Dit onderwerp heeft 139 reacties, en bestaat uit 6 pagina's. U bent momenteel op pagina 6 van 6.
De laatste reactie is geplaatst op 09-08-2011 00:24.
Leeftijdsverschil
- Geplaatst op maandag 09 mei 2005 19:42quote:Kapi schreef:
Laatst getongd met iemand waarbij ik niet naar de leeftijd durfde te vragen...quote: TjeerdMaar goed Kapi... hoe is het met jou en het leeftijdsverschil?

.gif
Goed bezig!
- Geplaatst op maandag 09 mei 2005 19:43
Hoe ga je het brengen en wat wil je ermee bereiken?quote:femme schreef:
Als ik het volgende keer nou anders breng?quote: Thomazz
Gelukkig heb je het zelf doorquote: femmequote: Thomazz
Dat komt eng overquote: femme
Ahhh jij bent lekker jongquote: Thomazz
En ik ging vorig jaar met een chick van 24 destijds.. Om het rijtje te complementeren (ben zelf 21)... Ach.. ik vind het sowieso een wereldprestatie van mn moederquote: sjakkie
Je zus d'r vriend is ouder als je moeder d'r vriend hahaquote: ThomazzIk ben zelf niet zo van de leeftijdsverschillen, m'n moeder (51) en d'r vriend (32) dan weer wel, net als m'n zus (23) en haar vriend (37)..

Ja he
Zat ik mij net ook te bedenken

- Geplaatst op maandag 09 mei 2005 19:43quote:femme schreef:
Als ik het volgende keer nou anders breng?
Gewoon goed timen Fem... die Thomass gaat uit alsof het elk weekend carneval is...
Wel uitkijken voor een koortslip...
- Geplaatst op maandag 09 mei 2005 19:44
Dat kan natuurlijk twee kanten op.. Ze kon al of nog wel praten?quote:Kapi schreef:
Laatst getongd met iemand waarbij ik niet naar de leeftijd durfde te vragen...quote: TjeerdMaar goed Kapi... hoe is het met jou en het leeftijdsverschil?

- Geplaatst op maandag 09 mei 2005 19:45
Haha, je moest 'ns weten, ik ben heel rustig afgelopen maanden hoorquote:Tjeerd schreef:quote: femmeAls ik het volgende keer nou anders breng?
Gewoon goed timen Fem... die Thomass gaat uit alsof het elk weekend carneval is...
Koortslip? Nog nooit gehad.. 
- Geplaatst op maandag 09 mei 2005 19:47
Hier haak ik af!quote:Tjeerd schreef:quote: femmeAls ik het volgende keer nou anders breng?
Tjeerd: Enige realiteitszin is die neusjes ook niet eigen.Wat denken jullie nu eigenlijk?Dat het goddelijke Ajax iets in de melk te brokkelen heeft in het Philips stadion? Is een simpele constatering die elk normaal denkend persoon kan doen. Uitslag 1-5.. - Geplaatst op maandag 09 mei 2005 19:52
- Geplaatst op maandag 09 mei 2005 19:53quote:RAW schreef:
denk dat ze nog steeds elke nacht huilt vanwege hetgeen dat ie haar heeft aangedaan !
ophangen !

Ik had het dan ook niet over haar en wat zij er van vond
maar over hem, jeweettoch
de pedofiel
- Geplaatst op maandag 09 mei 2005 19:54
- Geplaatst op maandag 09 mei 2005 20:41Ik heb ze liever ouder... max is iets over de 30 geweest denk ik... maar toen keek ik met mijn rechter oog in mijn linkerbroekzak.
Zo rond de 23-25 zijn het fijnst... ben zelf 21... - Geplaatst op dinsdag 10 mei 2005 10:31quote:D-Fekt schreef:quote: RAWdenk dat ze nog steeds elke nacht huilt vanwege hetgeen dat ie haar heeft aangedaan !
ophangen !

Ik had het dan ook niet over haar en wat zij er van vond
maar over hem, jeweettoch
de pedofiel
idd behoorlijk smerig....
kan me ook niet voorstellen hoe zo'n kerel dat bij zijn vrienden en familie moet brengen
ik ben nu zelf 21 en mn ondergrens ligt in principe op 17 ,maar een meisje van 16 wat al erg volwassen is en bijna 17 zou ik ook niet zo heel veel problemen mee hebben, is overigens wel een verschil tussen gewoon een keer zoenen en echt een relatie
voor een relatie denk ik toch liever iemand die iets ouder is
bovengrens niet echt aanwezig, acht de kans sowieso niet al te groot op een echt ouder iemand (zie er nogal jong uit
) - Geplaatst op dinsdag 10 mei 2005 12:54Je kunt lullen tot je scheel ziet, RAW
Maar het is en blijft pedofilie!
- Geplaatst op dinsdag 10 mei 2005 12:55quote:D-Fekt schreef:
Je kunt lullen tot je scheel ziet, RAW
Maar het is en blijft pedofilie!
ligt eraan wat ze gedaan hebben
misschien was het wel een hoi-doei-dag relatie
maargoed dat zal wel niet, dus is het idd smerig en verboden
- Geplaatst op woensdag 11 mei 2005 07:28de regel is geloof ik
oudste leeftijd delen door 2 + 5 het is de jongste dan jonger dan die leeftijd dan mag het niet
www.ipimobile.com / www.dj-wb.com - Geplaatst op dinsdag 09 augustus 2011 00:24^
Ik ben 15. Hij is 19.
19:2 = 9,5. 9,5 + 5 = 14,5
Pfjiew :|
Trouwens mijn oom is 45 en heeft een vriend van 20.
Maar ja, dit gebeurt wel vaker bij homo's.Suecake wijzigde dit bericht op 09-08-2011 00:25 met 43%gratis geld verdienen? klik. ja, het is betrouwbaar (: note me voor vragen