Username
Password
password
vergeten?

1. Fashionscene
  2. Hobby
  3. Sport
  4. Tour de France poule

Dit onderwerp heeft 1562 reacties, en bestaat uit 63 pagina's. U bent momenteel op pagina 63 van 63.
De laatste reactie is geplaatst op 03-11-2007 23:29.

Tour de France poule

1. Medium
    Afbeelding van wbstr

1,544 berichten
    Lid sinds November 2007

Idd, geloof nog steeds dat Rasmussen een groot sportman is, al mag er natuurlijk nog wel het een en ander opgehelderd worden. Iig benieuwd wat er uit die rechtzaak gaat komen.

2. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van Tjeerd

27,153 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Fem schreef op 30 juli 2007 @ 23:18:
    [...]

Zelfs ik begin nu wel zoiets te hebben van dat Rabo ff op tafel moet leggen wat voor aanwijzingen ed ze hebben. Want het blijft nu wel een beetje vaag..

Krijg ik 2 kusjes?? :P
    Ik geef er liever 3... :blush:

3. Xtra-large
    Afbeelding van Fem

Femke
    18,452 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Tjeerd schreef op 30 juli 2007 @ 23:41:
    [...]

Ik geef er liever 3... :blush:

:lol:

Dat mag dan ook wel -_-

Tjeerd: Enige realiteitszin is die neusjes ook niet eigen.Wat denken jullie nu eigenlijk?Dat het goddelijke Ajax iets in de melk te brokkelen heeft in het Philips stadion? Is een simpele constatering die elk normaal denkend persoon kan doen. Uitslag 1-5..

4. Small
    Afbeelding van Mauss

821 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Tjeerd schreef op 30 juli 2007 @ 23:14:
    Zag Rasmussen net bij Sportjournaal. Geloof gewoon echt niet dat hij doping heeft gebruikt... :nee1:

Ik haal wel twee wodkaatjes voor je hoor muisje... :ja:

... en dan drink ik ze mooi zelf op! laughing7.
    ik had ook niet anders verwacht hoor tjeerd........

5. Large
    Afbeelding van timanovic

10,206 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    wbstr schreef op 30 juli 2007 @ 22:51:
    Iban Mayo betrapt op epo-gebruik

Iban Mayo is betrapt op het gebruik van epo. De Spanjaard van Saunier Duval testte positief op de tweede rustdag, tussen de tweede en derde Pyreneeënrit, zo heeft de UCI bekendgemaakt. Saunier Duval heeft Mayo direct geschorst.

Mayo sloot de jongste Tour de France af op een 16de plaats. In de achtste etappe eindigde hij als tweede, achter Michael Rasmussen die na een solo de rit won en de gele en bolletjestrui veroverde.

In de Giro testte Mayo ook al positief, op synthetisch testosteron. Later bracht de UCI echter naar buiten dat hij geen dopingregels had overtreden. Mayo won de 19de etappe in de Giro.
    ------------------------------------
    nos.nl

The saga continues....
    Had iemand Mayo?

6. Xtra-large
    Afbeelding van JanWillemIII

18,747 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Tjeerd schreef op 30 juli 2007 @ 23:14:
    Zag Rasmussen net bij Sportjournaal. Geloof gewoon echt niet dat hij doping heeft gebruikt... :nee1:

Ik haal wel twee wodkaatjes voor je hoor muisje... :ja:

... en dan drink ik ze mooi zelf op! laughing7.
    wat lul je nu gast :wacko: :wacko: Enige wat ie een beetje zegt is dat ie geen dope heeft beruikt. Niks ontlastends en 0,0 verklaring heeft ie tot nu toe gegeven waarom ie in Italie zat. En hij zal wel niks van zijn advocaat mogen zeggen :gay: Nou, laat die advocaat dan lekker het woord doen :gays:

ich habe es nicht gewusst, joehoe :gays:

7. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van Tjeerd

27,153 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    JanWillemIII schreef op 31 juli 2007 @ 10:03:
    [...]
    wat lul je nu gast :wacko: :wacko: Enige wat ie een beetje zegt is dat ie geen dope heeft beruikt. Niks ontlastends en 0,0 verklaring heeft ie tot nu toe gegeven waarom ie in Italie zat. En hij zal wel niks van zijn advocaat mogen zeggen :gay: Nou, laat die advocaat dan lekker het woord doen :gays:

ich habe es nicht gewusst, joehoe :gays:

Niets ontlastends? Was er iets belastends dan? :wacko:

Is er ook maar in de verste verte aangetoond dat hij doping gebruikt heeft? :wacko:

Hou je mond maar weer dicht, temeer daar je niet eens hebt meegedaan en dus sowieso weinig recht van spreken hebt in dit topic... laughing7.

8. Xtra-large

18,747 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Tjeerd schreef op 31 juli 2007 @ 10:23:
    [...]

Niets ontlastends? Was er iets belastends dan? :wacko:

Is er ook maar in de verste verte aangetoond dat hij doping gebruikt heeft? :wacko:

Hou je mond maar weer dicht, temeer daar je niet eens hebt meegedaan en dus sowieso weinig recht van spreken hebt in dit topic... laughing7.
    Juist omdat ik niet heb gedaan gast :wacko: Ik kan het tenminste objectief bekijken en ben volkomen onafhankelijk, omdat ik niet word beinvloed door enige voor van teleurstelling ....... je verliest gewoon dik die poule. Logisch dat je rare dingen gaat roepen!

9. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van Tjeerd

27,153 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    JanWillemIII schreef op 31 juli 2007 @ 10:27:
    [...]
    Juist omdat ik niet heb gedaan gast :wacko: Ik kan het tenminste objectief bekijken en ben volkomen onafhankelijk, omdat ik niet word beinvloed door enige voor van teleurstelling ....... je verliest gewoon dik die poule. Logisch dat je rare dingen gaat roepen!

Ja hoor JW... je hebt gelijk! :ja:

:zwaai:

Ben blij dat het wel duidelijk is dat er hier maar eentje behoorde te winnen... :nehneh:

10. Small
    Afbeelding van Lari

189 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Tjeerd schreef op 31 juli 2007 @ 12:04:
    [...]

Ja hoor JW... je hebt gelijk! :ja:

:zwaai:

Ben blij dat het wel duidelijk is dat er hier maar eentje behoorde te winnen... :nehneh:

:ja:

Maus!

11. Xtra-large

18,747 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    de winnende coach heeft altijd gelijk :ja:

12. Small
    Afbeelding van Mauss

821 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    JanWillemIII schreef op 31 juli 2007 @ 12:11:
    [...]

de winnende coach heeft altijd gelijk :ja:

:ja:

die calimero blijft ook maar doorzaniken over die rasmussen he....

die gozert had nog meer dope in zijn lijf zitten dan VDB in zijn beste dagen... :ja:

Daar hoef je toch geen positieve test voor te hebben, dat is aan zijn prestaties ook wel te zien... :sleep:

13. Small
    Afbeelding van SB1

s
    870 berichten
    Lid sinds November 2007

test

Er is niets lekkerder dan een volle zak met pindarotsjes. Alhoewel..... 1 ding is nog veel lekkerder. Twee zakken pindarotsjes.

Fashionscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?