Dit onderwerp heeft 32 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 21-08-2007 23:09.
Witte Reus Koller naar Feyenoord?
- Geplaatst op vrijdag 17 augustus 2007 09:13http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=47151
Lijkt me toch wel kicken als zo'n cultfiguur over de Nederlandse velden gaat draven.quote:Voor Jan Koller is Feyenoord een interessante optie om zijn carrière te vervolgen. Dit zou de aanvaller van AS Monaco volgens De Telegraaf al aan de Rotterdammers hebben laten weten.
De interesse voor de ruim twee meter lange Tsjech is vanwege de moeizame onderhandelingen met AZ over Danny Koevermans. Feyenoord-trainer Bert van Marwijk, die in het verleden bij Borussia Dortmund samenwerkte met Koller, liet eerder deze week bij RTL doorschemeren het wel in zijn voormalige pupil te zien zitten.
De transfer van Koevermans komt maar niet van de grond. De eenmalig international is wel de eerste keus van de Kuipbewoners, maar beide clubs zijn over de transfersom mijlenver van elkaar verwijderd. Van Marwijk wil zijn selectie hoe dan ook aanvullen met een sterke, grote spits.
Koller heeft pas één seizoen bij Monaco achter de rug, maar wil vertrekken uit het Prinsendom. De 34-jarige aanvaller speelde eerder onder meer voor Lokeren, Anderlecht en Borussia Dortmund.
- Geplaatst op vrijdag 17 augustus 2007 15:48Wel vet inderdaad, maar nog een aankoop van boven de 30 is ook niet alles.
- Geplaatst op vrijdag 17 augustus 2007 15:57Tja ik zou hem ook liever niet meer bij PSV zien, anders had ik ook niet positief gereageerd dat hij misschien naar Feyenoord zou gaan

- Geplaatst op vrijdag 17 augustus 2007 16:03Wel een ideale kans om nog een paar keer Stam vs Koller te zien

- Geplaatst op vrijdag 17 augustus 2007 16:16Ja nou precies, het geeft toch deze Mickey Mouse competitie wat meer cachet.
- Geplaatst op zaterdag 18 augustus 2007 11:07lijkt me wel wat hoor, al die verdedigers schijten voor hem.
En in de eredivisie legt ie er makkelijk nog een paar in. - Geplaatst op zaterdag 18 augustus 2007 11:24hehehe
moet je eens een plaatje opzoeken van zn vrouw
- Geplaatst op zaterdag 18 augustus 2007 13:37

- Geplaatst op zaterdag 18 augustus 2007 13:38daarom kan ie zo goed ballen

- Geplaatst op zaterdag 18 augustus 2007 17:53Koller en El Hamdaoui worden dinsdag gepresenteerd, iig El Hamdaoui liet dat gisteren doorschemeren..
- Geplaatst op zaterdag 18 augustus 2007 18:16Ik hoop het

- Geplaatst op zondag 19 augustus 2007 13:46dan staat er echt een prachtig team.
- Geplaatst op maandag 20 augustus 2007 12:15Ze hebben nog wel een aanvaler nodig na het wegvallen van Slory.
- Geplaatst op maandag 20 augustus 2007 12:18Deze week wordt er een nieuwe speler gepresenteerd,
mischien wel 2, aldus Bosz..
Ik hoop op koller, zie hem nog liever dan dan koef, aar daarzou ik ook al blij mee zin.
Angst in de ogen van de jootjes is priceless. Dat Jan Koller die ScHeitinga maar nachtmerries moge bezorgen
- Geplaatst op maandag 20 augustus 2007 12:21Bron?
- Geplaatst op maandag 20 augustus 2007 12:54
- Geplaatst op maandag 20 augustus 2007 12:54Bosz: deze week versterking presenteren
Peter Bosz wil voor Feyenoord nog twee versterkingen aantrekken voor de sluiting van de transfermarkt. Een daarvan zou deze week al moeten komen. ,,Deze blessure van Slory vergroot de noodzaak om ons nog te versterken,’’ zegt Peter Bosz, de technisch manager van Feyenoord in het Algemeen Dagblad. ,,Wij willen deze week nog iemand presenteren, maar daarbij ben je altijd afhankelijk van allerlei factoren.’’ [reageer]
http://feyenoord.netwerk.to/ - Geplaatst op dinsdag 21 augustus 2007 11:24Feyenoord en Ajax azen op Luque
ROTTERDAM - Feyenoord onderzoekt serieus de mogelijkheid om Albert Luque naar de Kuip te halen. De aanvaller staat onder contract bij Newcastle United, maar komt in Engeland nauwelijks aan spelen toe.
De Rotterdammers ondervinden serieuze concurrentie van Ajax, dat eveneens naar de Spanjaard heeft geïnformeerd en nadenkt over een transfer.
De Engelsen namen Luque twee jaar geleden voor zo’n vijftien miljoen euro over van het Spaanse Deportivo la Coruña. Bij Newcastle heeft de Spanjaard echter nooit voet aan de grond kunnen krijgen, getuige zijn 21 competitieduels (één doelpunt). Hij wil nu koste wat kost weer aan voetballen toekomen. Feyenoord heeft dringend aanvallende versterking nodig, zeker nu Andwelé Slory is uitgeschakeld met een gebroken middenvoetsbeentje.
Luque was in januari bijna op huurbasis naar PSV gekomen, maar de overgang werd geblokkeerd door Newcastle United-voorzitter Freddy Sheppard. Bronnen in Engeland melden dat PSV nog steeds contact houdt met Luque.
Luque begon zijn voetballoopbaan in de jeugdopleiding van FC Barcelona. Louis van Gaal, destijds hoofdcoach bij de club, vond de Catalaan echter niet goed genoeg en liet hem in 1997 naar Real Mallorca B vertrekken. In het seizoen 1998-99 maakte Luque zijn debuut in het eerste elftal. Na een jaar verhuurd te zijn geweest aan Málaga in het seizoen 1999-00, bewees Luque zich vanaf 2000 bij Mallorca als een veelscorende spits.
Luque kende tussen 2000 en 2005 de beste periode in zijn loopbaan. In de seizoenen 2000-01 en 2001-02 scoorde hij in 68 competitieduels 23 goals. - Geplaatst op dinsdag 21 augustus 2007 11:24koller mag ook wel komen

- Geplaatst op dinsdag 21 augustus 2007 11:28Als Koné weggaat dan kun je PSV aan dat rijtje toevoegen (Luque).
- Geplaatst op dinsdag 21 augustus 2007 11:31gaat farfan nou ook nog weg naar fiorentina??

- Geplaatst op dinsdag 21 augustus 2007 11:45Volgens mij zijn er in het verleden wel boeiendere clubs voorbij gekomen dan Fiorentina, ik denk niet dat hij gaat. Koné is een ander verhaal.....vermoedelijk gaat die weer voor een appel en een ei weg

- Geplaatst op dinsdag 21 augustus 2007 15:11Timmer
Greene/Tiendalli-Hofland-Vlaar-De Cler
Bruins-Gio-El Hamdaoui
Hofs
Makaay-Koller - Geplaatst op dinsdag 21 augustus 2007 15:36Ben benieuwd wat er gaat komen deze week

- Geplaatst op dinsdag 21 augustus 2007 16:14
En Sahin dan?quote:Krypteia schreef op 21 augustus 2007 @ 15:11:
Timmer
Greene/Tiendalli-Hofland-Vlaar-De Cler
Bruins-Gio-El Hamdaoui
Hofs
Makaay-Koller