Dit onderwerp heeft 49 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 28-10-2008 21:30.
Australie/Nieuw Zeeland
- Geplaatst op zaterdag 10 maart 2007 14:24In NZ kan je ook prima party-en

Zorg wel dat je in de NZ winter gaat, is nog mooier dan in de zomer! En je kan boarden!!
Het is wel stervenskoud dan!
- Geplaatst op zaterdag 10 maart 2007 16:28

- Geplaatst op zaterdag 10 maart 2007 17:38quote:Beez schreef:

jij had ook graag meegewild? 
- Geplaatst op zaterdag 10 maart 2007 18:22quote:Steeef schreef:
Het ligt er gewoon aan wat je wilt doen. Wil je 7 weken genieten van de natuur: NZ.
Wil je 7 weken genieten van de natuur en tussendoor ook nog een beetje feesten en andere dingen doen: OZ.
dat wil ik dus eigenlijk
alleen ik wil NZ ook zo graag zien.. ziet er echt zo fucking mooi uit daar
en weet dat ik niet alles kan doen in die korte periode.. gewoon maar proberen zoveel mogelijk te zien
dus het gaat ongeveer 4 weken OZ worden en 3 weken NZ
één voor allen...allen voor :gay: - Geplaatst op zaterdag 10 maart 2007 18:23
neem ik ook voor jou een souveniertje meequote:Beez schreef:

één voor allen...allen voor :gay: - Geplaatst op zaterdag 10 maart 2007 18:24Waarom niet 7 weken oz en over een jaar of wat NZ

- Geplaatst op dinsdag 10 april 2007 09:50quote:El Pino schreef:quote: Schorpioenquote:Aangezien ik door een reorganisatie de keuze heb gekregen of een kutfunctie krijgen of opzouten en een flinke zak met geld meekrijgen.. heb ik voor de laatste optie gekozen

nu heb ik dus besloten om maar is even flink op reis te gaan
Zo'n kans wil ik ook wel!!!!
sorry, kut dat je je baan kwijt bent, maar wel super dat je deze kans nu krijgt....
(ik zou mijn baan graag kwijt willen, maar kan geen andere vinden.... Dus zo'n zak geld zou mij ook uitkomen om te gaan reizen!
)
is wel een beetje een dubbel gevoel.. had het echt naar mn zin en had ook een hele leuke functie. Maar ik weet gewoon zeker dat als ik blijf dat ik niet gelukkig zou worden.. en heb daarom deze beslissing genomen.
Ik werk hier al een tijdje en dit is wel de mogelijkheid om iets nieuws te zoeken. En dat geld is natuurlijk onwijs lekker en mooi meegenomen.. daarom kan ik dit nu ook doen. Zou ook het liefst langer gaan, maar denk niet dat de bank mn hypotheek even stop zet
en moet natuurlijk wel voldoende overhouden om van te leven als ik terugkom en nog niet direct werk heb
maar ben wel onwijs blij en heb er ook echt super veel zin in.. ben ook nog nooit alleen op vakantie geweest en dat lijkt me ook wel een aparte ervaring. Had niet gedacht dat ik dat ooit zou doen trouwens haha...
ben alleen wel bang dat ik keuzes moet maken en niet alles kan zien als ik die verhalen hier lees
Bekend verhaal Steef...
heb alleen nog niet gekozen voor de zak met geld, hoop nog dat ik eruit wordt gedonderd en dan alsnog wat meekrijg.
Enne, ik zou toch op je huis passen als je weg bent?
- Geplaatst op dinsdag 10 april 2007 09:56Als je daar maar uitkijkt met oversteken...

- Geplaatst op dinsdag 10 april 2007 10:02quote:Rodolfo_Leblon schreef:
Als je daar maar uitkijkt met oversteken...

Ik liep vanmorgen nog langs de plek des onheils....
Echt Pino.... hoe kreeg je het weer voor elkaar??
Tjeerd: Enige realiteitszin is die neusjes ook niet eigen.Wat denken jullie nu eigenlijk?Dat het goddelijke Ajax iets in de melk te brokkelen heeft in het Philips stadion? Is een simpele constatering die elk normaal denkend persoon kan doen. Uitslag 1-5.. - Geplaatst op dinsdag 10 april 2007 10:29Ik zou gewoon naar Zuid-Amerika gaan

- Geplaatst op dinsdag 10 april 2007 10:34Ik ga ook, ergens tegen de kerst of net in het nieuwe jaar

Mijn broertje vertrekt 5 mei voor een jaar naar Australië, ga hem dan zeker opzoeken daar. - Geplaatst op dinsdag 10 april 2007 13:33quote:femme schreef:quote: Rodolfo_LeblonAls je daar maar uitkijkt met oversteken...

Ja vraag het me ook nog steeds af..
en vooral dat ik daarna nog vrolijk op awake stond rond te springen
één voor allen...allen voor :gay: - Geplaatst op dinsdag 10 april 2007 13:36
Hehehe... nou ja gelukkig wel he... anders hadden we mooi in het ziekenhuis gezetenquote:El Pino schreef:quote: femmequote: Rodolfo_LeblonAls je daar maar uitkijkt met oversteken...

Ja vraag het me ook nog steeds af..
en vooral dat ik daarna nog vrolijk op awake stond rond te springen

Tjeerd: Enige realiteitszin is die neusjes ook niet eigen.Wat denken jullie nu eigenlijk?Dat het goddelijke Ajax iets in de melk te brokkelen heeft in het Philips stadion? Is een simpele constatering die elk normaal denkend persoon kan doen. Uitslag 1-5.. - Geplaatst op donderdag 03 mei 2007 12:20nog 2 daagjes

Zin in!!!!
één voor allen...allen voor :gay: - Geplaatst op donderdag 03 mei 2007 12:27vet hoor!
Have fun
Niets hoeft, paarden wel -_- - Geplaatst op donderdag 03 mei 2007 12:27quote:El Pino schreef:
nog 2 daagjes
Zin in!!!!
ooooooohhh, ik ben zo jaloers!
Je gaat daar vast een geweldige tijd hebben..
Eind dit jaar gaan Muz en ik ook, heb er nu al zin in
- Geplaatst op donderdag 03 mei 2007 12:32
Als ik terug ben ga ik je lekker maken met alle verhalen!!!quote:pucca schreef:quote:nog 2 daagjes
Zin in!!!!
ooooooohhh, ik ben zo jaloers!
Je gaat daar vast een geweldige tijd hebben..
Eind dit jaar gaan Muz en ik ook, heb er nu al zin in
één voor allen...allen voor :gay: - Geplaatst op donderdag 03 mei 2007 13:14Cool ouwe... effe genieten daar!
- Geplaatst op donderdag 03 mei 2007 22:16have fun en misschien zie ik je zaterdag ochtend nog wel even op Schiphol.
- Geplaatst op donderdag 03 mei 2007 22:27Veel plezier... altijd een ervaring voor een langere tijd weg... ik weet na dit avontuur dat ik bij thuiskomst iig in Europa wil blijven werken... (maar een keer 8 tot 10 weken reizen is een ander verhaal natuurlijk)
- Geplaatst op vrijdag 04 mei 2007 06:46Veel plezier!!!

Wij willen daar ook zsm heen, maandje of 2 en dan naar beide landen
laat even weten hoe je die vliegreis ervaren hebt, dat is het enige wat me tot nu toe tegenhoudt
- Geplaatst op vrijdag 04 mei 2007 10:20veel plezier en vergeet niet te skydiven in sunshine city (Nelson-NZ)
http://www.skydive.co.nz/
niet duur en goed geregeld! ben blij dat ik het daar heb gedaan...vet uitzicht! - Geplaatst op vrijdag 04 mei 2007 11:18veel plezier pienjooo...

- Geplaatst op vrijdag 04 mei 2007 12:01Thanx allemaal
één voor allen...allen voor :gay: - Geplaatst op dinsdag 28 oktober 2008 21:30Cape Tribulation, NoosaNow I know you're not a fairytale, and dreams are meant for sleeping, and wishes on a star just don't come true..