Dit onderwerp heeft 72 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 27-12-2010 20:51.
Romantisch...
- Geplaatst op maandag 06 januari 2003 23:24Ben je romantisch of niet?
Ik heb laatst m'n vriendin naar Londen genomen, toen ze aan het douchen was heb ik de hele kamer verlicht met waxine lichtjes. Vervolgens had ik een mooi gedicht dat zelf verzonnen is en had ik al een mooi gouden armband gekocht met kristalletjes van Swarovski. Toen ze uit de badkamer kwam heb ik haar hand vastgehouden, het gedicht voorgelezen en het armbandje gegeven en ze was sprakeloos.....Haar geluk kon niet meer op
Mooi is dat toch he, om die vrouwen te laten ontroeren
- Geplaatst op maandag 06 januari 2003 23:26
Hmz ik ben niet zo romantisch maar dit...quote:Qlimax schreef:
Ben je romantisch of niet?
Ik heb laatst m'n vriendin naar Londen genomen, toen ze aan het douchen was heb ik de hele kamer verlicht met waxine lichtjes. Vervolgens had ik een mooi gedicht dat zelf verzonnen is en had ik al een mooi gouden armband gekocht met kristalletjes van Swarovski. Toen ze uit de badkamer kwam heb ik haar hand vastgehouden, het gedicht voorgelezen en het armbandje gegeven en ze was sprakeloos.....Haar geluk kon niet meer op :wub:
Mooi is dat toch he, om die vrouwen te laten ontroeren :wub:
- Geplaatst op maandag 06 januari 2003 23:27ik moet eerst een vriendin hebben
(wie bied zich aan............niet allemaal tegelijk he dames
) - Geplaatst op maandag 06 januari 2003 23:28quote:JoJo schreef:
Idd errug sweet, had je me vertel bij huminate!!
Nu maar hopen dat de hint bij bram goed aan is gekomen
Bram...jij moet errug je best gaan doen nu
- Geplaatst op maandag 06 januari 2003 23:29hehe wat daarna gebeurde was vast ook niet oninteressant..........

- Geplaatst op maandag 06 januari 2003 23:30
Hij moet mij natuurlijk wel overtreffen he, anders is het niet origineel meerquote:JoJo schreef:
Idd errug sweet, had je me vertel bij huminate!!
Nu maar hopen dat de hint bij bram goed aan is gekomen

- Geplaatst op maandag 06 januari 2003 23:31quote:tribbezz schreef:
hehe wat daarna gebeurde was vast ook niet oninteressant..........
haha, goh wat zouden die 2 nou hebben gedaan
maar ik zou ook wel eens romantisch willen doen
- Geplaatst op maandag 06 januari 2003 23:31
Ach ja voor wat hoort wat he!quote:tribbezz schreef:
hehe wat daarna gebeurde was vast ook niet oninteressant..........

- Geplaatst op maandag 06 januari 2003 23:32thuisgekomen na een wandeling over de koude besneeuwde heide met mijn lief, zijn we moe en voldaan in elkaars armen in slaap gevallen.

- Geplaatst op maandag 06 januari 2003 23:39Ik heb laatst een schone onderbroek aangedaan voor ik het bed in dook.
Dat was pas romatisch
- Geplaatst op maandag 06 januari 2003 23:40Zonder geld in Pariijs zitten, voor beiden de eerste keer, en op het middagje uit naar de Tulerieen een flesje water en een broodje gedeeld
Nog een:
Wandelingetje in de stromende regen, beiden tot op het bot nat en bij thuiskomst saampjes onder de hete douche
*Censuur etc*
Romantiek zit in een klein hoekje
Ja kijk, er is pas sprake van een drankprobleem op jonge leeftijd, als een foetus het vruchtwater heeft opgedronken en met de moederkoek tussen een pitabroodje lallend naar buiten komt - Geplaatst op maandag 06 januari 2003 23:46quote:ehv_brambo schreef:
Ik heb laatst een schone onderbroek aangedaan voor ik het bed in dook.
Dat was pas romatisch

- Geplaatst op dinsdag 07 januari 2003 18:50Op 1e Kerstdag schatje meegenomen naar Antwerpen.
Aldaar aangekomen de hotelkamer sfeervol verlicht met kaarsjes, een minikerstboom opgezet (pffff... wat een kutklus zo'n ding te versieren zeg
) en daaronder een paar kerstcadeautjes neergelegd.
Kerstcadeautjes uitgepakt, op gepaste wijze elkaar bedankt en daarna nog heel romantisch in klein Italiaans restaurantje genoten van Scallopini.
Zoiets?
- Geplaatst op dinsdag 07 januari 2003 19:01
geweldig hahahahahahaquote:ehv_brambo schreef:
Ik heb laatst een schone onderbroek aangedaan voor ik het bed in dook.
Dat was pas romatisch

- Geplaatst op dinsdag 07 januari 2003 21:31Aardig Wappie op de Efteling rondgedoold, dat was romantisch, vooral droomvlucht

- Geplaatst op dinsdag 07 januari 2003 21:33De bewuste dame verleid tot een dansje midden tussen de junks op station Sloterdijk om haar daarna de eerste zoen te geven

- Geplaatst op dinsdag 07 januari 2003 21:39
Dit verklaart veelquote:Joe schreef:
De bewuste dame verleid tot een dansje midden tussen de junks op station Sloterdijk om haar daarna de eerste zoen te geven

- Geplaatst op dinsdag 07 januari 2003 21:40
Is toch romantisch?quote:J@pSe® schreef:
Dit verklaart veel

- Geplaatst op dinsdag 07 januari 2003 21:41De keer dat ik met mijn ex een ongekend smerige hotdog zat te eten, 's avonds onder de Eiffeltoren, met niet eens meer geld voor de metro op zak, want dat hadden we vlak daarvoor aan een zwerfkind gegeven
De muren in het hotelletje leken wel van papier, maar daar hebben we ons die nacht niet door laten tegenhouden.
Verder de knuffelsessie met een Engels vakantievriendje, midden in de nacht in een hangmat langs de rivier, met bijbehorend skinnydippen en samen de zon zien opkomen. Heel cliché, maar zoooo romantisch als je 16 bent.
- Geplaatst op dinsdag 07 januari 2003 21:59
Wat een oen ben je ook hequote:Joe schreef:
Is toch romantisch?

- Geplaatst op dinsdag 07 januari 2003 22:00
Kloptquote:J@pSe® schreef:
Wat een oen ben je ook he
- Geplaatst op dinsdag 07 januari 2003 22:01quote:Sense schreef:
De keer dat ik met mijn ex een ongekend smerige hotdog zat te eten, 's avonds onder de Eiffeltoren, met niet eens meer geld voor de metro op zak, want dat hadden we vlak daarvoor aan een zwerfkind gegeven
De muren in het hotelletje leken wel van papier, maar daar hebben we ons die nacht niet door laten tegenhouden.
Verder de knuffelsessie met een Engels vakantievriendje, midden in de nacht in een hangmat langs de rivier, met bijbehorend skinnydippen en samen de zon zien opkomen. Heel cliché, maar zoooo romantisch als je 16 bent.
*zucht*
Wij hadden ook een ongekend smerig broodje onder de Eiffeltoren gekocht
- Geplaatst op dinsdag 07 januari 2003 22:09
Bij dat kleine hotdogstalletje met dat chagrijnige oude vrouwtje soms?quote:Cyberfreak schreef:
*zucht*
Wij hadden ook een ongekend smerig broodje onder de Eiffeltoren gekocht

- Geplaatst op dinsdag 07 januari 2003 22:09
En nog lelijk ookquote:Joe schreef:
Klopt

- Geplaatst op dinsdag 07 januari 2003 22:11quote:Sense schreef:
Bij dat kleine hotdogstalletje met dat chagrijnige oude vrouwtje soms?quote: Cyberfreak*zucht* :wub:
Wij hadden ook een ongekend smerig broodje onder de Eiffeltoren gekocht :D
Euhm... Nou in 1 zo'n poot van die toren zat een heel klein tentje waar je moest bukken om te kunnen kijken
En dat was fies