Username
Password
password
vergeten?

1. Fashionscene
  2. Hobby
  3. Sport
  4. Witte Reus Koller naar Feyenoord?

Dit onderwerp heeft 32 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 21-08-2007 23:09.

Witte Reus Koller naar Feyenoord?

1. Large
    Afbeelding van konec

12,168 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    die doet de thee voor in de rust...

2. Small
    Afbeelding van Krypteia

670 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:

Die moet tegen El Hamdaoui concurreren... Die red dat niet..

http://www.youtube.com/watch?v=sEVeYFUMF88

3. Large
    Afbeelding van Bronco

5,903 berichten
    Lid sinds November 2007

en de guzman hoort er ook in natuurlijk...

Ik denk dat aankopen als luque, koller en hamdaoui echt niet allemaal zo de basis in gaan hoor. Het middenveld zal niet veel veranderen, want gio, sahin en guzman zijn zekerheden. Dan heb je voor de laatste plek luque/hamdaoui/bruins

Koller mag van mij wel de basis in.
    Maarja, laten we zien wat er nog komt, voorlopig weten we niks.

4. Small
    Afbeelding van Joehoeee

990 berichten
    Lid sinds November 2007

daarbij: koppel nicky hofs / makaay in de spits liep als een trein!!! wisten elkaar blindelings te vinden... waren samen verantwoordelijk voor 2 vd 3 doelpunten + nog een handvol kansen.

moet zeker 1 of 2 nieuwe spitsen / middenvelder bij maar wordt wel luxe probleem voor van marwijk denk ik

5. Small
    Afbeelding van Krypteia

670 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Bronco schreef op 21 augustus 2007 @ 18:17:
    en de guzman hoort er ook in natuurlijk...

Ik denk dat aankopen als luque, koller en hamdaoui echt niet allemaal zo de basis in gaan hoor. Het middenveld zal niet veel veranderen, want gio, sahin en guzman zijn zekerheden. Dan heb je voor de laatste plek luque/hamdaoui/bruins

Koller mag van mij wel de basis in.
    Maarja, laten we zien wat er nog komt, voorlopig weten we niks.

Beter doen zij ook die 4-4-2 systeem...

Verdediging staat goed, heb alleen twijfels over de rechtsback positie...

Gio voor Vlaar, met de punt naar achteren dus...

Bruins als valse rechtshalf en El Hamdaoui als valse linkshalf, vind em sowieso heel wat sterker dan Sahin, Sahin moet nog rijpen, El Hamdaoui is er klaar voor...

Hofs ipv de Guzman, Hofs achter de spitsen, schakel tussen Gio en Makaay... De Guzman is ook heel goed, maar heb iets meer met Hofs, vind em iets ruwer..

Koller als diepste spits...

Nog even afwachten idd, maar hoop echt op de combo Koller en El Hamdaoui, zou Feyenoord een enorme boost geven...

6. Small
    Afbeelding van Joehoeee

990 berichten
    Lid sinds November 2007

'Feyenoord wil Smolarek terughalen'

Feyenoord wil Ebi Smolarek terughalen naar de Kuip. De Rotterdammers zijn op zoek naar een vervanger voor Andwelé Slory die lange tijd aan de kant moet staan vanwege een voetbreuk.

Hoewel Borussia Dortmund in onderhandeling is met het Spaanse Racing Santander over een tranfer van de 26-jarige Smolarek, heeft Feyenoord dus ook interesse in de Poolse aanvaller. Dat meldt de Telegraaf.

Mocht de Rotterdamse club naast de Pools international grijpen, heeft Feyenoord voordeel bij een transfer van Smolarek. Naar verluidt wil Santander vijf miljoen euro betalen voor hem en de helft van dat bedrag zou naar Feyenoord gaan. Vijftig procent van de transferrechten is namelijk in Rotterdamse handen.

http://www.rijnmond.nl/Ho...nieuws/Sport?itemid=45810

7. Large
    Afbeelding van Bronco

5,903 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Krypteia schreef op 21 augustus 2007 @ 18:25:
    [...]

Beter doen zij ook die 4-4-2 systeem...

Verdediging staat goed, heb alleen twijfels over de rechtsback positie...

Gio voor Vlaar, met de punt naar achteren dus...

Bruins als valse rechtshalf en El Hamdaoui als valse linkshalf, vind em sowieso heel wat sterker dan Sahin, Sahin moet nog rijpen, El Hamdaoui is er klaar voor...

Hofs ipv de Guzman, Hofs achter de spitsen, schakel tussen Gio en Makaay... De Guzman is ook heel goed, maar heb iets meer met Hofs, vind em iets ruwer..

Koller als diepste spits...

Nog even afwachten idd, maar hoop echt op de combo Koller en El Hamdaoui, zou Feyenoord een enorme boost geven...

ik vind el hamdaoui op zeker niet beter dan sahin, die gozer heeft 80 wedstrijden gespeeld in 6 jaar, omdat ie heel veel geblesseerd is, tuurlijk heeft ie techniek zat, maar heel blijven is ook een kwaliteit.

En gio gaat no way naar achteren, die wil op het middenveld.

Als het aan jou ligt, wijzigt van marwijk op 3 a 4 plaatsen, terwijl ie de hele voorbereiding zo heeft gespeeld :wink2:

Maarja, ieder zijn kijk op het spelletje. Uberhaupt mooi dat we zulke discussies kunnen hebben, vorig jaar was het alleen maar janken.

Wat te denken van buijs die slory prima verving. Ben benieuwd wat dat nog gaat worden :lol:

8. Small
    Afbeelding van Krypteia

670 berichten
    Lid sinds November 2007

Gio op het middenveld met de punt naar achteren, controlerend dat nog wel, maar actief meeverdedigen, Hofs daarvoor...

Buijs moet stand in van Gio worden, ben wel fan van Buijs, heb nu voor de 3e x op rij een seizoenskaart van Grunn en heb altijd genoten van die man ( heel sporadisch naar t noorden om te kijken)...

Ik durf te wedden dat Hamdaoui meer aanvallend is ingesteld dan Sahin, continue dreiging en gevaar en passeert een mannetje wat sneller dan bv een Sahin. goede voorzetten ook...

Ik vind dat de as van achter naar voren echt zo moet zijn: Hofland > Gio > Hofs > Makaay > Koller... Dan ram je er doorheen als een malle...

Fashionscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?