Dit onderwerp heeft 98 reacties, en bestaat uit 4 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 4.
De laatste reactie is geplaatst op 01-12-2011 11:05.
Antwerpen
- Geplaatst op zondag 20 augustus 2006 12:48Zal vast wel een topic over zijn, maar kon het niet vinden.
Dus shoot!
Wat is leuk... wat niet
Tjeerd: Enige realiteitszin is die neusjes ook niet eigen.Wat denken jullie nu eigenlijk?Dat het goddelijke Ajax iets in de melk te brokkelen heeft in het Philips stadion? Is een simpele constatering die elk normaal denkend persoon kan doen. Uitslag 1-5..
- Geplaatst op zondag 20 augustus 2006 12:53Er is een winkelgidsje 'Hip Antwerpen' ofzo. Te koop bij Bijko.
Maar to do: lunchen bij Lombardia. Zo grappig, maar ook heel erg lekker.
quote:
Lombardia
Lombardenvest 78
T: +32 (0)3 233 68 19
open: maandag tot zaterdag 8:00 tot 18:00
WAT
Veggie tapas en broodjes, midden in d? winkelbuurt van 't stad.
VIBES
C'est fou! Het interieur is een beetje oosters, een beetje retro en vooral helemaal kitsch: knorrende pluche varkentjes in de vitrine, spiegeltjes aan de wand, reuze lusters in onmogelijke kleuren. Ook alle haarkleuren zijn hier al aan het werk geweest: de bediening in de Lombardia bestaat voor 85% uit grave gasten en grieten die zelf totally veggie zijn en gelukkig ook een beetje uitleg kunnen geven bij de kaart. Een broodje pikant heet hier een 'Hongkong', en een fruitsap is een 'Pulp friction'. Roep ook niet 'broodje Quorn' maar 'beastie boy!' We kunnen al die broodjes en tapas ook meenemen, maar het is gezelliger om te blijven hangen, zeker ook op het grote terras in de zomer.
PRIJS
Warme broodjes op een bord + groensels vanaf ?6. - Geplaatst op zondag 20 augustus 2006 12:56Ja zo'n gidsje hoort er natuurlijk wel bij
Tjeerd: Enige realiteitszin is die neusjes ook niet eigen.Wat denken jullie nu eigenlijk?Dat het goddelijke Ajax iets in de melk te brokkelen heeft in het Philips stadion? Is een simpele constatering die elk normaal denkend persoon kan doen. Uitslag 1-5.. - Geplaatst op zondag 20 augustus 2006 13:03De ZOO

- Geplaatst op zondag 20 augustus 2006 13:05quote:Carlijn schreef:
De ZOO
Sowiesoooootje
Kreeg net trouwens een sms: Kaartjes voor ML zijn in da pocket!
Tjeerd: Enige realiteitszin is die neusjes ook niet eigen.Wat denken jullie nu eigenlijk?Dat het goddelijke Ajax iets in de melk te brokkelen heeft in het Philips stadion? Is een simpele constatering die elk normaal denkend persoon kan doen. Uitslag 1-5.. - Geplaatst op zondag 20 augustus 2006 13:07
Ik ga zo kieken voor kaplaarzen ... maarmoeteerstnogzoveelanderedingendoen
- Geplaatst op zondag 20 augustus 2006 13:12kammenstraat

- Geplaatst op zondag 20 augustus 2006 13:16quote:Roach schreef:
kammenstraat
Wat is dat?
En is de Onze Lieve rouwe Kathedraal een bezoekje waard?
We willen gewoon lekker door d stad slenteren, dingen bekijken en lekker eten en drinken. Sowieso ff langs de absinth bar
Tjeerd: Enige realiteitszin is die neusjes ook niet eigen.Wat denken jullie nu eigenlijk?Dat het goddelijke Ajax iets in de melk te brokkelen heeft in het Philips stadion? Is een simpele constatering die elk normaal denkend persoon kan doen. Uitslag 1-5.. - Geplaatst op zondag 20 augustus 2006 13:19in de kammenstraat kun je prima hipperdepip sjoppen!
fish & chips is een leuke (grote) winkel. - Geplaatst op zondag 20 augustus 2006 13:25http://www.lollapalooza.be/home/
Ik vind Antwerpen niet zo veel aan maar in dit restaurant kan je wel bijzonder lekker eten.. - Geplaatst op zondag 20 augustus 2006 13:25Kammenstraat is leuk idd.
Voor 's avonds, hapje en drankje doen bij Velvet
en daarna een paar danspasjes maken in Industria of de Petrol... - Geplaatst op zondag 20 augustus 2006 13:32Voor school moest ik vorig jaar naar Antwerpen om de hotspots te ontdekken (voor een bepaalde doelgroep) en hier een selectie van te maken.
Heb toen dit boekje gevonden op internet (je kan dit ook bij de vvv van belgie krijgen geleuf ik) met allerlei leuke adresjes.
http://www.use-it.be/antw ... /05budgetgids-apen-nl.pdf - Geplaatst op zondag 20 augustus 2006 13:44Metropolis

- Geplaatst op zondag 20 augustus 2006 13:53
Idd. Er zitten wel leuke winkels, maar verder vind ik het wel een treurige bende. Gent is daarentegen wél knetterleuk en mooi. Uitermate geschikt om te wubben.quote:Speen schreef:
http://www.lollapalooza.be/home/
Ik vind Antwerpen niet zo veel aan maar in dit restaurant kan je wel bijzonder lekker eten.. - Geplaatst op zondag 20 augustus 2006 13:54quote:Esther schreef:
Idd. Er zitten wel leuke winkels, maar verder vind ik het wel een treurige bende. Gent is daarentegen wél knetterleuk en mooi. Uitermate geschikt om te wubben.quote: Speenhttp://www.lollapalooza.be/home/
Ik vind Antwerpen niet zo veel aan maar in dit restaurant kan je wel bijzonder lekker eten..

Ik vind het eigenlijk onwijs leuk
en wij kunnen overal wubben
Tjeerd: Enige realiteitszin is die neusjes ook niet eigen.Wat denken jullie nu eigenlijk?Dat het goddelijke Ajax iets in de melk te brokkelen heeft in het Philips stadion? Is een simpele constatering die elk normaal denkend persoon kan doen. Uitslag 1-5.. - Geplaatst op zondag 20 augustus 2006 14:09ik vind antwerpen eigenlijk heel erg leuk hoor!
erg ontspannen sfeertje
- Geplaatst op zondag 20 augustus 2006 14:12Ik zeg ook geen 'nee' tegen Antwerpen hoor. Prima shoppen.

- Geplaatst op zondag 20 augustus 2006 15:06Als je nog wilt stappen.. dan raad ik je Stereo Sushi aan, een van de betere clubs in Antwerpen.
zie ook: http://Stereosushi.hyves.nl
- Geplaatst op zondag 20 augustus 2006 16:00alleen op zondag is er geen reet te beleven
(want dan is echt alles dicht
) - Geplaatst op zondag 20 augustus 2006 18:18Antwerpen!

- Geplaatst op zondag 20 augustus 2006 18:24Germinal Beerschot...:gay:
- Geplaatst op zondag 20 augustus 2006 18:29
GBA...quote:maus... schreef:
Germinal Beerschot...:gay:
- Geplaatst op zondag 20 augustus 2006 18:31
ja dat is inderdaad een kikke winkelquote:Roach schreef:
in de kammenstraat kun je prima hipperdepip sjoppen!
fish & chips is een leuke (grote) winkel. - Geplaatst op zondag 20 augustus 2006 18:33quote:Love2Party schreef:
alleen op zondag is er geen reet te beleven
)
Nog nooit van de vogeltjesmarkt gehoord? - Geplaatst op zondag 20 augustus 2006 18:34
die is er al een paar jaar niet meerquote:jan willem III schreef:quote: Love2Partyalleen op zondag is er geen reet te beleven
)
Nog nooit van de vogeltjesmarkt gehoord?