Dit onderwerp heeft 115 reacties, en bestaat uit 5 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 5.
De laatste reactie is geplaatst op 09-03-2011 18:49.
Ontmoetingsplek
- Geplaatst op dinsdag 14 januari 2003 12:28quote:Lari schreef:quote: DoompjoeStandaard: in de disco.
Ontmoeten dus, dat partner worden kwam pas later.
(voor de kenners: Groothuis in Hengelo
--> desondanks is alles goed gekomen. :lol: )
Whahaha
en ontopic:
Ik ontmoet nooit iemand, ken alleen maar mensen via internet
Hee zeg, begin jij ook al.
Daar heb ik wel mijn vriendin ontmoet. En het klinkt nog steeds, na 7 jaar.
Dus zo'n beroerde plaats is/was dat niet.
Niet wat dat betreft althans.
Dat is er, naar later bleek, mijn leven waagde a.g.v. bouwkundige misconstructies, dat werd pas later bekend.
- Geplaatst op dinsdag 14 januari 2003 12:52quote:Tijgertje schreef:
Das idd wel de ideale dag
Ik vond onze eerste ontmoeting ook heel speciaal hoor
2 Doompjoe: Ik vind 't moedig van je dat je ervoor uitkomt
- Geplaatst op dinsdag 14 januari 2003 12:54Ik meen trouwens ergens eens gelezen te hebben dat de beste plaats om iemand te ontmoeten een bruiloft of begrafenis is...
- Geplaatst op dinsdag 14 januari 2003 12:57
Zolang het maar niet die van jezelf is...............quote:Nutty schreef:
Ik meen trouwens ergens eens gelezen te hebben dat de beste plaats om iemand te ontmoeten een bruiloft of begrafenis is... - Geplaatst op dinsdag 14 januari 2003 13:00

- Geplaatst op dinsdag 14 januari 2003 13:01quote:Doompjoe schreef:
Zolang het maar niet die van jezelf is...............

nee das logisch, ik denk niet dat je zelf veel mensen op je begrafenis zal zien... - Geplaatst op dinsdag 14 januari 2003 13:05
Weleens 'De erfenis' van John Grisham gelezen?quote:Nutty schreef:

nee das logisch, ik denk niet dat je zelf veel mensen op je begrafenis zal zien... - Geplaatst op dinsdag 14 januari 2003 13:06
Nope, moet ik kennelijk toch eens doen dan?quote:Doompjoe schreef:
Weleens 'De erfenis' van John Grisham gelezen?quote: Nutty
nee das logisch, ik denk niet dat je zelf veel mensen op je begrafenis zal zien... - Geplaatst op dinsdag 14 januari 2003 13:10quote:
Nou, niet perse hoor.
Maar de hoofdpersoon aanschouwt zijn begrafenis vanuit een boom. Alleen is hij de enige die weet dat hij niet in de kist ligt.
Maar om weer even ontopic te gaan: waarom is een bruiloft of een begrafenis de beste plek, dan? - Geplaatst op dinsdag 14 januari 2003 13:12quote:Doompjoe schreef:
Weleens 'De erfenis' van John Grisham gelezen?quote: Nutty
nee das logisch, ik denk niet dat je zelf veel mensen op je begrafenis zal zien...
Ik wel
Ik ontmoet mensen op de meest rare plekken en dat loopt dan logischerwijs ook op niks uit
- Geplaatst op dinsdag 14 januari 2003 13:19quote:Doompjoe schreef:
Nou, niet perse hoor.
Maar de hoofdpersoon aanschouwt zijn begrafenis vanuit een boom. Alleen is hij de enige die weet dat hij niet in de kist ligt.
Maar om weer even ontopic te gaan: waarom is een bruiloft of een begrafenis de beste plek, dan?
Lijkt me wel geinig op een morbide manier, dan kun je zien wie de mensen zijn die echt om je geven...
Geen idee, dat heb ik ooit eens ergens gelezen..... - Geplaatst op woensdag 15 januari 2003 20:00quote:Lari schreef:
Ik vond onze eerste ontmoeting ook heel speciaal hoorquote: Tijgertje
Das idd wel de ideale dag B)

Je stond daar zo lief op mij te wachten op het centraal station van Enschede met je fietsje.
Daarna gaf je me heel lief ook nog dat andere kaartje, gratis.
Toen moest je snel weg naar je voetbaltraining

- Geplaatst op woensdag 15 januari 2003 20:02wat een romantiek

onze eerste ontmoeting was ook wel gezellig tog Liesje
- Geplaatst op woensdag 15 januari 2003 20:05quote:Da SIZE schreef:
wat een romantiek
onze eerste ontmoeting was ook wel gezellig tog Liesje
Daar in het midden van de zaal tussen al die springende gekken van
zag ik je ineens staan
Mijn februari-schatje
Ja Shockers was mooi
Herinneringen ophalen is leuk
- Geplaatst op woensdag 15 januari 2003 20:17we moeten eigenlijk ff een 2 jarig jubileumfeessie uitzoeken
is er begin mei nix leuks? - Geplaatst op donderdag 16 januari 2003 12:02
Dat moet lukken he! 2 jaartjes alweer johquote:Da SIZE schreef:
we moeten eigenlijk ff een 2 jarig jubileumfeessie uitzoeken
is er begin mei nix leuks?
- Geplaatst op donderdag 16 januari 2003 12:07quote:Tijgertje schreef:quote: Lari
Je stond daar zo lief op mij te wachten op het centraal station van Enschede met je fietsje.
Daarna gaf je me heel lief ook nog dat andere kaartje, gratis.
Toen moest je snel weg naar je voetbaltraining

Oehhh
Jij, die te laat was en hard aan kwam rijden met de auto....
Ik smelt weer helemaal weg
- Geplaatst op donderdag 16 januari 2003 12:09quote:Lari schreef:
Oehhh
Jij, die te laat was en hard aan kwam rijden met de auto....
Ik smelt weer helemaal weg
Sweet memories 
- Geplaatst op donderdag 16 januari 2003 18:22quote:ESTHERTJE schreef:quote: Roachop

wat is flieft zijn ook mooi he?
Ik ook op het forum.
Onze eerste ontmoeting was in wagamamma (ofzo, geen zin om op te zoeken) in Amsterdam
toen hebben we soep met stokken gegeten!
en toen ging het knoopje van je bloesje ook steeds los
- Geplaatst op donderdag 16 januari 2003 18:32quote:ESTHERTJE schreef:
En hebben we de hele dag -boven mijn verwachting- superveel lol om en met elkaar gehadquote: Roach
ja
en nu hebben we verkering

- Geplaatst op donderdag 16 januari 2003 19:17
- Geplaatst op donderdag 16 januari 2003 19:26Na ja dat imago heb ik niet hoor

Die andere gasten hebben allemaal oetlul verhalen! ik niet eens

- Geplaatst op donderdag 16 januari 2003 19:32Kappen met spast zijn en Tja! dan ben je ook geen oetlul meer...

- Geplaatst op donderdag 16 januari 2003 20:18
mooie spreuk tjeerdo.quote:Tjeerdo schreef:
Op het station... bevalt het niet dan gaat er meteen weer een trein terug... daarbij is de spanning ultiem want je weet dat de dame in een trein zit die naar jou op weg is en je weet ook precies hoe laat (of meestal dan, blijft NS) die trein aankomt. Dat klokje blijft maar tikken, die wijzers gaan steeds sneller...
Dan rijdt de trein langs en kijk je door de deurraampjes of ze al bij de uitgang staat om zo een eerste blik op te vangen... dat moment is tegelijkertijd heel dubbel want je beseft dat zij hetzelfde doet richting perron...
Affijn, Guus Meeuwis kan het ook goed uitleggen.
- Geplaatst op woensdag 09 maart 2011 18:49.idontgivadamn wijzigde dit bericht op 09-03-2011 19:04 met 98%do you care?