Dit onderwerp heeft 67 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 10-08-2007 17:09.
Drenthe toch weg?
- Geplaatst op woensdag 18 juli 2007 16:06'Chelsea akkoord met Feyenoord over Drenthe’
18/7/2007 11:43
Niet Madrid maar Londen wordt de nieuwe standplaats van Royston Drenthe. Althans, Chelsea zou Feyenoord voldoende hebben geboden voor de jeugdinternational.
Volgens The Independent hebben Chelsea en Feyenoord elkaar gevonden in een afkoopsom van tien miljoen euro. Toch is een overgang van de jeugdinternational allerminst in kannen en kruiken.
De Londense club zou nog onderhandelen onder welke voorwaarden Drenthe als huurling nog een jaar in De Kuip actief kan blijven. Feyenoord heeft dat als harde eis neergelegd bij geïnteresseerde clubs. Chelsea zou daarmee geen moeite hebben.
Feyenoord, dat ontkent overeenstemming te hebben bereikt met Chelsea, voelt er weinig voor om Drenthe nu al te verliezen. 'We bouwen nu net aan een mooi elftal en dan zouden we ineens een van onze gezichtsbepalende spelers verkopen', legt interim-commissaris Peter Vogelzang in Voetbal international uit.
'Voor Feyenoord is de sky zeker niet the limit, maar als een club bereid is echt een enorm hoog bod te doen, dan gaan we praten', aldus Vogelzang. 'Kom dat bod er niet, dan zeggen we: Royston gaat door bij ons.'
Met het (vermeende) akkoord van Chelsea haakt Real Madrid als kandidaat-koper af. De twee clubs hebben een gentlemen's agreement elkaar niet dwars te zitten in het geval een van beide tot een (principe)akkoord is gekomen over dezelfde speler.
bron: vi~The Sith Code~
- Geplaatst op woensdag 18 juli 2007 16:11Wel slim van Feyenoord om hem nog een jaar in de Kuip te houden trouwens.
En beter voor Drenthe... een leuk jeugd EK spelen is één ding, maar bij Chelsea zit je dan evengoed gewoon een jaar op de bank.~The Sith Code~ - Geplaatst op woensdag 18 juli 2007 16:12sneijder ook als iemand zo gek is om 30 miljoen neer te tellen...
- Geplaatst op woensdag 18 juli 2007 16:14quote:konec schreef op 18 juli 2007 @ 16:12:
sneijder ook als iemand zo gek is om 30 miljoen neer te tellen...
als liverpool al 17 miljoen voor babel wil neerleggen, zie ik niet in waarom snijder niet 30 moeten opbrengen.
Ik vind het wel vreemd dat een jeugd ek zoveel doet met de transfergelden - Geplaatst op woensdag 18 juli 2007 16:1810 miljoen voor drenthe
en vooral
redmer wijzigde dit bericht op 18-07-2007 16:19 met 23% - Geplaatst op woensdag 18 juli 2007 16:23quote:
Puur zijn leeftijd. Voor Van Nistelrooij betaal je maar 15 miljoen omdat ie 30 is, voor Babel 17 miljoen omdat ie net 20 (ofzo) is.
Dus 10 miljoen.... tja.... hoop geld voor iemand die nog moet aantonen dat ie Europese top aankan, maar Chelsea kan wat dat betreft altijd wel een gokje wagen.
~The Sith Code~ - Geplaatst op woensdag 18 juli 2007 16:34quote:marcsheer schreef op 18 juli 2007 @ 16:23:
[...]
Puur zijn leeftijd. Voor Van Nistelrooij betaal je maar 15 miljoen omdat ie 30 is, voor Babel 17 miljoen omdat ie net 20 (ofzo) is.
Dus 10 miljoen.... tja.... hoop geld voor iemand die nog moet aantonen dat ie Europese top aankan, maar Chelsea kan wat dat betreft altijd wel een gokje wagen.
is ook zo, maar ik vind 10miljoen echt bizar veel (17 miljoen voor babel ook hoor!).....
tis iemand die 1 toernooi geexcelleerd heeft, maar verder nog weinig echt laten zien (kutseizoen bij feyenoord).....
en dan zomaar ff 10 miljoen neerleggen vind ik aardig wat
wel relaxt voor feyenoord, maar bizar veel geld. al die prijzen lijken wel te stijgen als debielen.... - Geplaatst op woensdag 18 juli 2007 16:38
het stijgt in nederland ja, in het buitenland zijn dit normale prijzen.quote:redmer schreef op 18 juli 2007 @ 16:34:
[...]
is ook zo, maar ik vind 10miljoen echt bizar veel (17 miljoen voor babel ook hoor!).....
tis iemand die 1 toernooi geexcelleerd heeft, maar verder nog weinig echt laten zien (kutseizoen bij feyenoord).....
en dan zomaar ff 10 miljoen neerleggen vind ik aardig wat
wel relaxt voor feyenoord, maar bizar veel geld. al die prijzen lijken wel te stijgen als debielen.... - Geplaatst op woensdag 18 juli 2007 16:39Doodmaken die zaakwaarnemers.

- Geplaatst op woensdag 18 juli 2007 16:39In dit geval zn vader..

- Geplaatst op woensdag 18 juli 2007 16:39quote:
drenthe heeft deze week juist zijn zaakwaarnemer de deur gewezen en zijn vader heeft het overgenomen.
heeft hij slim gedaan, want nu kunnen ze zelf de premie opstrijken
- Geplaatst op woensdag 18 juli 2007 16:41quote:muff schreef op 18 juli 2007 @ 16:39:
[...]
drenthe heeft deze week juist zijn zaakwaarnemer de deur gewezen en zijn vader heeft het overgenomen.
heeft hij slim gedaan, want nu kunnen ze zelf de premie opstrijken
Ja, dat zeg ik...
Maar zn vader ziet op het moment ook alleen nog maar $$$...
Zo'n jongen moet gewoon nog een paar jaar in Nederland blijven. - Geplaatst op woensdag 18 juli 2007 16:43quote:TimmisT schreef op 18 juli 2007 @ 16:41:
[...]
Ja, dat zeg ik...
Zo'n jongen moet gewoon nog een paar jaar in Nederland blijven.
Ja vind ik ook hoor. Echt niet dat ie bij Chelsea veel wedstrijden gaat spelen.
Wordt ie of verhuurd, of hij krijgt het Tarik Oulida syndroom.
Kan ie net zo goed bij Feyenoord iedere wedstrijd spelen.~The Sith Code~ - Geplaatst op woensdag 18 juli 2007 16:45
klopt, feijenoord doet er misschien beter aan hem minimaal voor twee jaar te huren.quote:marcsheer schreef op 18 juli 2007 @ 16:43:
[...]
Ja vind ik ook hoor. Echt niet dat ie bij Chelsea veel wedstrijden gaat spelen.
Wordt ie of verhuurd, of hij krijgt het Tarik Oulida syndroom.
Kan ie net zo goed bij Feyenoord iedere wedstrijd spelen. - Geplaatst op woensdag 18 juli 2007 16:46al heeft ie natuurlijk wel Gio
voor m... 
- Geplaatst op woensdag 18 juli 2007 17:17
Hij heetf gelijk, voor hetzelfde geld speel je weer ene kutzeizoen bij Feyenoord en eindigt hij uiteindelijk bij excelsior , waar hij voor ene gratis maaltijd kan voetballenquote:TimmisT schreef op 18 juli 2007 @ 16:41:
[...]
Ja, dat zeg ik...
Zo'n jongen moet gewoon nog een paar jaar in Nederland blijven.
- Geplaatst op woensdag 18 juli 2007 17:26gaat nergens over die prijzen idd... ook dat ajax 30 miljoen voor sneijder wil hebben... goede voetballer maar 30 miljoen

- Geplaatst op woensdag 18 juli 2007 17:33die drenthe is meer waard dan babel
- Geplaatst op woensdag 18 juli 2007 20:39hehehe
zaterdag nog met Royston staan lullen in een club
op zich wel relaxt ventje - Geplaatst op woensdag 25 juli 2007 16:42waarom moet AJAX?
- Geplaatst op woensdag 25 juli 2007 18:18wat een bullsshit Drenthe gaat niet naar Chelsea, hij wil naar Barca, alleen Barca heeft nog geen officiele stappen ondernomen.. Rijkaard heeft Drenthe gezegd geduld te moeten hebben...
Real gaat volgende week een bod van 7 miljoen doen plus ze dragen een linksback aan, een Pool van 20, dat zie ik ook niet zo zitten eigenlijk...
Drenthe blijft dunkt mij, iig als ie slim is... - Geplaatst op woensdag 25 juli 2007 18:19Ik hoopte/dacht dat het om de provincie ging
If we had more time for discussion we should probably have made a great many more mistakes. (Trotski) - Geplaatst op donderdag 26 juli 2007 12:41Drenthe liet gister iedergeval helemaal niks zien juist tegen een ploeg als Chelsea moet je uitblinken en niet tegen een makkelijke tegenstander.
Ik persoonlijk denk dat hij het niet gaat waarmaken mocht hij naar Chelsea gaan. - Geplaatst op maandag 30 juli 2007 19:23Hij moet nog 3 a 4 jaar bij Feyenoord blijven, dit gezeik moet ophouden.
- Geplaatst op maandag 30 juli 2007 19:25
laat die middelmatige voetballer nu gewoon zijn zakken vullen, ik zeg het je. over 2 jaar voetbalt ie bij Excelsior....quote:Moer schreef op 30 juli 2007 @ 19:23:
Hij moet nog 3 a 4 jaar bij Feyenoord blijven, dit gezeik moet ophouden.