Dit onderwerp heeft 89 reacties, en bestaat uit 4 pagina's. U bent momenteel op pagina 4 van 4.
De laatste reactie is geplaatst op 09-05-2012 22:01.
Vreemgaan
- Geplaatst op woensdag 21 mei 2003 11:04zeg nooit nooit! iedereeen roept maar dat ie zelf noooooit vreemd zou gaan, want dat kan niet!en als hun vriend of vriendin 1x vreemd zou gaan zouden ze meteeeen hun koffers pakken! beetje makkelijk gezegd
zeg nooit nooit! dit soort dingen zijn zo erg van de situatie afhankelijk! ik weet dus ook niet of ik ooit vreemd zou gaan en of ik mijn vriend zou dumpen als hij
vreemd gaat, dat is gewooon niet te voorspellen! - Geplaatst op woensdag 21 mei 2003 11:39quote:briezel schreef:
zeg nooit nooit! iedereeen roept maar dat ie zelf noooooit vreemd zou gaan, want dat kan niet!en als hun vriend of vriendin 1x vreemd zou gaan zouden ze meteeeen hun koffers pakken! beetje makkelijk gezegd
zeg nooit nooit! dit soort dingen zijn zo erg van de situatie afhankelijk! ik weet dus ook niet of ik ooit vreemd zou gaan en of ik mijn vriend zou dumpen als hij
vreemd gaat, dat is gewooon niet te voorspellen!
Oke misschien moet je inderdaad nooit nooit zeggen, maar ik kan op dit moment wel van mezelf zeggen dat ik het niet zou doen. Ik zou mijn vriend nooit op zo'n manier willen kwetsen..en ik hou me ook niet bezig met andere jongens, want ik heb hem..dus kom ik ook niet in de verleiding..
Voor mij is er maar 1
En ik denk dat als je relatie goed zit, dat je dan gewoon ook niet in de verleiding hoeft te komen..want dan heb je genoeg aan de persoon met wie je bent..
Kijken mag...maar actie ondernemen niet!
En dat het daarna uit zou zijn, dat weet ik ook zeker..ik heb al een keer iets meegemaakt waarbij ik ontzettend gekwetst ben en dat weet hij!
Dus als het nog een keer gebeurd..dan is het over, ik zou nog wel van hem houden, maar zou niet meer samen met hem kunnen zijn.
Want ik zou noooooit meer geloven dat het niet nog een keer voor zou komen - Geplaatst op donderdag 22 mei 2003 13:51ik zou nooit vreemdgaan......
ik stel me eerst altijd netjes voor

- Geplaatst op donderdag 22 mei 2003 13:58
als je niks interresants te melden heb dan liever nietquote:Hard_House_Igor schreef:
ik zou nooit vreemdgaan......
ik stel me eerst altijd netjes voor

- Geplaatst op donderdag 22 mei 2003 18:34ben wel een van de weinige die hier toegeeft dat ie ooit eens is vreemdgeweest

- Geplaatst op donderdag 22 mei 2003 18:46quote:Little Red Devil schreef:
ben wel een van de weinige die hier toegeeft dat ie ooit eens is vreemdgeweest
klopt,
slet!al de friekie piepol meek te bjoety of te wurld - Geplaatst op donderdag 22 mei 2003 18:59quote:R. schreef:
Het kan wel.quote: barnIn mijn Utopia zal ik proberen een relatie aan te gaan, waarbij je niet vreemd kan gaan...
Maar of het ooit zal lukken/slagen...?

Ben jij in mijn Utopia geweest dan?
En? was het leuk? - Geplaatst op donderdag 22 mei 2003 19:31
Ja kijk, er is pas sprake van een drankprobleem op jonge leeftijd, als een foetus het vruchtwater heeft opgedronken en met de moederkoek tussen een pitabroodje lallend naar buiten komt - Geplaatst op donderdag 22 mei 2003 20:52same here...kzou het noooooooooit doen, en doet zij ut, sja dan is het dus echt wel over...
- Geplaatst op donderdag 22 mei 2003 21:35Jah toen ik 14 ofzo was, heb ik wel eens met een ander gezoend, maar die kalverliefdes stellen over het algemeen ook niks voor op die leeftijd

En me toenmalige snoepjesverkering deed het zelf ook
- Geplaatst op donderdag 22 mei 2003 21:41
nietusquote:Little Red Devil schreef:
ben wel een van de weinige die hier toegeeft dat ie ooit eens is vreemdgeweest

- Geplaatst op donderdag 02 december 2010 16:56vreemdgaan is een rotklap voor z'n smoel.get it on the floor like crazyy
- Geplaatst op woensdag 21 maart 2012 10:53Ik ben er net achter gekomen dat mijn vriend, waarmee ik bijna een jaar samen ben, een half jaar geleden met twee verschillende meisjes is vreemdgegaan op vakantie. Ik was diezelfde week ook daar maar lag ziek in mijn tent. Hij heeft er een half jaar enorm over gelogen en werd boos elke keer als ik liet merken dat k hem niet goed vertrouwde, ik voelde namelijk wel dat er iets mis was. Ik heb het maandag te horen gekregen, van 1 van die meisjes, inclusief alle details. Ik ben zo kapot. Ik hou enorm veel van hem en wil hem eigenlijk niet kwijt, maar ik ben nog nooit zo gekwetst geweest als ik op dit moment ben.~ You can have your way, as long as I can have you.
- Geplaatst op zondag 01 april 2012 18:05Ik zou sws nooit vreemdgaan.. Ik hoop dat mijn vriend er ook zo over denkt. Vreemdgaan vind ik gewoon niet kunnen en het is gewoon vertrouwen van andere gebruiken om zelf plezier te maken

- Geplaatst op woensdag 09 mei 2012 22:01Er mogen maar drie simpele dingen niet bij mij in de relatie, vreemdgaan, continu liegen of me doodnegeren.
Dus vreemdgaan is not-done.