Dit onderwerp heeft 128 reacties, en bestaat uit 6 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 6.
De laatste reactie is geplaatst op 13-01-2011 09:13.
Playing hard to get: hoe ver ga je?
- Geplaatst op vrijdag 22 april 2005 13:50Eens even wat leven in de brouwerij gooien hier

Men zegt dat de rollen tegenwoordig omgedraaid zijn en dat vrouwen the hunters zijn en de mannen the hunted. Nou, vergeet het maar!
Hoe ver gaan jullie in het spel der verleiding? Ga je voor the swift klill of drijf je iemand eerst helemaal tot wanhoop?
- Geplaatst op vrijdag 22 april 2005 13:51En aangezien de topic starter altijd moet beginnen in dit soort topics:
Spanning opbouwen heen en weer is leuk (en spannend) maar ik pas toch echt voor die spelletjes waarbij je iemand achter je reet aan laat lopen of in den ongewisse laten...
Inzake duidelijkheid scheppen
- Geplaatst op vrijdag 22 april 2005 13:51ik ben een slet
vooral als je me aandacht geeft
www.ipimobile.com / www.dj-wb.com - Geplaatst op vrijdag 22 april 2005 13:53Ik vind playing hard to get alleen zinvol als ik niet geďnteresseerd ben

Als ik wel geďnteresseerd ben dan zeg ik het gewoon, worked like a charm for me
- Geplaatst op vrijdag 22 april 2005 13:54ik vind jou leuk wat vind jij van mij methode
www.ipimobile.com / www.dj-wb.com - Geplaatst op vrijdag 22 april 2005 13:55Ja idd, ik doe er ook niet aan

- Geplaatst op vrijdag 22 april 2005 13:56Ik zeg niets

- Geplaatst op vrijdag 22 april 2005 13:56wees verlegen, bouw een muur om je heen...
neem maar van mij aan, dat je dan hard-to-get bent

- Geplaatst op vrijdag 22 april 2005 13:58Ik hou niet van spelletjes...
Een beetje uitdagen hoort erbij, maar zodra ik ook maar iets van onoprechtheid of 'gemindfuck' bij de andere partij bespeur haak ik af. Als iemand uberhaupt dénkt dat hij met mij spelletjes kan spelen is dat echt een belediging voor mijn trots. Ik ben niet achterlijk namelijk
- Geplaatst op vrijdag 22 april 2005 13:59Ik hou absoluut niet van machtsspelletjes, dus doe niet aan hard to get spelen
Ik ben gewoon hard to get, maar speel het niet
- Geplaatst op vrijdag 22 april 2005 14:00quote:DeCo schreef:
wees verlegen, bouw een muur om je heen...
neem maar van mij aan, dat je dan hard-to-get bent

maar dan ben je nog wel altijd oprecht...
Dan E bedoelt iets anders volgens mij. - Geplaatst op vrijdag 22 april 2005 14:00quote:deejay doubleyoubéé schreef:
ik vind jou leuk wat vind jij van mij methode
Hey, ik woon inmiddels samen met de gene op wie ik deze tactiek uitprobeerde hoor
Overigens was het eigenlijk meer de 'ik wil je en wat ik wil krijg ik ook' methode
- Geplaatst op vrijdag 22 april 2005 14:02quote:Insomnia schreef:quote:ik vind jou leuk wat vind jij van mij methode

Hey, ik woon inmiddels samen met de gene op wie ik deze tactiek uitprobeerde hoor
Overigens was het eigenlijk meer de 'ik wil je en wat ik wil krijg ik ook' methode
dus het tegenovergestelde van hard to get
hard to get off
www.ipimobile.com / www.dj-wb.com - Geplaatst op vrijdag 22 april 2005 14:07quote:deejay doubleyoubéé schreef:
hard to get off

Nou moet ik eerlijk toegeven dat dit wel de eerste keer was dat ik die tactiek toepaste hoor
Is godsonmogelijk hoerig eng om te doen!
Maar het heeft goed uitgepakt, het slachtoffer bleek mij ook te willen
- Geplaatst op vrijdag 22 april 2005 14:09quote:deejay doubleyoubéé schreef:
ik ben een slet
vooral als je me aandacht geeft 

- Geplaatst op vrijdag 22 april 2005 14:12
was het voor of na het midden op de dansvloer momentquote:Insomnia schreef:quote:
hard to get off

Nou moet ik eerlijk toegeven dat dit wel de eerste keer was dat ik die tactiek toepaste hoor
Is godsonmogelijk hoerig eng om te doen!
Maar het heeft goed uitgepakt, het slachtoffer bleek mij ook te willen
www.ipimobile.com / www.dj-wb.com - Geplaatst op vrijdag 22 april 2005 14:12quote:Sense schreef:
Ik hou niet van spelletjes...
Een beetje uitdagen hoort erbij, maar zodra ik ook maar iets van onoprechtheid of 'gemindfuck' bij de andere partij bespeur haak ik af. Als iemand uberhaupt dénkt dat hij met mij spelletjes kan spelen is dat echt een belediging voor mijn trots. Ik ben niet achterlijk namelijk

- Geplaatst op vrijdag 22 april 2005 14:13quote:Sense schreef:

- Geplaatst op vrijdag 22 april 2005 14:15quote:deejay doubleyoubéé schreef:
was het voor of na het midden op de dansvloer moment

Dat dansvloermoment is laaaaaaaang LAAAAAAANG geleden
Toen werkte mijn voorhoofdskwab niet helemaal naar behoren, had ik m'n behoeften niet in de hand
Dit was na een bepaalde barbecue
Toen was ik allang alweer bedaard
(doch vastbesloten te krijgen wat ik wilde
) - Geplaatst op vrijdag 22 april 2005 14:17
Ook wel stalken genoemdquote:deejay doubleyoubéé schreef:quote: Insomniaquote:ik vind jou leuk wat vind jij van mij methode
hard to get off

- Geplaatst op vrijdag 22 april 2005 14:20quote:Dan E schreef:
Ook wel stalken genoemd
Zeg!
Het is geen stalken als het gewenst is

- Geplaatst op vrijdag 22 april 2005 14:20quote:Sense schreef:

- Geplaatst op vrijdag 22 april 2005 14:35
Of het gewenst is moet je natuurlijk eerst aan den lijve ondervindenquote:Insomnia schreef:quote:Ook wel stalken genoemd
Zeg!
Het is geen stalken als het gewenst is

- Geplaatst op vrijdag 22 april 2005 14:35quote:Pigbag schreef:quote: SenseIk hou niet van spelletjes...

Ja, is iedereen het nu ineens eens met Sense ofzo
Ze heeft wel gelijk trouwens
- Geplaatst op vrijdag 22 april 2005 14:37Moet ineens hier aan denken... Sanne Wallis de Vries over hard to get spelen..
http://variatee.vara.nl/variatee/playerpage.jsp?filmID=14615