpitch Control]
Simon Flower: Live! [Moon Harbour]
Ernesto Ferreyra [Mutek, Cynosure]
of
M-amstag
Monolake: Live! [Hard Wax]
Daniel Bell [Accelerate, 7th City]
Dave Turov [CSM]
Audio Werner [Hartchef, Perlon]
Derek Plaslaiko [Spectral]
Gurtz [Adjunct]Doubleyoubee wijzigde dit bericht op 02-08-2007 08:37 met 75%www.ipimobile.com / www.dj-wb.com - Geplaatst op donderdag 02 augustus 2007 09:29kreeg net de nieusbrief van BH:
Freitag 03.08.2007 Start 24 Uhr ... get perlonized
Panorama Bar
Cassy LIVE
Akufen
Sammy Dee
Zip
Wer Cassy schon einmal live spielen gesehen bzw. gehört hat, weiß, dass man nicht enttäuscht wird - auch wenn
die Erwartungshaltungen hoch gesteckt sind. Ähnlich wie bei ihren rar gesähten Veröffentlichungen und Remixes
bildet sie bei ihrem Liveset einen Grundflow aus massiv pumpenden Beats (Chicago lässt grüßen) und assoziativen
Vocals. Schon länger gab es leider kein Release von Herrn Marc Leclair, aber was solls, der symphatische Kanadier
hat sich ja nicht nur mit seinem Akufen- oder Horror Inc.-Platten längst in sämtliche Herzen mit Humor gespielt, auch
als DJ hört man ihn immer wieder gerne. Eingerahmt von Sammy und Zip, was will man mehr?
-----------------------------------------
Samstag 04.08.2007 Start 24 Uhr Klubnacht
Berghain
Fiedel - mmm
Marcel Dettmann - ostgut ton/mdr
Panorama Bar - Highgrade Nacht
Todd Bodine LIVE
Heinrichs & Hirtenfeller
Tom Clark
Phage
Daniel Dreier
Jens Bond
Arian 911 SUNDAY SET!
Da lacht die Size-Queen in uns, auch wenn es im Berghain heute - zumindest musikalisch - eher um Länge als um
Größe geht. Wir meinen damit die Set-Länge oder auch die geforderte Ausdauer von unseren heutigen DJs: das
sind unten nämlich ausschließlich Fiedel und Marcel Dettmann. Und dass die beiden das auch ganz gut zu zweit
können, was Aufbau, Klimax und Nachspiel angeht, haben sie schon oft genug unter Beweis gestellt. In der
Panorama Bar gibt es heute eine Highgrade Nacht, also dem Freundeskreis von Tom Clark. Jens Bond, Daniel
Dreier, Phage, Todd Bodine oder Tom selbst muss man niemand mehr vorstellen. Kennt man, mag man. Neu
dazugestoßen ist das Duo Heinrichs & Hirtenfeller und wenn die nur halb so gut auflegen wie ihr Namen kurios
klingt, dann gute Nacht. Am Nachmittag kommt noch Arian 911, ein Turntable-Tausendsassa und notorischer
Ibiza-Wirbelwind. - Geplaatst op donderdag 02 augustus 2007 09:35en wat volgende week
www.ipimobile.com / www.dj-wb.com - Geplaatst op zondag 05 augustus 2007 04:37en wat over 2 week??
Wat zijn eigenlijk de gemiddelde prijzen in de clubs qua drank? - Geplaatst op zondag 05 augustus 2007 23:321) berghain.de
2) laag
- Geplaatst op dinsdag 07 augustus 2007 15:15hoe komt het dat die weekend club berlin zo vroeg open is
is het een goed begin om daar te beginnen
www.ipimobile.com / www.dj-wb.com - Geplaatst op woensdag 15 augustus 2007 16:36Zo verslagje van Berlijn:
Vrijdag morgen naar berlijn gecrossed: 5 uur vertrokken en 10 uur reden we Berlijn binnen (650 km)

Andere kant op ik weet het
Meteen de kaart gepakt en vertrokken :joepie:

De eerste dag meteen het joodsmuseum bezocht wat was dat indrukwekkend :O

Hard – Wax bezocht

Vrijdag nacht durfde we het niet aan de camera mee te nemen naar Week-end dus hier wat voorbeeldjes. Heerlijk onder het dekentje zon zien opkomen met barem

Zaterdag gewinkeld vrij onboeiende foto’s dus
’s avonds wel keihard aan de mojitto’s gegaan in de Water-gate met Alexander koning

Ochtend @ the waterkant @ berlin

Wubje uitgeteld

Zondag Dieren tuin

Verder kijk je maar online voor de diertjes
Zondag avond uit eten geweest en weer aan de Mojitto’s en uiteindelijk ergens in een bierhause geëindigd naast de Berghain. Iedereen die daar stond te dansen was volgens ons al sinds woensdag aan de gang

Maandag nog even met de snelste lift gegaan van europa wat was je snel boven en wat een uitzicht !

En alles gedaan op de fahrad
echt een aanrader om te doen 

www.ipimobile.com / www.dj-wb.com - Geplaatst op woensdag 15 augustus 2007 16:54www.ipimobile.com / www.dj-wb.com
- Geplaatst op woensdag 15 augustus 2007 17:12uitzicht weekeind
www.ipimobile.com / www.dj-wb.com - Geplaatst op dinsdag 21 augustus 2007 09:591 week met oud en nieuw geboekt

www.ipimobile.com / www.dj-wb.com - Geplaatst op dinsdag 04 december 2007 14:49oud en nieuw bijna

nog tips op alvast kaarten voor berghain te krijgen
www.ipimobile.com / www.dj-wb.com - Geplaatst op maandag 28 november 2011 10:57Hee mensen, Berlijn is the place to be! Echt een vette stad! Ik ga over een paar weken met mijn vriendinnetje;)
Mijn neefje was ook laatst gegaan, die heeft er een blog over geschreven, met leuke places to go! Misschien hebben jullie er wat aan, is helemaal up-to-date;) - Geplaatst op maandag 28 november 2011 14:13
Veel plezier! Een aantal vrienden van mij hebben daar een tijd gewoond en ben der zelf ook regelmatig geweest. Waar verblijven jullie? Zullen nu wel overal kerstmarkten zijn, die vind ik altijd wel vet daar.quote:KeesdeB schreef op 28 November 2011 @ 10:57:
Hee mensen, Berlijn is the place to be! Echt een vette stad! Ik ga over een paar weken met mijn vriendinnetje;)
Mijn neefje was ook laatst gegaan, die heeft er een blog over geschreven, met leuke places to go! Misschien hebben jullie er wat aan, is helemaal up-to-date;) - Geplaatst op dinsdag 29 november 2011 14:21Jah echt super daar idd! Ik verblijf in een NH hotel, in het Westen van Berlijn... Ik ben zelf wel iets meer fan van het oosten... Normaal gesproken bleef ik wel eens in het Parkinn hotel op Alex, maar we hadden deze overnachting gewonnen! Dus Gratis en voor niets;) haha, heerlijk meegenomen:D
- Geplaatst op woensdag 30 november 2011 10:14
Relaxt! Waar kon je een overnachting winnen..?! Vind het oosten ook leuker, is gewoon meer leven, leukere winkels etc.quote:KeesdeB schreef op 29 November 2011 @ 14:21:
Jah echt super daar idd! Ik verblijf in een NH hotel, in het Westen van Berlijn... Ik ben zelf wel iets meer fan van het oosten... Normaal gesproken bleef ik wel eens in het Parkinn hotel op Alex, maar we hadden deze overnachting gewonnen! Dus Gratis en voor niets;) haha, heerlijk meegenomen:D
Check van te voren welke feesten er dat weekend zijn! Vooral in dec. heb je echt geweldige feesten;) Viel Spaß - Geplaatst op woensdag 30 november 2011 15:36
Gewonnen via een loterij op de plaatselijke voetbal vereniging, haha volop chill toch;) Ik ga je ff op de hoogte houden van onze bevindingen!quote:Rolland schreef op 30 November 2011 @ 10:14:
[...]
Relaxt! Waar kon je een overnachting winnen..?! Vind het oosten ook leuker, is gewoon meer leven, leukere winkels etc.
Check van te voren welke feesten er dat weekend zijn! Vooral in dec. heb je echt geweldige feesten;) Viel Spaß - Geplaatst op donderdag 01 december 2011 10:37quote:KeesdeB schreef op 30 November 2011 @ 15:36:
[...]
Gewonnen via een loterij op de plaatselijke voetbal vereniging, haha volop chill toch;) Ik ga je ff op de hoogte houden van onze bevindingen!
Echt superchill idd! Gaan jullie 2 dagen of langer? Ik ga zelf misschien ook met nieuwjaar en ben nu ook al een beetje aan het uitzoeken waar we het beste heenkunnen gaan en wat er rond die tijd allemaal te doen is.
Misschien heb je hier iets aan?: http://www.berlin.de/tickets/ - Geplaatst op donderdag 01 december 2011 21:55upje
I wonder if I ever cross your mind.