Username
Password
password
vergeten?

1. Fashionscene
  2. Hobby
  3. Sport
  4. Welke sport doe jij?

Dit onderwerp heeft 72 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 30-11-2011 10:34.

Welke sport doe jij?

1. Xtra-small
    Afbeelding van summerxstyle

x
    30 berichten
    Lid sinds November 2007

HOCKEEYY :cheering:

het is gewoon vet gezellig bij ons op de club en sporten bestaat voor 80 procent uit ; dat je het gezellig vind toch :O vooral bij hockey! teamsport!

ILOVEIT.
    -----------------------------------------------------------------------------------------
    forever love<3

2. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van degroeten

Partyscene
    38,309 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    summerxstyle schreef op 16 juli 2007 @ 21:03:
    HOCKEEYY :cheering:

het is gewoon vet gezellig bij ons op de club en sporten bestaat voor 80 procent uit ; dat je het gezellig vind toch :O vooral bij hockey! teamsport!

ILOVEIT.
    -----------------------------------------------------------------------------------------
    forever love<3
    Overbos de gekste :surprise:

3. Small
    Afbeelding van SB1

s
    870 berichten
    Lid sinds November 2007

Binnenkort ga ik tenissen, eindelijk weer eens een sport die ik niet alleen hoef te doen en waarbij je niet gebonden bent aan vaste tijden...

Er is niets lekkerder dan een volle zak met pindarotsjes. Alhoewel..... 1 ding is nog veel lekkerder. Twee zakken pindarotsjes.

4. Small
    Afbeelding van Lady_Yce

Elvira
    183 berichten
    Lid sinds November 2007

11 jaar judo gedaan, maar na 6 jaar bruine band zijn was de lol er vanaf.
    Had geen zin om zwarte band examen te doen omdat je dat voor een driekoppig jury met publiek moet doen. No thnx. Daarnaast verdween mijn "generatie" ook steeds meer, erg jammer.
    Heb altijd erg leuk gevonden tot het eind inzicht kwam. trainde eerst 1x per week toen 3x en ben toen langzaam aan gas gaan terug nemen omdat ik een vriendje kreeg, sociaal leven drukker werd etc etc

doe nu al 9 jaar Shaolin Kung Fu, tis gewoon vet, als ik niet zo lui was had ik misschien ook wel erg stoer geweest met me ontzettend stoere kicks, maar ja daar kom je niet met 1x per week

doe sinds sept 2006 salsa, heeeeeelemaal geweldig en schijn er nog talent voor te hebben ook. Heb sinds kort uitgevonden dat je het ook best wel op elektro en andere muzieksoorten kan toepassen ^_^

en ongeveer 3 à 4 keer per week fitness, gewoon om in vorm te blijven, gezond te blijven etc

lijkt me ff genoeg sport -_-

For the DJ is my God, I will honor him and love him....

5. Large
    Afbeelding van Schorpioen

9,098 berichten
    Lid sinds November 2007

Mijn enige 'vaste' sport: Volleybal.
    2x pw trainen en zaterdag competitie.

Zomers sta ik daarom ook graag op het strand, beachvolley.

In september wil ik daarnaast gaan starten met tennis.

Buiten dit om wissel ik regelmatig af tussen: skeeleren (30 km), wielrennen (70 km), harlopen (7,5 km)

Daarnaast heb ik laatste 2 jaren een zeer actieve vakantie gehad, met bergtoppen beklimmen, mountainbiken, hiken, raften, noem maar op... 16 dagen afzien.
    Vakanties zullen nooit rustig zijn iig.

Maar op dit moment heb ik al paar weekjes niets gedaan... En dat voelt raar! Binnenkort verandering in brengen! :)

6. Small
    Afbeelding van Iminlove

Anne
    377 berichten
    Lid sinds November 2007

Volleyballen

Wat er leuk aan is?
    Dat je door samenwerking met je team bereikt wat je wilt bereiken.

don't stop, make it pop, dj blow my speakers up!

7. Medium
    Afbeelding van intrix

2,859 berichten
    Lid sinds November 2007

fitness (voornamelijk krachttraining)
    Fietsen (op van die dunnen bandjes)
    Hardlopen (elke donderdag +/- 15 km)

8. Large
    Afbeelding van TrudyMeerkamp

5,956 berichten
    Lid sinds November 2007

Geen.

Ik heb wél een fitnessabonnement.

En ik houd van fietsen in de omgeving.

9. Large
    Afbeelding van NaomiMaryati

11,168 berichten
    Lid sinds November 2007

Weinig.... :blush:
    Ik probeer heel veel te lachen en te sexen daar verbrand je ook veel calorieen mee :lol:

En in augustus ga ik een surf clinic doen. Lijkt me zo vet om te kunnen surfen.

10. Xtra-small
    Afbeelding van AngelOfDeath

Crystal
    2 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik doe sinds een half jaar aan kung-fu. Heb ik ook mijn vriendje leren kennen :rolleyes:

Water can carve it\'s way, even through stone. And when trapped, water makes a new path

11. Xtra-small
    Afbeelding van Ninau

26 berichten
    Lid sinds November 2007

Onze vriendinnengroep zit allemaal op volleybal is dus echt super gezellig :rolleyes: En daarnaast zit ik ook nog op dansen.

12. Xtra-small
    Afbeelding van NynkeLove

Nynke
    31 berichten
    Lid sinds May 2010

Zeilen&Hockey!!

13. Small
    Afbeelding van dancinlife

Bobbyanne
    144 berichten
    Lid sinds July 2010

dansen!

Ik dans 4 keer in de week. 1 keer ballet, 1 keer jazz/modern, 2 keer hiphop (wedstrijden)

14. Xtra-small
    Afbeelding van RockChick123

Miryam
    1 berichten
    Lid sinds August 2010

-Salsa Dansen, Het is echt heel gezellig en het geeft je een goed figuur :6
    -Zouk Dansen, Het is de Braziliaanse dans van de liefde en ik doe het samen met mijn vriend.
    -Gitaar Spelen (als je speelt zoals ik is het echt een sport :rock: )
    -en fitness gewoon voor extra

RockChick123 wijzigde dit bericht op 24-08-2010 23:37 met 16%

15. Xtra-small
    Afbeelding van nickyloveeee

Nikki
    55 berichten
    Lid sinds January 2011

ik rij elke dag paard
    loop 4x per week hard
    en nog eens 3x per week hockey.

iloveit!

16. Xtra-small
    Afbeelding van selinmahon

Merve
    51 berichten
    Lid sinds January 2011

dansen en soms hardlopen ´s avonds.

17. Xtra-small
    Afbeelding van lechic

Anneloes
    28 berichten
    Lid sinds October 2011

Ik ga sinds 1,5 jaar naar de sportschool. Voordien gewoon joggen, maar dat vond ik dan ook niet meer zo prettig. Ik kreeg van een vriendin een bon van group on cadeau. Ik was eerst een beetje kritisch omdat ik niet wist of ik het wel iets voor me was. Maar nu ga ik zo een 3 keer per week. Ik doe ook mee aan groepslessen. Ben gek van BodyCombat! www.youtube.com/watch?v=hVw5s8G0Jww

18. Xtra-small
    Afbeelding van Rolland

Julia
    31 berichten
    Lid sinds October 2011

Ik speel sinds een paar maanden floorball. Een vrij nieuwe sport in Nederland, maar leuke mix tussen ijshockey en hockey! Het is ook zeker niet moeilijk om te leren en een teamsport is vaak toch een stuk gezellig dan alleen;)

19. Xtra-small
    Afbeelding van samuel94

samuel
    4 berichten
    Lid sinds November 2011

fitness 5X per week thaiboks 4X per week thuis elke dag een uurtje op de bokszak trainen en ook elke dag 30 minuutjes touwspringen
    ook soms 15 kilometer lopen en ook 2X per week zwemmen :)

20. Xtra-small
    Afbeelding van Rolland

Julia
    31 berichten
    Lid sinds October 2011

quote:
    samuel94 schreef op 24 November 2011 @ 17:08:
    fitness 5X per week thaiboks 4X per week thuis elke dag een uurtje op de bokszak trainen en ook elke dag 30 minuutjes touwspringen
    ook soms 15 kilometer lopen en ook 2X per week zwemmen :)
    Wow. Is dat niet veel te veel?! Vind je het allemaal gewoon leuk om te doen of wil je vooral spiermassa opbouwen?

21. Xtra-small
    Afbeelding van samuel94

samuel
    4 berichten
    Lid sinds November 2011

quote:
    Rolland schreef op 25 November 2011 @ 16:07:
    [...]

Wow. Is dat niet veel te veel?! Vind je het allemaal gewoon leuk om te doen of wil je vooral spiermassa opbouwen?

Ik vindt het zelf niet te veel zolang mijn lichaam het kan volhouden en ik goed eet...
    Ik vindt het leuk om te doen en natuurlijk wil ik spiermassa :p wie niet he?....??

22. Medium
    Afbeelding van Withyourlove

B irthe
    2,943 berichten
    Lid sinds August 2011

Geen hehe

~ All the time we spent together makes it hard to get you outta my system.

23. Xtra-small
    Afbeelding van Rolland

Julia
    31 berichten
    Lid sinds October 2011

quote:
    samuel94 schreef op 25 November 2011 @ 16:57:
    [...]

Ik vindt het zelf niet te veel zolang mijn lichaam het kan volhouden en ik goed eet...
    Ik vindt het leuk om te doen en natuurlijk wil ik spiermassa :p wie niet he?....??
    True. Wat extra spiermassa kan nooit kwaad;) Maar weet zeker dat als ik zoveel zou sporten als jij dat mijn spieren op den duur overbelast zouden raken..!

Fashionscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?