Dit onderwerp heeft 2601 reacties, en bestaat uit 105 pagina's. U bent momenteel op pagina 89 van 105.
De laatste reactie is geplaatst op 23-05-2012 16:53.
heb jij...?
- Geplaatst op maandag 16 januari 2012 23:04Ja, aan mijn twee jaar jongere zus die mij tot ik met mijn vriend samen ging wonen verschrikkelijk pestte, aan de vriendinnen van mijn zus, en aan degenen die mij vroeger op school pestten. Ook haat ik Justin Bieber, Disney-sletjes die denken dat ze kunnen zingen, rap, hiphop, urban, dance, R&B, dubstep en Nederlandstalig. Ik haat PSV, Feyenoord, de KNVB, vroeg opstaan, wiskunde, natuurkunde, scheikunde en gym. Ook haat ik mijn voormalige buren, die zeer luidruchtig waren, en ik haat arrogante sletten die in het openbaar vervoer keihard praten (en dan altijd over MSN, mode en dat ze trots zijn dat ze zich lam zuipen en ontmaagd zijn op hun 12e). Ik haat mode (en erop worden afgerekend als je een eigen smaak hebt en schijt hebt aan de mode), met kanker schelden, uitgaan, roken, alcohol drinken (die laatste vier dingen heb ik nooit gedaan). Ook haat ik badpakken, lange zwembroeken, monokini's, uggs, adidasvesten, panterprint en crocs. Ook haat ik saaie kutprogramma's die mensen alleen kijken om erbij te horen, zoals Oh Oh Sletto, GTST, wie is de mol etc., en ik haat mensen die anderen op uiterlijk, huidskleur, seksuele voorkeur, kledingsmaak, afkomst of muzieksmaak beoordelen, en niet op gedrag en/of karakter.
Zo, wat kan klagen en zeiken toch heerlijk opluchten
Heb jij een of meerdere LP's?Dreetje1990 wijzigde dit bericht op 16-01-2012 23:10 met 30% - Geplaatst op dinsdag 17 januari 2012 13:04nee
heb jij vandaag gerookt?Life is like a perfect pair of Louboutins - Geplaatst op dinsdag 17 januari 2012 13:06
- Geplaatst op dinsdag 17 januari 2012 13:25
jezus wat een haat kan er in iemands hoofd omgaan, leuk leven..quote:Dreetje1990 schreef op 16 January 2012 @ 23:04:
Ja, aan mijn twee jaar jongere zus die mij tot ik met mijn vriend samen ging wonen verschrikkelijk pestte, aan de vriendinnen van mijn zus, en aan degenen die mij vroeger op school pestten. Ook haat ik Justin Bieber, Disney-sletjes die denken dat ze kunnen zingen, rap, hiphop, urban, dance, R&B, dubstep en Nederlandstalig. Ik haat PSV, Feyenoord, de KNVB, vroeg opstaan, wiskunde, natuurkunde, scheikunde en gym. Ook haat ik mijn voormalige buren, die zeer luidruchtig waren, en ik haat arrogante sletten die in het openbaar vervoer keihard praten (en dan altijd over MSN, mode en dat ze trots zijn dat ze zich lam zuipen en ontmaagd zijn op hun 12e). Ik haat mode (en erop worden afgerekend als je een eigen smaak hebt en schijt hebt aan de mode), met kanker schelden, uitgaan, roken, alcohol drinken (die laatste vier dingen heb ik nooit gedaan). Ook haat ik badpakken, lange zwembroeken, monokini's, uggs, adidasvesten, panterprint en crocs. Ook haat ik saaie kutprogramma's die mensen alleen kijken om erbij te horen, zoals Oh Oh Sletto, GTST, wie is de mol etc., en ik haat mensen die anderen op uiterlijk, huidskleur, seksuele voorkeur, kledingsmaak, afkomst of muzieksmaak beoordelen, en niet op gedrag en/of karakter.
Zo, wat kan klagen en zeiken toch heerlijk opluchten
Heb jij een of meerdere LP's?http://www.cash4ladies.nl ~ You put the smile on my face, the sparkle in my eyes & the love in my heart - Geplaatst op dinsdag 17 januari 2012 13:26quote:
Nee fietsje:)
Heb jij vandaag al een smsje verstuurd?http://www.cash4ladies.nl ~ You put the smile on my face, the sparkle in my eyes & the love in my heart - Geplaatst op dinsdag 17 januari 2012 14:29goed bezig haha!
nee, wel smsje gekregen
heb jij deze week toets/tentamenweek? - Geplaatst op dinsdag 17 januari 2012 19:50@Pouvire, sorry, maar noem jij alles wat je ook al een beetje haat op, dan komt er vast wel een lange lijst, ik denk dat zoveel mensen dat hebben...
@Mesaaa, nee.
@Iedereen, heb jij een of meerdere LP's? - Geplaatst op zondag 12 februari 2012 19:39Ja vast wel eentje.
Heb jij al stage gelopen in 2012?file:///C:/Users/Liza%20!/Downloads/love.jpg - Geplaatst op maandag 13 februari 2012 19:17Nee.
Heb jij nagellak op? - Geplaatst op maandag 13 februari 2012 19:18ja
Heb jij vandaag een cadeautje gekregen?Don\'t cry, say fuck it and smile - Geplaatst op maandag 13 februari 2012 19:28Nee

Heb jij iemand om Valentijn mee te vieren?accio draco malfoy! don't worry. he will come. - Geplaatst op dinsdag 14 februari 2012 18:12
- Geplaatst op dinsdag 14 februari 2012 18:17
- Geplaatst op dinsdag 14 februari 2012 18:56nee,
heb jij een fetish?file:///C:/Users/Liza%20!/Downloads/love.jpg - Geplaatst op dinsdag 14 februari 2012 18:59Nee.
Heb jij wel eens je vingers aan elkaar vastgelijmd met secondenlijm?Do not change who you are for anyone. If God, in all his wisdom, made you the way you are, he did it for a reason. - Geplaatst op dinsdag 14 februari 2012 19:01Nope.
Heb jij wel eens een "Cinnamon Challenge" gedaan?Everyone needs Love: So share it.|Nothing is more painful than goodbye... - Geplaatst op dinsdag 14 februari 2012 19:02Hahha nee!
Heb je wel eens meer dan 2 pizza's achter elkaar gegeten? - Geplaatst op dinsdag 14 februari 2012 19:02ja.
heb jij een allergie ?file:///C:/Users/Liza%20!/Downloads/love.jpg - Geplaatst op dinsdag 14 februari 2012 19:05Nope.
Heb jij vandaag een film gekeken?People throw rocks at things that shine. - Geplaatst op dinsdag 14 februari 2012 19:05Nee.
Heb jij vandaag eigenlijk te veel ongezonde dingen gegeten? - Geplaatst op dinsdag 14 februari 2012 19:06
- Geplaatst op dinsdag 14 februari 2012 19:06Ja
heb jij vandaag gym gehad op school? - Geplaatst op dinsdag 14 februari 2012 19:09nee, wat ben ik toch weer healthy vandaag

Heb jij wel eens een anonieme valentijnskaart verstuurd??ItsRosanne - Geplaatst op dinsdag 14 februari 2012 19:20Nee.
Heb jij wel eens dat de hele dag gewoon totaal nutteloos was? - Geplaatst op dinsdag 14 februari 2012 19:23Zo vaak.
Heb jij je beste vriendin vandaag gesproken?People throw rocks at things that shine.