Dit onderwerp heeft 37 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 28-11-2011 14:49.
Albers moet vrezen voor stoeltje
- Geplaatst op dinsdag 10 juli 2007 10:03Spyker zet Albers op non-actief
Uitgegeven: 10 juli 2007 09:52
RIJSWIJK - Formule-1-rijder Christijan Albers is dinsdag door zijn team Spyker op non-actief gesteld. "Het is erg spijtig, maar het was puur een zakelijke beslissing" bevestigde Spyker F1-directeur Michiel Mol.
De beslissing Albers uit de auto te halen, zat er al enige tijd aan te komen. Maandag werd duidelijk dat de Nederlander niet aan zijn financiële verplichtingen tegenover het team kon voldoen.
Dat was uiteindelijk voor Spyker de reden voorlopig een punt te zetten achter de samenwerking.
Betrokken
Albers, die in wedstrijden teleurstelde, zal nog wel betrokken blijven bij de renstal, maar voorlopig niet als racecoureur. Ook zal hij woensdag niet, zoals gepland, in actie komen tijdens tests in Spa-Francorchamps.
(c) ANP
-------------------------------------------------------------------------------------

- Geplaatst op dinsdag 10 juli 2007 10:07Zo

Gaan ze hem nog vervangen of rijden ze maar met 1 coureur de komende tijd
- Geplaatst op dinsdag 10 juli 2007 10:07verdomme! net te laat!
Conscia mens recti, famae mendacia ridet. - Geplaatst op dinsdag 10 juli 2007 10:08mooi

- Geplaatst op dinsdag 10 juli 2007 10:09
ik zal eens even mijn voicemail afluisteren.quote:zippo schreef op 10 juli 2007 @ 10:07:
Zo
Conscia mens recti, famae mendacia ridet. - Geplaatst op dinsdag 10 juli 2007 10:15quote:ArjenB schreef op 10 juli 2007 @ 10:03:
Spyker zet Albers op non-actief
Uitgegeven: 10 juli 2007 09:52
RIJSWIJK - Formule-1-rijder Christijan Albers is dinsdag door zijn team Spyker op non-actief gesteld. "Het is erg spijtig, maar het was puur een zakelijke beslissing" bevestigde Spyker F1-directeur Michiel Mol.
De beslissing Albers uit de auto te halen, zat er al enige tijd aan te komen. Maandag werd duidelijk dat de Nederlander niet aan zijn financiële verplichtingen tegenover het team kon voldoen.
Dat was uiteindelijk voor Spyker de reden voorlopig een punt te zetten achter de samenwerking.
Betrokken
Albers, die in wedstrijden teleurstelde, zal nog wel betrokken blijven bij de renstal, maar voorlopig niet als racecoureur. Ook zal hij woensdag niet, zoals gepland, in actie komen tijdens tests in Spa-Francorchamps.
(c) ANP
-------------------------------------------------------------------------------------

Die kan zich nooit meer met goed fatsoen onder de Formule-1 scene mengen
Geen verrassing...maar wat een afgang zeg
- Geplaatst op dinsdag 10 juli 2007 10:30quote:zippo schreef op 10 juli 2007 @ 10:07:
Zo
Uiteraard gaan ze hem vervangen, skatje, gegadigden in overvloed: Christian Klien, Guido van der Garde, de Indiër met de onuitspreekbare naam Kartikeyen of zoietsch, Marc Gene geloof ik
Ik vind alles best, zolang Doornbos maar uit de buurt blijft van die rampmobielen - Geplaatst op dinsdag 10 juli 2007 10:45
Ik volg Spyker neit zoquote:Rrrrrobbie schreef op 10 juli 2007 @ 10:30:
[...]
Uiteraard gaan ze hem vervangen, skatje, gegadigden in overvloed: Christian Klien, Guido van der Garde, de Indiër met de onuitspreekbare naam Kartikeyen of zoietsch, Marc Gene geloof ik
Ik vind alles best, zolang Doornbos maar uit de buurt blijft van die rampmobielen
- Geplaatst op dinsdag 10 juli 2007 11:31
Ik ook niet echt, maar ik lees meestal wel wat headlines op http://f1.gpupdate.net/nl/quote:
ik moet het gebrek aan werklust ergens mee compenseren - Geplaatst op dinsdag 10 juli 2007 11:33
dank voor de tipquote:Rrrrrobbie schreef op 10 juli 2007 @ 11:31:
[...]
Ik ook niet echt, maar ik lees meestal wel wat headlines op http://f1.gpupdate.net/nl/
ik moet het gebrek aan werklust ergens mee compenseren
- Geplaatst op dinsdag 10 juli 2007 16:53SPA-FANCORCHAMPS - De Indiër Narain Karthikeyan is de belangrijkste kandidaat om de ontslagen Christijan Albers op te volgen bij Spyker. De eigen testrijders, Markus Winkelhock en Giedo van der Garde, maken weinig tot geen kans.........
"We hebben momenteel nog geen vervanger gekozen, maar Narain (Karthikeyan) behoort zeker tot de kanshebbers", bevestigde teambaas Collin Kolles aan Reuters. "Narain is een goede optie die we zeker willen evalueren en dat hebben we ook meegedeeld aan het Williams-team."
-------------------------------------------------------------------
Hoppa, en zo doen we dat in de F1:
Geruchten verschijnen, een dag later ligt een rijder eruit, en nog dezelfde dag wordt de voorkeur uitgesproken voor een Indiase malloot die nog net niet consequent links blijft rijden.
Het grote voordeel van de Indier is dat hij een flinke emmer sponsorgeld meebrengt, want rijden kan hij niet, dikke stront gaat sneller door een trechter dan hij over het circuit
- Geplaatst op dinsdag 10 juli 2007 16:54Jezus, die gast kan idd echt helemaal niks, een van de grootste prutsers die ooit in de formule 1 heeft meegereden
- Geplaatst op dinsdag 10 juli 2007 19:27naja toen albers DTM reed deed hij toch beste leuke dingen.
- Geplaatst op dinsdag 10 juli 2007 22:41quote:Christijan Albers sluit niet uit dat hij juridische stappen gaat ondernemen tegen Spyker F1. Dit heeft de Nederlandse autocoureur vandaag gezegd tijdens een persconferentie in Amsterdam.
Spyker F1 maakte eerder op de dag bekend dat Albers dit seizoen niet meer in actie zal komen als wedstrijdrijder van het team, omdat een van zijn sponsors niet aan zijn financiële verplichtingen heeft voldaan. Albers beweert zowel een mondeling als schriftelijk akkoord te hebben dat hij het hele seizoen zou rijden. "Ik verwacht en hoop op korte termijn met Spyker rond de tafel te gaan zitten", vertelde Albers, zichbaar aangedaan, tegen de verzamelde pers.

- Geplaatst op dinsdag 10 juli 2007 22:44
omdat ie in een wagen zat die al de beste van het veld was. Coureurs zijn er ook om wagens beter te maken....quote:peace_division schreef op 10 juli 2007 @ 19:27:
naja toen albers DTM reed deed hij toch beste leuke dingen. - Geplaatst op woensdag 11 juli 2007 00:06
Als ze die halve zool aannemen, is het wel duidelijk dat Spyker wanhopig is en voor de knaken gaat, ik rijd nog wel harder een circuit over dan die natte krant! Het team zal, als ze daar nog wat van hebben, echt al hun geloofwaardigheid verliezenquote:Rrrrrobbie schreef op 10 juli 2007 @ 16:53:
SPA-FANCORCHAMPS - De Indiër Narain Karthikeyan is de belangrijkste kandidaat om de ontslagen Christijan Albers op te volgen bij Spyker. De eigen testrijders, Markus Winkelhock en Giedo van der Garde, maken weinig tot geen kans.........
"We hebben momenteel nog geen vervanger gekozen, maar Narain (Karthikeyan) behoort zeker tot de kanshebbers", bevestigde teambaas Collin Kolles aan Reuters. "Narain is een goede optie die we zeker willen evalueren en dat hebben we ook meegedeeld aan het Williams-team."
-------------------------------------------------------------------
Hoppa, en zo doen we dat in de F1:
Geruchten verschijnen, een dag later ligt een rijder eruit, en nog dezelfde dag wordt de voorkeur uitgesproken voor een Indiase malloot die nog net niet consequent links blijft rijden.
Het grote voordeel van de Indier is dat hij een flinke emmer sponsorgeld meebrengt, want rijden kan hij niet, dikke stront gaat sneller door een trechter dan hij over het circuit

- Geplaatst op donderdag 12 juli 2007 11:34Harde kritiek Verstappen op Albers
Christijan Albers heeft bij Formule I-team Spyker zijn eigen graf gegraven. Dat zegt oud-coureur Jos Verstappen in een column.
In spiegel
Verstappen in zijn Telegraaf-column: "Christijan moet eens wat meer in de spiegel kijken. Altijd maar weer weet hij met het beschuldigende vingertje naar anderen te wijzen, nooit ligt het aan hemzelf als er weer eens iets fout gaat of er problemen zijn".
Weggestuurd
Albers werd deze week weggestuurd bij Spyker. Volgens Verstappen kan hij door zijn tegenvallende prestaties een comeback in de Formule I wel vergeten.
------------------
Wat een misplaatste arrogantie
Is Verstappen even vergeten dat hij van hetzelfde kaliber "prutswerk" is als Alberts ofzo? - Geplaatst op donderdag 12 juli 2007 11:38quote:_Stef schreef op 12 juli 2007 @ 11:34:
Harde kritiek Verstappen op Albers
Christijan Albers heeft bij Formule I-team Spyker zijn eigen graf gegraven. Dat zegt oud-coureur Jos Verstappen in een column.
In spiegel
Verstappen in zijn Telegraaf-column: "Christijan moet eens wat meer in de spiegel kijken. Altijd maar weer weet hij met het beschuldigende vingertje naar anderen te wijzen, nooit ligt het aan hemzelf als er weer eens iets fout gaat of er problemen zijn".
Weggestuurd
Albers werd deze week weggestuurd bij Spyker. Volgens Verstappen kan hij door zijn tegenvallende prestaties een comeback in de Formule I wel vergeten.
------------------
Is Verstappen even vergeten dat hij van hetzelfde kaliber "prutswerk" is als Alberts ofzo?
Hoewel hij dan wel weer GELIJK heeft
Maar goed, Verstappen is ook een kneus dus die heeft het recht van spreken enigszins verloren
- Geplaatst op donderdag 12 juli 2007 11:47
Ik had verstappen graag een keer willen zien racen in een solide F1 wagen 
- Geplaatst op vrijdag 13 juli 2007 02:57
Dude, Verstappen heeft heel wat meer laten zien hoor. Die jongen heeft al zat bewezen dat ie meer in zijn mars heeft dan Christian. Hij heeft vaak niet zo snelle auto's gehad, maar ook daarmee in rechtstreekse duels laten zien dat hij een beest is wat racen aangaat.quote:_Stef schreef op 12 juli 2007 @ 11:34:
In spiegel
Weggestuurd
------------------
Is Verstappen even vergeten dat hij van hetzelfde kaliber "prutswerk" is als Alberts ofzo? - Geplaatst op vrijdag 13 juli 2007 03:27quote:_Stef schreef op 12 juli 2007 @ 11:34:
In spiegel
Weggestuurd
------------------
Is Verstappen even vergeten dat hij van hetzelfde kaliber "prutswerk" is als Alberts ofzo?
lul niet dwaas...
verstappen hield ooit in die brakke arrows in de regen rondenlang schumacher en hakkinen achter zich....
toen de formule 1 nog enigszins leuk was....
- Geplaatst op vrijdag 13 juli 2007 10:30Kan me haast niet voorstellen dat Verstappen zoiets stompzinnigs over CA roept

- Geplaatst op woensdag 18 juli 2007 18:15Winkelhock rijdt in Duitsland
Manager Zeh: 'We hebben een deal'
[18-07] Volker Zeh, manager van Markus Winkelhock, heeft zojuist tegenover FORMULE1 RaceReport bevestigd dat de Duitser komend weekend zijn eerste Grand Prix rijdt. Winkelhock neemt de plaats in van Christijan Albers. De Duitser heeft een contract voor één race.
Winkelhock maakt dit weekend zijn Grand Prix-debuut.
In een kort telefonisch gesprek verklaarde Zeh dat Winkelhock een contract heeft getekend om voor Spyker de Grand Prix van Europa te racen. ,,De deal is nog maar een uur geleden (13.30 uur) rond gekomen.” Of het een overeenkomst betreft voor alleen deze race wilde Zeh niet bevestigen. ,,We zien wel,” verklaarde hij.
Markus Winkelhock, zoon van de in 1985 verongelukte coureur Manfred Winkelhock, laat weten zeer vereerd te zijn om in eigen land te kunnen debuteren. Niet geheel onverwacht sprak hij de woorden ,,Het is een droom die uitkomt.” De Duitser was na het vertrek van Christijan Albers al eerder in verband gebracht met het racestoeltje voor de Grand Prix van Europa, en mag nu dus definitief instappen. ,, Ik heb nog niet veel meters gemaakt in de wagen dit jaar, maar ik ben er lichamelijk en geestelijk helemaal klaar voor.”
Teambaas Colin Kolles leeft met de jonge Duitser mee: ,, Het is leuk om hem na 18 maanden in dienst van het team te kunnen belonen voor zijn geduld en loyaliteit. Het ziet ernaar uit dat het een eenmalige gebeurtenis wordt, want we zijn er nog steeds niet uit wie we voor de rest van het seizoen in de auto zullen zetten naast Adrian Sutil.” - Geplaatst op woensdag 18 juli 2007 20:23Jeuj, Winkelhock

Ik weet helemaal geen bal van die gozer. Maar goed, 'de zoon van' is nog maar zelden een garantie voor succes geweest. Laten we in ieder geval hopen dat Winkelhock niet in de voetsporen van zijn vader treedt...
- Geplaatst op maandag 28 november 2011 14:49
uggs kopen