Dit onderwerp heeft 115 reacties, en bestaat uit 5 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 5.
De laatste reactie is geplaatst op 09-03-2011 18:49.
Ontmoetingsplek
- Geplaatst op maandag 13 januari 2003 01:20Waar ontmoette jij je partner???? of denk je te gaan ontmoeten???? Wat is volgens jou DE ideale ontmoetingsplek om een nieuwe lover te ontmoeten...
- Geplaatst op maandag 13 januari 2003 01:25De bibliotheek
aangezien ik een rustige partner wil, zal ik daar wel iets van mijn gading kunnen vinden hehe - Geplaatst op maandag 13 januari 2003 01:56Op het station... bevalt het niet dan gaat er meteen weer een trein terug... daarbij is de spanning ultiem want je weet dat de dame in een trein zit die naar jou op weg is en je weet ook precies hoe laat (of meestal dan, blijft NS) die trein aankomt. Dat klokje blijft maar tikken, die wijzers gaan steeds sneller...

Dan rijdt de trein langs en kijk je door de deurraampjes of ze al bij de uitgang staat om zo een eerste blik op te vangen... dat moment is tegelijkertijd heel dubbel want je beseft dat zij hetzelfde doet richting perron...
Affijn, Guus Meeuwis kan het ook goed uitleggen.
- Geplaatst op maandag 13 januari 2003 02:29Ik kreeg een relatie met ee meisje wat in hetzelfde huis woonde
Dat werkte helaas niet
Ik heb een relatie gehad met een meisje dat ik op straat ontmoette (nee Doggy....ik hoefde haar niet te betalen)
Dat werkte helaas niet
Ik kreeg een relatie met een collegaatje (nadat ik daar weg was)
Dat werkte helaas ook niet.
Ik hoop dat mijn volgende ex gewoon op een dag aanbelt, bespaart me de moeite van het zoeken
Ja kijk, er is pas sprake van een drankprobleem op jonge leeftijd, als een foetus het vruchtwater heeft opgedronken en met de moederkoek tussen een pitabroodje lallend naar buiten komt - Geplaatst op maandag 13 januari 2003 06:42Ik heb mijn vriend in Lyon ontmoet, tijdens de wedstrijd Olympique Lyon - Ajax

- Geplaatst op maandag 13 januari 2003 06:43
ding dongquote:Robbie schreef:
Ik hoop dat mijn volgende ex gewoon op een dag aanbelt, bespaart me de moeite van het zoeken
- Geplaatst op maandag 13 januari 2003 06:44ik ga volgend jaar de miljonairsbeurs maar eens proberen.
- Geplaatst op maandag 13 januari 2003 07:13Op mijn eerste stage plek, en nee denk niet dat er een ideale plek is.
- Geplaatst op maandag 13 januari 2003 08:26quote:TheOne schreef:
Waar ontmoette jij je partner????
Standaard: in de disco.
Ontmoeten dus, dat partner worden kwam pas later.
(voor de kenners: Groothuis in Hengelo
--> desondanks is alles goed gekomen.
) - Geplaatst op maandag 13 januari 2003 09:13Bij een vriendin thuis.
- Geplaatst op maandag 13 januari 2003 09:16In de plaatselijke disco
Maar dat was nadat we elkaar al een tijdje kenden via ICQ
Edit: ontmoeten was idd in de plaatselijke disco, maar echt ''meeten'' was pas later toen we naar de bios gingen en een paar dagen daarna bij hem thuis
- Geplaatst op maandag 13 januari 2003 09:17De kroeg.
Als ik een blauwtje loop zijn alle middelen aanwezig om m'n verdriet te verdrinken. - Geplaatst op maandag 13 januari 2003 09:18Ik zie wel waar ik haar ontmoet...

- Geplaatst op maandag 13 januari 2003 10:04Ik heb mijn ex op school ontmoet. Eerst stiekem naar elkaar kijken op het schoolplein en zo...
De ideale plek is denk ik gewoon op straat, in de supermarkt, bibliotheek, of via vrienden o.i.d....
Niet in het uitgaansleven, dan sta ik er meestal niet zo open voor. - Geplaatst op maandag 13 januari 2003 10:06Achter het centraal bij mijn andere vriendinnen

- Geplaatst op maandag 13 januari 2003 10:08euhmm kweetnie eigenlijk, me vriendin was de beste vriendin van me ex en zij had weer met een vriend van mij dus wel gingen wel veel uit ensow en toen ging het allebei uit en vonden we elkaar tog wel heel leuk

- Geplaatst op maandag 13 januari 2003 10:11Oscar Qlimax Heerenveen was het toch

- Geplaatst op maandag 13 januari 2003 10:15
dat van ons is een geval apartquote:hqpartypeople schreef:
Oscar Qlimax Heerenveen was het toch

- Geplaatst op maandag 13 januari 2003 10:16
Aankomende Qlimax reunie achter de tribune`squote:Da SIZE schreef:
dat van ons is een geval apart

- Geplaatst op maandag 13 januari 2003 10:19quote:hqpartypeople schreef:
Aankomende Qlimax reunie achter de tribune`s

ik ga niet naar Qlimax
op XQ maken we het wel ff goed, bovenste wc's zijn tog altijd rustig
- Geplaatst op maandag 13 januari 2003 10:20
Neem jij de vaseline mee of ikquote:Da SIZE schreef:
ik ga niet naar Qlimax
op XQ maken we het wel ff goed, bovenste wc's zijn tog altijd rustig

- Geplaatst op maandag 13 januari 2003 10:33quote:Doompjoe schreef:
(voor de kenners: Groothuis in Hengelo
--> desondanks is alles goed gekomen.
)
Whaha, echt waar joh? Wat deed jij uberhaupt in die tent joh??
- Geplaatst op maandag 13 januari 2003 10:42quote:Tijgertje schreef:
Whaha, echt waar joh? Wat deed jij uberhaupt in die tent joh??
Hallo daar,
Een beetje meer respect a.u.b.
In die tent heb ik een groot deel van de zaterdagavonden in mijn tiener- en begin twintigerjaren doorgebracht.
Lekker zuipen met m'n vriendenclub. 13 muntjes voor f 25,-
En als het om 4.00 dichtging noch even tot 6.00 door in 074.
En ik heb er meerdere vriendinnen ontmoet.
- Geplaatst op maandag 13 januari 2003 10:43quote:Kingsannie schreef:
ding dongquote: RobbieIk hoop dat mijn volgende ex gewoon op een dag aanbelt, bespaart me de moeite van het zoeken
Aha!
Daar zul je d'r hebben!
Ja kijk, er is pas sprake van een drankprobleem op jonge leeftijd, als een foetus het vruchtwater heeft opgedronken en met de moederkoek tussen een pitabroodje lallend naar buiten komt - Geplaatst op maandag 13 januari 2003 10:54quote:Doompjoe schreef:
Hallo daar,
Een beetje meer respect a.u.b.
In die tent heb ik een groot deel van de zaterdagavonden in mijn tiener- en begin twintigerjaren doorgebracht.
Lekker zuipen met m'n vriendenclub. 13 muntjes voor f 25,-
En als het om 4.00 dichtging noch even tot 6.00 door in 074.
En ik heb er meerdere vriendinnen ontmoet.
Hij blijft leuk hoor!!