Username
Password
password
vergeten?

1. Fashionscene
  2. Hobby
  3. Sport
  4. Ondertussen bij de neusjes...

Dit onderwerp heeft 365 reacties, en bestaat uit 15 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 15.
De laatste reactie is geplaatst op 30-08-2007 15:49.

Ondertussen bij de neusjes...

1. Small
    Afbeelding van Mauss

821 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Tjeerd schreef op 13 juli 2007 @ 10:01:
    [...]

Dat heb je heel goed geformuleerd... :lol:

Arrogante neuzen gaan er meteen maar weer vanuit dat ze de voorronde overleven. Ik mag lijen dat ze tegen een ondermaatse Oostblok club de bietenbak ingaan. Dan loop ik juichend een rondje om de kerk... :ja:

Echt typisch Ajax. Beetje gaan piepen als PSV te weinig biedt voor Perez maar zelf achterbaks spelers gaan benaderen van andere clubs om deze lekker te maken... :puke2: :puke2: :puke2:

Zelf kunnen ze natuurlijk geen fatsoenlijk talent meer voortbrengen met die geweldige Ajax-school van ze... :gays:

Heeft dat Ajax Kaapstad eigenlijk al iets opgeleverd? :lol: :lol: :lol:
    laughing7.

2. Small
    Afbeelding van Mauss

821 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Glass schreef op 13 juli 2007 @ 11:35:
    Het is gewoon een smerige club...

Vond het vreemd dat AZ Arveladze zomaar liet gaan :S
    Ze hebben wel erg veel vertrouwen in die ari..
    Kolbein Sightorsson.. :rocker:

3. Large
    Afbeelding van TimmisT

11,773 berichten
    Lid sinds November 2007

Tjirt,
    Ga eens neuken ofzo.... :mnmlgay:

4. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van Harmr

25,456 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    FC Groningen lijkt alléén te staan in de strijd om Luis Suárez te behouden. De advocaat van de Uruguayaan diende vrijdagmiddag bij de KNVB een verzoekschrift tot spoedarbitrage in.
    Klik hier!
    Groningen weigert immers te onderhandelen met Ajax over een transfersom voor de tot 2009 lopende verbintenis. In het verzoekschrift vraagt Suárez om ontbinding van zijn contract. “Zolang de zaak onder de rechter is, kan ik geen commentaar geven”, bevestigde advocaat Jan Kabalt aan De Telegraaf de stap van de Zuid-Amerikaan.

In Amsterdam wordt Suárez gezien als de ideale opvolger van de naar Liverpool vertrokken Ryan Babel. Groningen vindt een overgang op voorhand onbespreekbaar. “Wij hebben vorig jaar onze nek uitgestoken voor Suárez. Hij is pas 20 jaar, heeft nog een vierjarig contract bij ons en wij zijn een ambitieuze club.”

“In het realiseren van onze plannen hebben we Suárez ook komend seizoen hard nodig. Wij willen hem niet na één seizoen al weer kwijt. Wij vinden het naar onze supporters en sponsors toe een verplichting om er alles aan te doen Suárez te behouden”, aldus algemeen directeur Hans Nijland.

Naar verluidt kan Suárez bij Ajax een vijfjarig contract ondertekenen en drie á vier keer zoveel verdienen. Gezien eerdere uitspraken is de kans groot dat de arbitragecommissie vanwege sportieve en financiële positieverbetering beslist het contract te ontbinden tegen een bepaald bedrag.
    bron: voetbalzone, telegraaf, teletext, etc

5. Xtra-large
    Afbeelding van 0001

000
    20,537 berichten
    Lid sinds November 2007

Typisch weer dat Ajax... :lol:

If we had more time for discussion we should probably have made a great many more mistakes. (Trotski)

6. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van Harmr

25,456 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Wesz schreef op 14 juli 2007 @ 10:42:
    Typisch weer dat Ajax... :lol:
    Joehoe, Suarez wil weg hoor.. :lol:

7. Xtra-large
    Afbeelding van 0001

000
    20,537 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Harmr schreef op 14 juli 2007 @ 10:45:
    [...]

Joehoe, Suarez wil weg hoor.. :lol:

Wat heeft dat er mee te maken? Andere clubs doen hun best een speler te vinden. En ajax koopt een speler van die andere club :wub:
    Daarnaast is dit je reinste competitievervalsing. Ajax kan wettelijk zeggen dat dit een sportieve en financiele verbetering is en een minder rijke club kan dat niet. Joehoe.... :cheering:

If we had more time for discussion we should probably have made a great many more mistakes. (Trotski)

8. Large
    Afbeelding van TimmisT

11,773 berichten
    Lid sinds November 2007

Gelukkig gebeurd dit nooit bij spelers van Ajax he....
    Zo gaat het nou eenmaal in het voetbal..

Deal with it.. -_-

9. Large
    Afbeelding van Beez

Frits
    12,329 berichten
    Lid sinds November 2007

wou net zeggen, dat is toch gewoon de voetballerij
    kom op zeg

stelletje huilebalken

10. Xtra-large
    Afbeelding van 0001

000
    20,537 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Beez schreef op 14 juli 2007 @ 11:37:
    wou net zeggen, dat is toch gewoon de voetballerij
    kom op zeg

stelletje huilebalken
    Nou het boeit mij helemaal niets hoor. Maar het is gewoon competitievervalsing door de ene club op wettelijk niveau meer recht te geven om spelers te kopen dan andere clubs. Dat soort dingen zijn misschien nog wel achterlijker dan voetbalsupporters -_-

11. Large
    Afbeelding van Bronco

5,903 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    TimmisT schreef op 14 juli 2007 @ 11:24:
    Gelukkig gebeurd dit nooit bij spelers van Ajax he....
    Zo gaat het nou eenmaal in het voetbal..

Deal with it.. -_-

had je zeker ook gezegd als sneijder een zaak had aangespannen...
    en de boertjes waren toen ook geliefd he.

Hou toch op, van geel maakt die suarez eerst gek, zodat er een arbitragezaak uitkomt. Terwijl groningen heeft aangegeven hem niet te willen laten vertrekken en geen toestemming geeft om te praten.

Vervolgens loopt van geel gewoon naar de zaakwaarnemer.
    Vind het een beetje misselijk.

12. Large
    Afbeelding van TimmisT

11,773 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Wesz schreef op 14 juli 2007 @ 11:51:
    [...]

Nou het boeit mij helemaal niets hoor. Maar het is gewoon competitievervalsing door de ene club op wettelijk niveau meer recht te geven om spelers te kopen dan andere clubs. Dat soort dingen zijn misschien nog wel achterlijker dan voetbalsupporters -_-

Zo gaat dat nou eenmaal, elke clubh doet dat... :wacko:
    Ajax doet het misschien bij Groningen, maar Groningen doet het net zo hard bij top-amateur ploegen, alleen dat komt niet uitgebreid in de media.. :ja:

13. Large
    Afbeelding van TimmisT

11,773 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Bronco schreef op 14 juli 2007 @ 11:55:
    [...]

had je zeker ook gezegd als sneijder een zaak had aangespannen...
    en de boertjes waren toen ook geliefd he.

Hou toch op, van geel maakt die suarez eerst gek, zodat er een arbitragezaak uitkomt. Terwijl groningen heeft aangegeven hem niet te willen laten vertrekken en geen toestemming geeft om te praten.

Vervolgens loopt van geel gewoon naar de zaakwaarnemer.
    Vind het een beetje misselijk.

Waarom zou Sneijder een zaak aanspannen?
    Ajax onderhandeld gewoon met Valencia hoor... :huh:

Groningen gooit meteen de deur dicht... -_-

En met de Boertjes was ik idd niet blij nee, maar ik zeg ook nergens dat de Goningers hier niet boos over mogen zijn...?

Zo gaat dat gewoon in de voebalwereld, elke club doet dit nml

14. Large
    Afbeelding van TimmisT

11,773 berichten
    Lid sinds November 2007

Kan er trouwens wel van genieten, nu word Ajax nog meer gehaat! :wub:

15. Large
    Afbeelding van Bronco

5,903 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    TimmisT schreef op 14 juli 2007 @ 11:59:
    [...]

Waarom zou Sneijder een zaak aanspannen?
    Ajax onderhandeld gewoon met Valencia hoor... :huh:

Groningen gooit meteen de deur dicht... -_-

En met de Boertjes was ik idd niet blij nee, maar ik zeg ook nergens dat de Goningers hier niet boos over mogen zijn...?

Zo gaat dat gewoon in de voebalwereld, elke club doet dit nml

ajax onderhandelt wel inderdaad...heb je gelijk in.

Maar ik vind dat contracten best gerespecteerd mogen worden.
    Iedereen tekent het met zijn volle verstand. Waarom nog vooraf toestemming vragen aan een club? als ze nee zeggen, speel je het gewoon via de zaakwaarnemer.

De voetbalwereld is inderdaad zo geworden, maar dat wil niet zeggen dat je daar als club aan mee moet doen.

maarja, we zullen zien wat er uit die arbitragezaak komt.

16. Small
    Afbeelding van Contact

233 berichten
    Lid sinds November 2007

AFC Ajax is een Nederlandse voetbalvereniging en bedrijf (naamloze vennootschap) uit Amsterdam.

Zegt genoeg he... :puke2:

http://krant.telegraaf.nl/krant/archief/20010531/fotos/bin.index-150x150.binarievanos.jpg

http://www.blieb.nl/data/subdomain/32/article/20060618090043_jaakke_jpg_1156491c.jpg

Maar goed, als die Suarez vertrouwen heeft in die onbetrouwbare achterbakse zakenmannetjes dan moet ie maar gauw oppleuren. Zulke figuren hebben we niet nodig... veel plezier op de bank! :zwaai:

17. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van Harmr

25,456 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    TimmisT schreef op 14 juli 2007 @ 11:55:
    [...]

Zo gaat dat nou eenmaal, elke clubh doet dat... :wacko:
    Ajax doet het misschien bij Groningen, maar Groningen doet het net zo hard bij top-amateur ploegen, alleen dat komt niet uitgebreid in de media.. :ja:
    nee hoor, in Groningen gebeurt dat niet.. :no:

18. Xtra-large
    Afbeelding van 0001

000
    20,537 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Harmr schreef op 14 juli 2007 @ 13:53:
    [...]

nee hoor, in Groningen gebeurt dat niet.. :no:

Wat probeer je te zeggen Harm? Dat ik ongelijk heb? Dat het niet scheef is?
    Ik weet niet hoor. Leg eens uit. :)

19. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van Harmr

25,456 berichten
    Lid sinds November 2007

Nee, ik ga het niet uitleggen. Vind het alleen een beetje kinderachtig om nu de zwarte piet weer bij Ajax te leggen, terwijl het overal gebeurt, maar nu even met iemand van Groningen.. :lol:

Los daarvan snap ik het hele contract gebeuren bij voetbal toch niet hoor.. je tekent voor x jaar, maar ondertussen ben je na 3 maanden weer weg... fliqqeur dan al die contracten ook maar overboord...

20. Xtra-large
    Afbeelding van 0001

000
    20,537 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Harmr schreef op 14 juli 2007 @ 13:55:
    Nee, ik ga het niet uitleggen. Vind het alleen een beetje kinderachtig om nu de zwarte piet weer bij Ajax te leggen, terwijl het overal gebeurt, maar nu even met iemand van Groningen.. :lol:

Los daarvan snap ik het hele contract gebeuren bij voetbal toch niet hoor.. je tekent voor x jaar, maar ondertussen ben je na 3 maanden weer weg... fliqqeur dan al die contracten ook maar overboord...

Dus omdat het vaker gebeurt mag je de zwarte piet niet bij een club die zich daar aan schuldig maakt leggen.

Wat een onzin zeg. :lol:

21. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van Harmr

25,456 berichten
    Lid sinds November 2007

ach, als het PSV was geweest die aan Suarez zat te trekken was er half zoveel over gepraat... :lol:

22. Xtra-large
    Afbeelding van 0001

000
    20,537 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Harmr schreef op 14 juli 2007 @ 14:26:
    ach, als het PSV was geweest die aan Suarez zat te trekken was er half zoveel over gepraat... :lol:

:lol: :mellow:

Waarom dan?

23. Large
    Afbeelding van TimmisT

11,773 berichten
    Lid sinds November 2007

Omdat iedereen Ajax haat... :gays:

En het leuke is, dat clubs als Groningen of az ofzo, niet eens een rede hebben om Ajax te haten... :gay:

Het i schijnbaar stoer... :ja:

24. Small
    Afbeelding van Rrrrrobbie

570 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Contact schreef op 14 juli 2007 @ 12:06:
    AFC Ajax is een Nederlandse voetbalvereniging en bedrijf (naamloze vennootschap) uit Amsterdam.

Zegt genoeg he... :puke2:

[afbeelding]

[afbeelding]

Maar goed, als die Suarez vertrouwen heeft in die onbetrouwbare achterbakse zakenmannetjes dan moet ie maar gauw oppleuren. Zulke figuren hebben we niet nodig... veel plezier op de bank! :zwaai:

Niet zo'n sterk argument. Of eigenlijk wel, maar ik geloof niet dat Ajax hier schuldig aan is. Voetbal gaat voor de topclubs al lang niet meer om het spelletje, maar om het verdienen van geld. Ajax speelt daarin een betrekkelijk nietszeggend rolletje als je het op Europees of wereldniveau bekijkt. 1x in de zoveel jaar een speler verkopen voor ettelijke miljoenen is niet bepaald indrukwekkend als je dat afzet tegen Engelse, Spaanse of Italiaanse clubs.

Ik vind het een beetje gejammer om niets. Je kunt zeggen dat het allemaal niet zo netjes is, maar zo werkt dat nu eenmaal. Daar heeft de voetbalwereld zelf voor gekozen.

25. Xtra-large
    Afbeelding van JanWillemIII

18,747 berichten
    Lid sinds November 2007

pfff, snappen jullie het dan echt niet :wacko: Elke keer wordt weer hetzelde spelletje opgevoerd om de prijs wat op te drijven. Hoe denk je dat het tegenover je publiek staat om zomaar iemand uit te zwaaien zonder tegengas te geven?

Fashionscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?