Dit onderwerp heeft 31 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 13-08-2007 17:36.
Ajax - Psv
- Geplaatst op zaterdag 11 augustus 2007 21:44Voor de Johan Cruijf schaal. Saiie wedstrijd, paar kansen over een weer (nauwelijks voor psv overigens). Ajax staat terecht voor. En die Heitinga kreeg het ff aan de stok met die 2 straatmarokkaantjes van psv.You'll go straight to the gaschamber for this one
- Geplaatst op zaterdag 11 augustus 2007 21:54En gewonnen!
You'll go straight to the gaschamber for this one - Geplaatst op zaterdag 11 augustus 2007 21:54

Je zit hier niet op voetbalscene, oké?

- Geplaatst op zaterdag 11 augustus 2007 21:56scheitinga wat een kneus

p$v was echt bedroevend - Geplaatst op zaterdag 11 augustus 2007 22:11
ga jij die mix van mij nou maar luisterenquote:
You'll go straight to the gaschamber for this one - Geplaatst op zondag 12 augustus 2007 03:09Helaas, hoop dat het beter gaat in de competitie..
- Geplaatst op zondag 12 augustus 2007 10:13Echt, dat psvau is geen steek veranderd, met dat vieze laffe og erger dan de gemiddelde Italiaanse voetbal....

- Geplaatst op zondag 12 augustus 2007 10:25

Toch ook wel netjes dat psvau wel 400 man in het vak had zitten, hulde!
- Geplaatst op zondag 12 augustus 2007 12:19Slappe wedstrijd, die me ieder jaar weer een minder boeit. Kon er niet langer dan vijf minuten naar kijken. Gele kaarten gaan mee naar de competitie voor PSV, en die van Ajax naar de beker. Loowgiesjjjjj

Zo'n Johan Cruijff schaal interesseert de gemiddelde PSV'er dan ook ginne ene schoapezakquote:TimmisT schreef op 12 augustus 2007 @ 10:25:
[afbeelding]
Toch ook wel netjes dat psvau wel 400 man in het vak had zitten, hulde!

- Geplaatst op zondag 12 augustus 2007 12:42
en als pisvee hem had gewonnen dan was je blij geweest... dus??quote:cr78 schreef op 12 augustus 2007 @ 12:19:
Slappe wedstrijd, die me ieder jaar weer een minder boeit. Kon er niet langer dan vijf minuten naar kijken. Gele kaarten gaan mee naar de competitie voor PSV, en die van Ajax naar de beker. Loowgiesjjjjj
[...]
Zo'n Johan Cruijff schaal interesseert de gemiddelde PSV'er dan ook ginne ene schoapezak
- Geplaatst op zondag 12 augustus 2007 13:06quote:Melvii schreef op 12 augustus 2007 @ 12:42:
[...]
en als pisvee hem had gewonnen dan was je blij geweest... dus??
Dat was op zich natuurlijk leuker geweest als verliezen, maar daar heb je het dan ook wel zo'n beetje mee gehad
Het valt ook moeilijk te verkopen aan mij dat een duel wat om de Johan Cruijff schaal gaat, wat in de Amsterdam Arena gespeeld wordt, waarbij ongeacht wie er kampioen of bekerwinnaar wordt het altijd een thuiswedstrijd voor Ajax wordt en waarbij gele en rode kaarten voor het ene team zwaarder tellen dan voor het andere een leuk en onpartijdig duel tussen de landskampioen en de bekerwinnaar is.
Verder werd ik van beide ploegen niet echt warm of koud om naar te kijken, en waren ze ook allebei niet compleet. Ik was er niet trots op geweest als we hem wel gewonnen hadden met zulk spel, of jij wel? - Geplaatst op zondag 12 augustus 2007 13:53Nee, de JC - schaal is boeiend :S
Ga je straks ook nog komen met die foto van de open dag van een aantal jaar geleden tim?
- Geplaatst op zondag 12 augustus 2007 14:07Rando-trekjes

- Geplaatst op zondag 12 augustus 2007 14:59Denk je dat het mij om die fakking schaal gaat ofzo..

Het gaat erom dat jullie tegen jullie zogenaamde aartsvijand niet eens uitverkocht kunnen raken, dat is gewoon zielig....
- Geplaatst op zondag 12 augustus 2007 17:20
Ja trek je dan maar lekker af terwijl je daar aan denkt straks, imbecielquote:TimmisT schreef op 12 augustus 2007 @ 14:59:
Denk je dat het mij om die fakking schaal gaat ofzo..
Het gaat erom dat jullie tegen jullie zogenaamde aartsvijand niet eens uitverkocht kunnen raken, dat is gewoon zielig....

- Geplaatst op zondag 12 augustus 2007 17:21al die joden krijgen een boner van zo'n johan cork schaal de rest weet dat het niks voor stelt
- Geplaatst op zondag 12 augustus 2007 17:31
aartsvijandquote:TimmisT schreef op 12 augustus 2007 @ 14:59:
Denk je dat het mij om die fakking schaal gaat ofzo..
Doe normaal man PSV'ers zijn niet haatdagend gast. Wat wil je als je al 10 jaar achter elkaar kampioen wordt, dan maak je je niet zo snel mer druk... - Geplaatst op zondag 12 augustus 2007 17:37En trouwens, competitie krijgen jullie ook niet eens vol....
Maar dat gaat vast ook nergens om he.... :aai: - Geplaatst op zondag 12 augustus 2007 17:38
Je weet dondersgoed dat het grootste deel van die boertjes Ajax het meest haat in Nederland...quote:JanWillemIII schreef op 12 augustus 2007 @ 17:31:
[...]
aartsvijand
Doe normaal man PSV'ers zijn niet haatdagend gast. Wat wil je als je al 10 jaar achter elkaar kampioen wordt, dan maak je je niet zo snel mer druk...
- Geplaatst op zondag 12 augustus 2007 17:39Altijd weer dezelfde stokpaardjes. Denk je dat als Boom en Rando opgerot zijn eens een keer een stokpaardloos topic te kunnen hebben

- Geplaatst op zondag 12 augustus 2007 17:42
zoals ik al zei, ze worden al 10 jaar achter elkaar kampioen. Wedstrijd tegen ajax is een beetje hetzellde als RKC uit....quote:TimmisT schreef op 12 augustus 2007 @ 17:37:
En trouwens, competitie krijgen jullie ook niet eens vol....
Maar dat gaat vast ook nergens om he.... :aai: - Geplaatst op zondag 12 augustus 2007 18:45Was weer echt een draak van een wedstrijd.....maargoed das altijd met die boeren...zelfs als ze zometeen hun vaste voorhoede hebben gaan ze weer met 11 man in het doel staan.
De eerst prijs van het seizoen is in ieder geval weer binnen, nou die boeren in de eredivisie nog ff de baas zijn. - Geplaatst op zondag 12 augustus 2007 19:20hehe die Koeman net bij dat interviewtje met 'm op RTL4...: Ja Simmons is een hele belangrijke kracht voor AJ...ehhh PSV

- Geplaatst op zondag 12 augustus 2007 20:05
Hehehe, ja ik dcht het ook al te horen idd!quote:leienaar schreef op 12 augustus 2007 @ 19:20:
hehe die Koeman net bij dat interviewtje met 'm op RTL4...: Ja Simmons is een hele belangrijke kracht voor AJ...ehhh PSV

- Geplaatst op maandag 13 augustus 2007 08:52quote:TimmisT schreef op 12 augustus 2007 @ 17:38:
[...]
Je weet dondersgoed dat het grootste deel van die boertjes Ajax het meest haat in Nederland...
De supporters van welke club dan ook in Nederland haten Ajax het meest van alle clubs. Ikzelf heb ook een grotere hekel aan Ajax dan aan onze aartsrivalen..
En dat ondanks dat PSV toch al meer dan 10 jaar de competitie beheerst..