Dit onderwerp heeft 89 reacties, en bestaat uit 4 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 4.
De laatste reactie is geplaatst op 09-05-2012 22:01.
Vreemgaan
- Geplaatst op maandag 19 mei 2003 17:01Ik vroeg me af hoe de mensen hier over vreemdgaan denken...vergeef je het?? Of is het dan over??
En zou je zelf vreemdgaan??
Ik zou zelf nooit vreemdgaan, zou mijn vriend het niet aan kunnen en willen doen, ik ben zelf van mening dat je iemand teveel pijn kan doen door vreemd te gaan..
En als m'n vriend ooit vreemd zou gaan dan is het over
Wat vinden jullie??
- Geplaatst op maandag 19 mei 2003 17:03zit er nog verschil tussen vreemgaan en vreemdgaan ??

- Geplaatst op maandag 19 mei 2003 17:04heb het ooit 1x gedaan!!
puur omdat diegene die ik in een lam/wauze bui tegen kwam stuk knapper was..maar op die ander was ik verliefd toendertijd.. maarja achteraf besef je pas hoe erg het is !!
wrede spijt gehad.. gelukkig ben ik nu weer op en top gelukkig!!
maar ik zou het zelf uitmaken!!
en vreemdgaan is voor mij pas neuken en niet echt kussen..
maar als ze met ander kust op hartstochtelijke manier dan is het ook uit.. - Geplaatst op maandag 19 mei 2003 17:04ligt er een beetje aan hoe ver dat vreemdgaan gaat en hoe ver je in 'n relatie zit denk ik.... zal per geval verschillen of ik 't kan vergeven of niet..maar in principe is 't een naaistreek en mag je opbokken

- Geplaatst op maandag 19 mei 2003 17:04vroeger wel es gedaan maar was in relaties die toch al weinig voorstelde en respectievelijk de volgende dag en toen ik terugkwam van vakantie uit waren...
als me vriendin nu vreemd zou gaan weet ik niet hoe ik zou reageren, ligt er ook aan wanneer enzo en met wie. Misschien zou ik wel kunnen vergeven maar dan moet ze wel zelf weer aan het vertrouwen werken want dat zal toch wel wat minder zijn dan... - Geplaatst op maandag 19 mei 2003 17:05In mijn Utopia zal ik proberen een relatie aan te gaan, waarbij je niet vreemd kan gaan...
Maar of het ooit zal lukken/slagen...?
- Geplaatst op maandag 19 mei 2003 17:05
Oeps..quote:JB-Alive schreef:
zit er nog verschil tussen vreemgaan en vreemdgaan ??
..gewijzigd 
- Geplaatst op maandag 19 mei 2003 17:06
topictitel is ook foutquote:*moppie* schreef:
Oeps..quote: JB-Alivezit er nog verschil tussen vreemgaan en vreemdgaan ??
..gewijzigd 

- Geplaatst op maandag 19 mei 2003 17:06Jaaaaaaaaren geleden een keertje toen ik een half jaar op Mallorca verbleef..
Waren toen trouwens beiden vreemd gegaan en daarna hebben we de relatie ook maar afgesloten....
Zou niet weten wat ik zou doen als mijn huidige wubje vreem zou gaan... Wil ik ook niet aan denken...
- Geplaatst op maandag 19 mei 2003 17:20
- Geplaatst op maandag 19 mei 2003 17:21er staat vreemgaan
- Geplaatst op maandag 19 mei 2003 17:22
Oeps...quote:Da SIZE schreef:
er staat vreemgaan
- Geplaatst op maandag 19 mei 2003 17:22
Maar ik weet niet hoe ik dat moet veranderenquote:*moppie* schreef:
Oeps...quote:er staat vreemgaan

- Geplaatst op maandag 19 mei 2003 17:23
kan alleen een moddereterquote:*moppie* schreef:
Maar ik weet niet hoe ik dat moet veranderenquote: *moppie*
Oeps...quote:er staat vreemgaan

- Geplaatst op maandag 19 mei 2003 17:24
- Geplaatst op maandag 19 mei 2003 17:25"vreemdgaan" komt niet in mijn vocabulair voor... 't is harstikke fout namelijk!
- Geplaatst op maandag 19 mei 2003 17:30quote:ClubJurgen schreef:
........
maar als ze met ander kust op hartstochtelijke manier dan is het ook uit..
- Hoe heb je gezoend schat?!
_ Met tegenzin
Dan is het goed......
Vreemdgaan is optiefen. Géén pardon.
- Geplaatst op maandag 19 mei 2003 17:31quote:Penguin schreef:quote: ClubJurgen........
maar als ze met ander kust op hartstochtelijke manier dan is het ook uit..
- Hoe heb je gezoend schat?!
_ Met tegenzin
Dan is het goed......
Vreemdgaan is optiefen. Géén pardon.
Precies
Optiefen ja, het juiste woord. - Geplaatst op maandag 19 mei 2003 17:39Ik zou het gelijk uitmaken en me zo verschrikkelijk bedrogen voelen.
Me zo iemand kan ik niet doorgaan omdat het vertrouwen geschaad is en waarschijnlijk niet meer te fixen valt. Dan zou ik nog jaloerser worden dan ik al was
Dus vreemdgaan = kappen met die handel!
edit= ben zelf ook nog NOOIT vreemdgeweest. staat ook niet in mijn vocabulaire!

- Geplaatst op maandag 19 mei 2003 17:41vreemdgaan is vaak 'n teken dat er iets in je relatie al niet goed meer zit...
{edit} ik zou de relatie eerst beeindigen voor ik aan 'n ander begin (denk ik, want ik heb het nog nooit meegemaakt) - Geplaatst op maandag 19 mei 2003 18:09Zelf nooit gedaan, wel ooit een keer iemand vergeven. En dat was een goeie beslissing. Het is later wel uitgegaan trouwens, maar niet om die reden. Maar vreemdgaan vind ik wel een zwaktebod. Ik zal alleen niet zeggen dat ik nooit zal vreemdgaan, dat kan je niet van te voren zeggen. Het zal me alleen niet snel gebeuren, waarschijnlijk nooit.

- Geplaatst op maandag 19 mei 2003 18:13iedereen is tegen,
toch gebeurt het best vaak.
vreemd.

- Geplaatst op maandag 19 mei 2003 18:18quote:@nke schreef:
Vreemdgaan vind ik laf, zou het dus zelf ook niet doen!
toch weet je maar nooit.....

- Geplaatst op maandag 19 mei 2003 18:26daar heb je wel gelijk in

maar op dit moment kan ik wel zeker weten zeggen dat niet zal doen
- Geplaatst op maandag 19 mei 2003 18:30quote:@nke schreef:
Vreemdgaan vind ik laf, zou het zelf alleen met Nutty doen!
dus Size, je weet je maar nooit.....
Sizejeeeee