Dit onderwerp heeft 88 reacties, en bestaat uit 4 pagina's. U bent momenteel op pagina 4 van 4.
De laatste reactie is geplaatst op 24-08-2011 10:44.
fetish?
- Geplaatst op dinsdag 18 januari 2005 22:06
Oh ja, dat zal werken inderdaad...quote:meisie_1978 schreef:
haha nee hoor.. ben er weer!
mijn fetish nog niet ontdekt... wacht nog op echt originele ideeen :-)
- Geplaatst op dinsdag 18 januari 2005 22:06
alles is al eens gedaanquote:meisie_1978 schreef:
haha nee hoor.. ben er weer!
Diep van binnen ben ik best oppervlakkig.. - Geplaatst op dinsdag 18 januari 2005 22:10
zou je denken?quote:mascha schreef:
alles is al eens gedaanquote: meisie_1978haha nee hoor.. ben er weer!
Ja kijk, er is pas sprake van een drankprobleem op jonge leeftijd, als een foetus het vruchtwater heeft opgedronken en met de moederkoek tussen een pitabroodje lallend naar buiten komt - Geplaatst op dinsdag 18 januari 2005 22:43kan jij meisje op weg helpen?Diep van binnen ben ik best oppervlakkig..
- Geplaatst op dinsdag 18 januari 2005 22:47nou blijknaar kan niemand dat hier
:-) - Geplaatst op dinsdag 18 januari 2005 23:12quote:mascha schreef:
kan jij meisje op weg helpen?
fe·ti·sjis·me (het ~)
1 verering van fetisjen
2 seksuele aanleg waarbij lustgevoelens alleen worden opgewekt door voorwerpen die met het seksuele niet of slechts indirect in verband staan
een beginnetjeJa kijk, er is pas sprake van een drankprobleem op jonge leeftijd, als een foetus het vruchtwater heeft opgedronken en met de moederkoek tussen een pitabroodje lallend naar buiten komt - Geplaatst op dinsdag 18 januari 2005 23:16alleen voorwerpen??
valt sadomasochisme niet eronder?
Diep van binnen ben ik best oppervlakkig.. - Geplaatst op dinsdag 18 januari 2005 23:17
Nee, hoewel je een voorkeur voor bepaalde attributen kunt hebben. Maar feitelijk wordt fetisjisme als iets losstaands beschouwd, want een fetisjist is niet per definitie een sm-er en omgekeerd.quote:mascha schreef:
alleen voorwerpen??
Ja kijk, er is pas sprake van een drankprobleem op jonge leeftijd, als een foetus het vruchtwater heeft opgedronken en met de moederkoek tussen een pitabroodje lallend naar buiten komt - Geplaatst op dinsdag 18 januari 2005 23:18quote:mascha schreef:
alleen voorwerpen??
Jawel.
Als jij er opgewonden van word om afgerost te worden met een zweep heeft dat feitelijk niks met sex te maken. - Geplaatst op dinsdag 18 januari 2005 23:22quote:mascha schreef:
alleen voorwerpen??

- Geplaatst op woensdag 19 januari 2005 10:01quote:Claire schreef:
Aangezien hij toch niets kan posten, zal ik het maar voor hem doen.
Zeph heeft ons meegedeeld een fetish te hebben met masturberen met een slapende arm 
Mijn demonstratie
- Geplaatst op woensdag 19 januari 2005 10:04quote:Claire schreef:
Ja was heel aantrekkelijk
Maar... om even ontopic te blijven... Het is geen fetish van me
Ben gewoon een natuurtalent

- Geplaatst op woensdag 19 januari 2005 10:30
zouden ze dit in Volendam met klompen doen??quote:meisie_1978 schreef:
even een intelligent topic starten!
wat verstaan jullie onder een fetish?
is het een gezonden of ziekelijke drang naar een bepaalde handeling of voorwerp?
wie heeft wel eens een familielied, huisgenoot, vriend of vriendin op een fetish betrapt, of eerlijk over gehoord? wat en hoe?
heb zelf een huisgenootje betrapt dat ze zat te mastruberen met de hak van haar laars... is dat een fetish? of zou het een eenmalige vieze bedoening zijn geweest?
ben benieud over nog wat interessants te melden valt!
- Geplaatst op woensdag 24 augustus 2011 10:44FETISJ