Username
Password
password
vergeten?

1. Fashionscene
  2. Hobby
  3. Sport
  4. Ondertussen bij de neusjes...

Dit onderwerp heeft 365 reacties, en bestaat uit 15 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 15.
De laatste reactie is geplaatst op 30-08-2007 15:49.

Ondertussen bij de neusjes...

1. Small
    Afbeelding van Mauss

821 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Beez schreef op 12 juli 2007 @ 20:05:
    [...]

heb je hem wel eens zien voetballen?
    nee, wel zien schoppen... :puke2:

2. Large
    Afbeelding van Beez

Frits
    12,329 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Mauss schreef op 12 juli 2007 @ 20:15:
    [...]

nee, wel zien schoppen... :puke2:
    bang dat die stokjes van jenner breken

3. Medium
    Afbeelding van El_Pino

Stefan
    2,470 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Moer schreef op 12 juli 2007 @ 19:12:
    Denk dat Ajax niet veel slechter wordt als zo'n overschatte kakaboy ala Babel weg is, die gast kan vrij weinig. Feyenoord heeft nu inderdaad de betere selectie, ze worden gewoon kampioen.

:lol:

door de topaankopen van de cler en hofland zeker??

Goed feyenoord is misschien iets beter geworden.. maar gaat echt nog niet meestrijden voor het landskampioenschap. Alleen makaay en Gio :gay: zijn een echte versterking! Tenminste dat moet nog blijken...

Dat Ajax 17 miljoen euro ontvangt voor Babel mogen ze zichzelf echt voor in hun handjes knijpen! Het is een leuke speler... maar had afgelopen seizoen een heel laag rendement. Iets van 5 goals maar.. en dat is gewoon te weinig!

Zolang 1 van de sterkhouders (Stam, Davids, Gabri, Sneijder en Huntelaar) maar niet weggaan heeft ajax volgend seizoen gewoon de sterkste selectie -_-

één voor allen...allen voor :gay:

4. Xtra-large
    Afbeelding van JanWillemIII

18,747 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Mauss schreef op 12 juli 2007 @ 19:56:
    laat die nurt nog maar een jaartje blijven hoor.... -_-

gaat ie volgend jaar wel weg voor 6 miljoen of zo...
    dat wilde Valencia dit jaar niet eens betalen :lol:

5. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van Tjeerd

27,153 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    El_Pino schreef op 12 juli 2007 @ 20:24:
    [...]

:lol:

door de topaankopen van de cler en hofland zeker??

Goed feyenoord is misschien iets beter geworden.. maar gaat echt nog niet meestrijden voor het landskampioenschap. Alleen makaay en Gio :gay: zijn een echte versterking! Tenminste dat moet nog blijken...

Dat Ajax 17 miljoen euro ontvangt voor Babel mogen ze zichzelf echt voor in hun handjes knijpen! Het is een leuke speler... maar had afgelopen seizoen een heel laag rendement. Iets van 5 goals maar.. en dat is gewoon te weinig!

Zolang 1 van de sterkhouders (Stam, Davids, Gabri, Sneijder en Huntelaar) maar niet weggaan heeft ajax volgend seizoen gewoon de sterkste selectie -_-
    PSV wordt gewoon weer kampioen dit jaar... -_-

6. Small
    Afbeelding van Mauss

821 berichten
    Lid sinds November 2007

FC Groningen verklaart Ajax oorlog om Suárez

12/7/2007 21:12

FC Groningen laat Luis Suárez niet vertrekken naar Ajax. De Amsterdammers hebben de laatste dagen een bod uitgebracht op de Uruguayaanse spits, maar de Groningers willen absoluut niet onderhandelen over een transfer.
    Op haar eigen website laat FC Groningen weten 'publiekslieveling' Suárez 'domweg' niet kwijt te willen. Dat heeft de club ook Ajax toevertrouwd, maar technisch directeur Martin van Geel zou volgens de Groningers toch contact willen opnemen met de begeleiders van de jeugdinternational.

'Ajax mag niet met de speler zelf praten, omdat wij daarvoor geen toestemming geven', klinkt algemeen directeur Hans Nijland stellig. 'Maar het mag duidelijk zijn dat ze Suárez graag willen hebben. Wij gaan er echter dwars voor liggen. Wij hebben vorig jaar onze nek uitgestoken voor Suárez. Hij is pas 20 jaar, heeft nog een vierjarig contract bij ons en wij zijn een ambitieuze club. In het realiseren van onze plannen hebben we Suárez ook komend seizoen hard nodig.'

Bovendien vindt Nijland dat Ajax veel te weinig biedt voor Suárez. 'Ik las in Voetbal International dat Van Geel tegen Wesley Sneijder heeft gezegd dat het bod van Valencia een belediging was voor zowel de speler als de club. Datzelfde wil ik nu zeggen over het bod dat Ajax op Suárez heeft uitgebracht. Maar welke prijs Ajax ook zou hebben genoemd, wij willen er gewoon niet met ze over praten.'

Suárez heeft één seizoen gespeeld voor FC Groningen, waarvoor hij in 29 competitieduels tien doelpunten maakte. Tevens werd hij voor het eerst opgeroepen voor de nationale selectie van Uruguay. Ajax zag deze week aanvallers Tom De Mul, Kenneth Perez en Ryan Babel vertrekken.

--------------

Van Geel is overtuigd: 'Suárez wil naar Ajax'

12/7/2007 21:44

Ajax trekt zich niets aan van de stevige taal van FC Groningen. 'We willen dat Luis Suárez naar Ajax wil.'
    Ajax' technisch directeur Martin van Geel reageert via De Telegraaf op het relaas van FC Groningens algemeen directeur Hans Nijland, die heeft laten weten dat de Groningers niet van plan zijn Suárez aan de Amsterdamse club te verkopen en zelfs niet eens open staan voor onderhandelingen over de Uruguayaanse aanvaller.

'FC Groningen wil niet meewerken', bevestigt Van Geel. 'We hebben tot drie keer toe met de club contact gezocht. We mogen volgens de reglementen daarna wel degelijk met de zaakwaarnemer van Suárez praten. We hebben dat ook gedaan.'

'We hoorden namelijk dat Suárez wel interesse in een overgang had. En na een gesprek met het management van Suárez weten we zeker dat hij graag naar Ajax verhuist. We willen hem daarom nog steeds graag overnemen.'

Ajax is op zoek naar versterking van de voorhoede aangezien de club binnen een week Tom De Mul (Sevilla), Kenneth Perez (PSV) en Ryan Babel (Liverpool) zag vertrekken.

Dit gaat weer alle spuitgaten te boven hoor!!! :puke2:

Wat jij Tjeerd??? :huh:

7. Large
    Afbeelding van TimmisT

11,773 berichten
    Lid sinds November 2007

Ajax mag volgens mij gewoon met m praten hoor..
    Het is nml een stap hoger voor Suarez... laughing7.

dus ls ie naar de rechter stapt kan ie zo naar Ajax... :ja:

8. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van Harmr

25,456 berichten
    Lid sinds November 2007

Die komt wel... ^_^

9. Medium
    Afbeelding van cr78

4,727 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik denk dat iedereen bij Ajax zich de ballen uit de broek lacht voor die 17 miljoen die ze voor Babel gevangen hebben. Maar ik heb sowieso het idee dat de transferprijzen weer sterk aan het stijgen zijn tegenwoordig. Op zich wel goed voor Nederlands voetbal, waar toch een hoop clubs investeren in talenten.

10. Medium
    Afbeelding van cr78

4,727 berichten
    Lid sinds November 2007

En die Suarez kan CL spelen bij Ajax, de hoogste voetbalcompetitie ter wereld. Maar goed, een rechtzaak is natuurlijk ook niet wat je meteen wilt.

11. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van Tjeerd

27,153 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    cr78 schreef op 13 juli 2007 @ 09:29:
    En die Suarez kan CL spelen bij Ajax, de hoogste voetbalcompetitie ter wereld. Maar goed, een rechtzaak is natuurlijk ook niet wat je meteen wilt.

Dat heb je heel goed geformuleerd... :lol:

Arrogante neuzen gaan er meteen maar weer vanuit dat ze de voorronde overleven. Ik mag lijen dat ze tegen een ondermaatse Oostblok club de bietenbak ingaan. Dan loop ik juichend een rondje om de kerk... :ja:

Echt typisch Ajax. Beetje gaan piepen als PSV te weinig biedt voor Perez maar zelf achterbaks spelers gaan benaderen van andere clubs om deze lekker te maken... :puke2: :puke2: :puke2:

Zelf kunnen ze natuurlijk geen fatsoenlijk talent meer voortbrengen met die geweldige Ajax-school van ze... :gays:

Heeft dat Ajax Kaapstad eigenlijk al iets opgeleverd? :lol: :lol: :lol:

12. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van Tjeerd

27,153 berichten
    Lid sinds November 2007

Als Suarez een beetje slim is kijkt hij gewoon naar de levensduur van spitsen bij Ajax... ze worden daar binnengehaald als held maar als je even 4 wedstrijden niet scoort staat het publiek al met witte zakdoekjes naar je te zwaaien en mag je bij de training niet meedoen met partijtje... :puke2:

En vervolgens beland je op de bank en als je een grote mond hebt werken ze niet mee aan de verkoop naar een B-clubje en moet je wachten op een Engelse degradatiekandidaat met veel geld. Zeg maar dag carriere! :nee1:

Zo'n gezellige club dat Ajax! :gay:

13. Small
    Afbeelding van Grat

530 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Tjeerd schreef op 13 juli 2007 @ 10:01:
    [...]

Dat heb je heel goed geformuleerd... :lol:

Arrogante neuzen gaan er meteen maar weer vanuit dat ze de voorronde overleven. Ik mag lijen dat ze tegen een ondermaatse Oostblok club de bietenbak ingaan. Dan loop ik juichend een rondje om de kerk... :ja:

Waar lees je dat? :mellow:
    Wat een onzin zeg, dat allemaal voortkomt uit die gespeelde Ajax haat, wat tegenwoordig zo stoer is :gays:

quote:
    Echt typisch Ajax. Beetje gaan piepen als PSV te weinig biedt voor Perez maar zelf achterbaks spelers gaan benaderen van andere clubs om deze lekker te maken... :puke2: :puke2: :puke2:

Dat hoort bij het spel, daar hebben we het tijdens de Perez soap uitgebreid over gehad.. Alleen moet Ajax, als het Suarez echt zo graag wil hebben, wel over de brug komen met een fatsoenlijk transferbedrag, en niet zoals psv een fooi bieden in de hoop dat de speler onrust trapt Figo

quote:
    Zelf kunnen ze natuurlijk geen fatsoenlijk talent meer voortbrengen met die geweldige Ajax-school van ze... :gays:

Lees deze zin nog eens en vraag je dan af waarom ik hier niet verder op in ga -_-

quote:
    Heeft dat Ajax Kaapstad eigenlijk al iets opgeleverd? :lol: :lol: :lol:
    Behalve Pienaar niet nee -_-

14. Small
    Afbeelding van Grat

530 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Tjeerd schreef op 13 juli 2007 @ 10:07:
    Als Suarez een beetje slim is kijkt hij gewoon naar de levensduur van spitsen bij Ajax... ze worden daar binnengehaald als held maar als je even 4 wedstrijden niet scoort staat het publiek al met witte zakdoekjes naar je te zwaaien en mag je bij de training niet meedoen met partijtje... :puke2:

En vervolgens beland je op de bank en als je een grote mond hebt werken ze niet mee aan de verkoop naar een B-clubje en moet je wachten op een Engelse degradatiekandidaat met veel geld. Zeg maar dag carriere! :nee1:

Zo'n gezellige club dat Ajax! :gay:
    Heb je bij Tjeerd gelogeerd Rando?

15. Small
    Afbeelding van Grat

530 berichten
    Lid sinds November 2007

Overigens zit ik absoluut niet op Suarez te wachten. Vind het een geweldig talent, alleen heeft bij Ajax niets te zoeken. -_-

Ten eerste is het geen spits zoals die positie bij Ajax ingevuld wordt. Is vooral een speler die veel ruimte nodig heeft en deze met zijn snelheid kan benutten. In Amsterdam wordt er vooral van je verwacht dat je in de kleine ruimte een bal vast kunt houden en andere spelers snel kunt bereiken.

Daarnaast is het ook geen linksbuiten.. Trekt, net als Babel, voortudurend naar binnen waardoor de positie eigenlijk geen toegevoegde waarde heeft en vooral veel onnodige ruimte zal gebruiken.

Ten slotte heb ik een hekel aan zijn maniertjes. Is in Groningen de verwende vedette die bij het minste of geringste grasvlekken op zijn shirt heeft van de schwalbes Figo

Conclusie: groot talent, maar laat hem lekker naar Vilarreal gaan ofzo -_-

16. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van Tjeerd

27,153 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Grat schreef op 13 juli 2007 @ 10:12:
    [...]

Waar lees je dat? :mellow:
    Wat een onzin zeg, dat allemaal voortkomt uit die gespeelde Ajax haat, wat tegenwoordig zo stoer is :gays:

[...]

Dat hoort bij het spel, daar hebben we het tijdens de Perez soap uitgebreid over gehad.. Alleen moet Ajax, als het Suarez echt zo graag wil hebben, wel over de brug komen met een fatsoenlijk transferbedrag, en niet zoals psv een fooi bieden in de hoop dat de speler onrust trapt Figo

[...]

Lees deze zin nog eens en vraag je dan af waarom ik hier niet verder op in ga -_-

[...]

Behalve Pienaar niet nee -_-

Beter steek je een stuk staal tussen die tandwielen van je, dan hoef je ook niet klakkeloos die onzin op te lepelen. Er is namelijk uitdrukkelijk gesteld dat het bedrag dat Ajax voor Suarez bood een lachertje was.

Echt zo'n parasietenclub dat Ajax. Mooie eerlijke gezellige clubs als FC Groningen of Heerenveen doen goed hun werk op de transfermarkt en halen een topper in spe in huis. Vervolgens komt dan Ajax, die al in geen 10 jaar een fatsoenlijke speler uit het buitenland hebben kunnen halen, een beetje de speler lekker maken om naar Ajax te gaan - buiten de toestemming om van de club - en lopen ze beetje arrogant te blaten dat het een stap hoger is... :puke2:

Misschien in sportief opzicht, maar in alle andere opzichten gaat zo'n speler er flink op achteruit. Je zal namelijk nooit een speler horen dat hij het zo naar zijn zin heeft bij Ajax... -_-

17. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van Tjeerd

27,153 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Grat schreef op 13 juli 2007 @ 10:21:

Ten slotte heb ik een hekel aan zijn maniertjes. Is in Groningen de verwende vedette die bij het minste of geringste grasvlekken op zijn shirt heeft van de schwalbes
    Jullie zijn meer gecharmeerd van broer Konijn met zijn loszittende ellebogen... :ja:

18. Large
    Afbeelding van redmer

9,467 berichten
    Lid sinds November 2007

ajax heeft huntelaar idd echt voor een schijntje gekocht ja :wacko:
    enne niks uit de jeugd :unsure:
    volgens mij is er net 17miljoen gecashed...... :unsure:

19. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van Tjeerd

27,153 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    redmer schreef op 13 juli 2007 @ 10:27:
    ajax heeft huntelaar idd echt voor een schijntje gekocht ja :wacko:
    enne niks uit de jeugd :unsure:
    volgens mij is er net 17miljoen gecashed...... :unsure:
    Wanneer is er voor het laatst een fatsoenlijke spits uit de opleiding gekomen? De laatste was Kluivert als ik me niet vergis... :lol:

20. Large
    Afbeelding van redmer

9,467 berichten
    Lid sinds November 2007

idd jammer, maargoed er wordt genoeg gecashed uit de jeugd (of geen geld, maar er stroomt genoeg door naar betere clubs) dus daarmee kunnen dan interne gebreken worden aangekocht :zwaai:

21. Xtra-large
    Afbeelding van RANDOMAESTRO

20,408 berichten
    Lid sinds November 2007

Bebel 17 miljoen..

Zijn ze geflipt in liverpoel??
    Wat een kneuzen.

die gast heeft vorig jaar 2 goals gemaakt en 2 voorzetten gegeven..
    UNREAL :wacko:

22. Small
    Afbeelding van Grat

530 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Tjeerd schreef op 13 juli 2007 @ 10:24:
    [...]

Beter steek je een stuk staal tussen die tandwielen van je, dan hoef je ook niet klakkeloos die onzin op te lepelen. Er is namelijk uitdrukkelijk gesteld dat het bedrag dat Ajax voor Suarez bood een lachertje was.

Echt zo'n parasietenclub dat Ajax. Mooie eerlijke gezellige clubs als FC Groningen of Heerenveen doen goed hun werk op de transfermarkt en halen een topper in spe in huis. Vervolgens komt dan Ajax, die al in geen 10 jaar een fatsoenlijke speler uit het buitenland hebben kunnen halen, een beetje de speler lekker maken om naar Ajax te gaan - buiten de toestemming om van de club - en lopen ze beetje arrogant te blaten dat het een stap hoger is... :puke2:

Misschien in sportief opzicht, maar in alle andere opzichten gaat zo'n speler er flink op achteruit. Je zal namelijk nooit een speler horen dat hij het zo naar zijn zin heeft bij Ajax... -_-
    Over onzin gesproken :wacko:

Ten eerste, de hoogte van het bod is helemaal niet bekend.. Juist vanuit groningen gaan de geruchten dat het een bod is rond de 3 a 4 miljoen euro, dat is toch een prima eerste bod lijkt me?! Ze hebben hem een jaar geleden voor 8 ton gehaald.. Het is een eerste bod, een begin om te onderhandelen, niet mis mee lijkt me :)

Daarnaast is jouw tweede punt gewoon zo subjectief als je het maken kunt.. Want hoe denk je dat ze daar in Zweden over Heerenveen denken? Denk je dat ze daar blij zijn dat die club de hele Zweedse competitie leeg trekt? Denk je dat ze in Uruguay blij waren dat er een Europese club hun groeibriljantje kwam halen?
    Die stap wordt toch ook gemaakt op basis van sportieve ontwikkeling.. Of denk je dat de Bruno Silva en Suarez bij Gronignen spelen omdat er zo`n gezellige sfeer hangt? :)

Sportief gezien is Ajax gewoon een sportieve verbetering, hoe je het wendt of keert.. Ik zeg niet dat Ajax zaligmakend is, maar reeel moet je wel blijven Tjeerd -_-

23. Small
    Afbeelding van Grat

530 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Tjeerd schreef op 13 juli 2007 @ 10:26:
    [...]

Jullie zijn meer gecharmeerd van broer Konijn met zijn loszittende ellebogen... :ja:
    Ook Huntelaar heeft trekjes waar ik mij aan irriteer -_-

24. Medium
    Afbeelding van Glass

2,800 berichten
    Lid sinds November 2007

Het is gewoon een smerige club...

Vond het vreemd dat AZ Arveladze zomaar liet gaan :S
    Ze hebben wel erg veel vertrouwen in die ari..

25. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van Tjeerd

27,153 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Grat schreef op 13 juli 2007 @ 11:15:
    [...]
    Over onzin gesproken :wacko:

Ten eerste, de hoogte van het bod is helemaal niet bekend.. Juist vanuit groningen gaan de geruchten dat het een bod is rond de 3 a 4 miljoen euro, dat is toch een prima eerste bod lijkt me?! Ze hebben hem een jaar geleden voor 8 ton gehaald.. Het is een eerste bod, een begin om te onderhandelen, niet mis mee lijkt me :)

Daarnaast is jouw tweede punt gewoon zo subjectief als je het maken kunt.. Want hoe denk je dat ze daar in Zweden over Heerenveen denken? Denk je dat ze daar blij zijn dat die club de hele Zweedse competitie leeg trekt? Denk je dat ze in Uruguay blij waren dat er een Europese club hun groeibriljantje kwam halen?
    Die stap wordt toch ook gemaakt op basis van sportieve ontwikkeling.. Of denk je dat de Bruno Silva en Suarez bij Gronignen spelen omdat er zo`n gezellige sfeer hangt? :)

Sportief gezien is Ajax gewoon een sportieve verbetering, hoe je het wendt of keert.. Ik zeg niet dat Ajax zaligmakend is, maar reeel moet je wel blijven Tjeerd -_-

Oh, ik snap heel goed dat Suarez graag bij Ajax speelt. Veel meer uitstraling. Spelen in een wereldstad in plaats van een supergezellige stad. Enorm groot stadion in plaats van enorm mooi en gezellig stadion. Ik begrijp dat allemaal heel goed...

Maar bij Groningen is hij de held en bij Ajax voer voor de bank als hij niet kan aarden of in conflict komt met egotrippers als Sneijder of Davids...

Als ik Groningen was zou ik zeggen: prima, maar wij vinden Suarez elk jaar minstens 2 miljoen waard. Hij heeft nog 4 seizoenen een contract. Kom eerst maar met een bod van 8 miljoen en dan praten we verder... :ja:

Want ik zie Ajax er zo voor aan om hem straks voor 15 miljoen aan Engelse of Spaanse club te verkopen... :puke2:

Fashionscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?