Dit onderwerp heeft 88 reacties, en bestaat uit 4 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 4.
De laatste reactie is geplaatst op 24-08-2011 10:44.
fetish?
- Geplaatst op maandag 17 januari 2005 23:23even een intelligent topic starten!
wat verstaan jullie onder een fetish?
is het een gezonden of ziekelijke drang naar een bepaalde handeling of voorwerp?
wie heeft wel eens een familielied, huisgenoot, vriend of vriendin op een fetish betrapt, of eerlijk over gehoord? wat en hoe?
heb zelf een huisgenootje betrapt dat ze zat te mastruberen met de hak van haar laars... is dat een fetish? of zou het een eenmalige vieze bedoening zijn geweest?
ben benieud over nog wat interessants te melden valt!
- Geplaatst op dinsdag 18 januari 2005 00:05Zal ik het verklappen?

er is hier niemand met een fetish
Tenminste, niet dat ik weet....
Wel veel meningen over het onderwerp, maar dat komt nog wel....maybeJa kijk, er is pas sprake van een drankprobleem op jonge leeftijd, als een foetus het vruchtwater heeft opgedronken en met de moederkoek tussen een pitabroodje lallend naar buiten komt - Geplaatst op dinsdag 18 januari 2005 00:19Bij het woord fetish denk ik meteen aan mannen in panty's of mannen in luiers.

Of aan meneren en mevrouwen in lakkleding ingesnoerd.
Maar dat zal mijn zeer gekleurde jambers-opvatting zijn
Het zal vast wel wel veel meer (of minder) inhouden... - Geplaatst op dinsdag 18 januari 2005 00:33Om maar even wat voorbeelden te noemen: mensen die er van houden om aan zijn/haar oren gesabbeld te worden danwel zelf te sabbelen bij een ander. Mensen die op alles wat glibberig is (bijvoorbeeld door zich in te zepen met olie, vla of ander glibberig materiaal). Maar ook minder extreme dingen zoals het houden van alles wat geschoren is. Oja, een fettish kan ook zijn vrouwenslipjes, je weet wel van die mannen die het lekker vinden om er aan te ruiken enzo.
Eigenlijk alles waar je maar op kickt, of zo'n rare kriebel van krijgt kun je (denk ik) fettish noemen, of is dat te simpel gedacht. - Geplaatst op dinsdag 18 januari 2005 00:36
Da's goed gedacht en ontwijkend geantwoordquote:Justed schreef:
Om maar even wat voorbeelden te noemen: mensen die er van houden om aan zijn/haar oren gesabbeld te worden danwel zelf te sabbelen bij een ander. Mensen die op alles wat glibberig is (bijvoorbeeld door zich in te zepen met olie, vla of ander glibberig materiaal). Maar ook minder extreme dingen zoals het houden van alles wat geschoren is. Oja, een fettish kan ook zijn vrouwenslipjes, je weet wel van die mannen die het lekker vinden om er aan te ruiken enzo.
Eigenlijk alles waar je maar op kickt, of zo'n rare kriebel van krijgt kun je (denk ik) fettish noemen, of is dat te simpel gedacht.
Ja kijk, er is pas sprake van een drankprobleem op jonge leeftijd, als een foetus het vruchtwater heeft opgedronken en met de moederkoek tussen een pitabroodje lallend naar buiten komt - Geplaatst op dinsdag 18 januari 2005 08:28ik ken wel mensen met een fetish ja
Diep van binnen ben ik best oppervlakkig.. - Geplaatst op dinsdag 18 januari 2005 08:51Ik weet sinds gisteren dat er hier mensen rondhangen die iets met konijnen doen
En tenen
- Geplaatst op dinsdag 18 januari 2005 08:54
geiten niet te vergetenquote:Joe schreef:
Ik weet sinds gisteren dat er hier mensen rondhangen die iets met konijnen doen
En tenen
- Geplaatst op dinsdag 18 januari 2005 08:55
Wie?quote:UxP schreef:
geiten niet te vergetenquote: JoeIk weet sinds gisteren dat er hier mensen rondhangen die iets met konijnen doen
En tenen

- Geplaatst op dinsdag 18 januari 2005 09:05En bevers

- Geplaatst op dinsdag 18 januari 2005 09:06Zeg! Dan zeg ik 't ook

- Geplaatst op dinsdag 18 januari 2005 09:06quote:Carlijn schreef:
En bevers
Die telt niet
tondeuze erover
en het is geen fetish meer - Geplaatst op dinsdag 18 januari 2005 09:07quote:
Daar heeft het niks mee te maken ..
- Geplaatst op dinsdag 18 januari 2005 09:08
- Geplaatst op dinsdag 18 januari 2005 09:10quote:Carlijn schreef:
Daar heeft het niks mee te maken ..

My bad
- Geplaatst op dinsdag 18 januari 2005 09:22heb zelf een huisgenootje betrapt dat ze zat te mastruberen met de hak van haar laars... is dat een fetish? of zou het een eenmalige vieze bedoening zijn geweest?
------------------------------------------------------------------------------------
Haha...Ik zie het al voor me! wat zei ze toen je haar betrapte, of ging ze gewoon door
- Geplaatst op dinsdag 18 januari 2005 09:28ik heb een fetisch tot klooien
speel spelletjes
irriteerwww.ipimobile.com / www.dj-wb.com - Geplaatst op dinsdag 18 januari 2005 09:31
Jij houdt van lekker opwindend fluiten ?quote:mascha schreef:
ik ken wel mensen met een fetish ja

- Geplaatst op dinsdag 18 januari 2005 12:31[D-Fekt mode]
Het is fetisj, geen fetish
[/D-Fekt mode] - Geplaatst op dinsdag 18 januari 2005 12:40
Nou ik zie het liever neit voor mequote:lotte_22 schreef:
heb zelf een huisgenootje betrapt dat ze zat te mastruberen met de hak van haar laars... is dat een fetish? of zou het een eenmalige vieze bedoening zijn geweest?
------------------------------------------------------------------------------------
Haha...Ik zie het al voor me! wat zei ze toen je haar betrapte, of ging ze gewoon door
Lijkt me ook niet echt hygienisch 
- Geplaatst op dinsdag 18 januari 2005 12:45quote:meisie_1978 schreef:
even een intelligent topic starten!
wat verstaan jullie onder een fetish?
is het een gezonden of ziekelijke drang naar een bepaalde handeling of voorwerp?
wie heeft wel eens een familielied, huisgenoot, vriend of vriendin op een fetish betrapt, of eerlijk over gehoord? wat en hoe?
ben benieud over nog wat interessants te melden valt!
nee, da's geen fetisj, dat is een hulpmiddel bij gebrek aan beter, lijkt me.
Zo is hier ook 'n keer een link voorbij gekomen van een jongen die een meloen gebruikte als neukobject
werkt wel goed btw

- Geplaatst op dinsdag 18 januari 2005 13:13quote:Grote Smurf schreef:
[D-Fekt mode]
Het is fetisj, geen fetish
[/D-Fekt mode]
- Geplaatst op dinsdag 18 januari 2005 13:15
Dennisquote:Claire schreef:quote: JoeIk weet sinds gisteren dat er hier mensen rondhangen die iets met konijnen doen
En tenen
Het is gewoon lekker als hij mijn gezicht likt
Menno moest nog wennen, maar hij wilde ook!
Lekker jah als iemand aan je tenen sabbelt
Wie zei trouwens niet: "Hoe duur zijn konijnen, ik neem er ook één?"

- Geplaatst op dinsdag 18 januari 2005 13:25quote:BOOM-selection schreef:
Jij houdt van lekker opwindend fluiten ?quote: maschaik ken wel mensen met een fetish ja

mijn persoonlijke fetish is meer lekker opwindend wubben
Diep van binnen ben ik best oppervlakkig.. - Geplaatst op dinsdag 18 januari 2005 13:56quote:Claire schreef:
Nee, JIJ wilde Kolijntje in gaan ruilen
Inruilen? Nee, als ie dood is een zeegraf geven. Niet verdraaien
En de naam is Vladimir!