Dit onderwerp heeft 16 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 08-04-2012 22:28.
Dikke tieten!!!
- Geplaatst op donderdag 13 februari 2003 14:54Verbod op borstvergroting vrouwen onder 18
Uitgegeven: 13 februari 2003 14:20
STRAATSBURG - Op borstvergrotingen voor meisjes van achttien jaar of jonger moet een verbod komen. Daarnaast dienen alle vrouwen met een borstimplantaat zich jaarlijks verplicht te laten controleren bij een arts. Ook moeten zij zich laten inschrijven in een nationaal register.
Dat vindt een overgrote meerderheid van het Europees Parlement. Dat sluit zich daarmee aan bij een voorstel van Europees commissaris Byrne (volksgezondheid), waarover de EU-ministers zich binnenkort moeten uitspreken.
Volgens Byrne en de EP-meerderheid zijn de risico's van siliconenborsten te groot voor meisjes. Verder moeten de jaarlijkse controles voorkomen dat op lange termijn grote gezondheidsproblemen ontstaan door lekkende siliconen, die zijn gebruikt voor vergrotingen of vervanging van afgezette borsten als gevolg van kanker.
De VVD in het Europees Parlement stemde tegen het EP-advies aan de ministers van Volksgezondheid. VVD-europarlementariër Maaten: "Op zich ben ik niet tegen betere maatregelen voor de gezondheid van vele vrouwen. Maar dit kunnen we beter op nationaal niveau regelen. Dit is geen zaak waar een EU-ambtenaar achter een bureau in Brussel zich mee moet bezighouden."
Bron: nu.nl
- Geplaatst op donderdag 13 februari 2003 14:56als dit leid tot betere gezondheid van de siliconendragende dames (en heren!!) dan vind ik het een kleine moeite om een per jaar je te laten controleren.. het gaat toch om je eigen gezondheid?
- Geplaatst op donderdag 13 februari 2003 14:57En terecht, anders ga je het straks krijgen dat meisjes van 15 al rondlopen met cup dubbel z

- Geplaatst op donderdag 13 februari 2003 15:13Goede zaak...je gaat toch niet je borsten laten vergroten als ze nog niet eens uitgegroeid zijn. Artsen die daar aan meewerken zijn ook niet helemaal goed bij hun hoofd trouwens.
- Geplaatst op donderdag 13 februari 2003 16:05You say it girl...
- Geplaatst op donderdag 13 februari 2003 16:07Het verbaast me trouwens dat zo'n verbod nodig is.
- Geplaatst op donderdag 13 februari 2003 16:09Begrijp al niet dat je als gerenomeerde arts dit zal doen.... maar het zal wel om de beunhazen gaan....
- Geplaatst op donderdag 13 februari 2003 16:11quote:Nutty schreef:
Begrijp al niet dat je als gerenomeerde arts dit zal doen.... maar het zal wel om de beunhazen gaan....
Waarschiijnlijk wel ja
Diegenen die enkel en alleen maar voor de (Euro)centen gaan. - Geplaatst op donderdag 13 februari 2003 16:40logisch
vind dat je daar pas over mag beslissen als je 'volwassen' bent en dus uitgegroeid. (18+)
en die controle is er voor je eigen bestwil. prima toch?! - Geplaatst op vrijdag 14 februari 2003 13:19
Idd, daar sta ik ook van te kijkenquote:EmjaY schreef:
Damn dat dit uberhaupt mocht onder de 18

- Geplaatst op vrijdag 14 februari 2003 17:23
Inderdaad, dat registreren vond ik ook een beetje vreemd, dat kan altijd weer tegen je gebruikt worden.quote:Yiggi schreef:
Je laten registreren vind ik belachelijk!!! Dan krijg je op den duur dat deze mensen worden benadeeld bij ziektekostenverzekeraars, hypothekers, etc. Dat kan bij wet gewoon niet!!! - Geplaatst op maandag 17 februari 2003 00:15registreren vind ik vreemd ja, en op zich ben ik het meer eens met 21+. Zowiezo zijn er bijna geen implantaatborsten die echt mooi zijn, maar dat terzijde (want je hebt ook zoals beschreven de kanker amputaties). Idd vind ik dat het hetzelfde moet bij mannen die doen alsof ze borstspieren hebben, moet kunnen als ze dat willen maar niet te jong, dat gebeurt wel veel minder natuurlijk, maar het moet geen california worden, heb daar een aantal vrienden en de verhaaltjes van implantaat voor je 16e-18e verjaardag is gewoon echt fucking waar en dat vind ik gewoon goor. Dat kan hier ook gebeuren met die steeds sterker wordende yuppen cultuur.

- Geplaatst op woensdag 05 maart 2003 11:50
Volgens de wet ben je meerderjarig als je 18 bent of getrouwd bent... Ik vind het wel goed dat ze mensen tegen zichzelf beschermen! Dan ben je over het algemeen ook uitgegroeid en behoor je wel enig gezond verstand te hebben... :-)quote:ILT schreef:quote: Love2Partylogisch
vind dat je daar pas over mag beslissen als je 'volwassen' bent en dus uitgegroeid. (18+)
en die controle is er voor je eigen bestwil. prima toch?!
Kunnen ze beter 21 doen, dan ben je nl voor de wet ook echt volwassen, en na je achttiende hoef je nog niet uitgegroeid te zijn perse
afgezien van het feit dat ik het niet zo'n boeiend onderwerp vind voor een wet.. - Geplaatst op woensdag 05 maart 2003 11:53quote:Nutty schreef:
Begrijp al niet dat je als gerenomeerde arts dit zal doen.... maar het zal wel om de beunhazen gaan....
Je brengt me op id-en...
Ik ga meteen naar de groothandel om het 1 en ander te kopen
Overigens vind ik siliconen de grootste onzin die er bestaat.
Als je nou een AA hebt dan kan ik het me nog wel voorstellen, maar wees in godsnaam gelukkig met wat je hebt.
Beetje risico's nemen m.b.t. je gezondheid... - Geplaatst op woensdag 05 maart 2003 11:57Bovendien hoeven tieten echt niet perse dik te zijn hoor!!

Als ze maar groot zijn!

- Geplaatst op zondag 08 april 2012 22:28
ahahahahahahah tieten tot je knieen ensoooquote:Nutty schreef op 13 February 2003 @ 14:57:
En terecht, anders ga je het straks krijgen dat meisjes van 15 al rondlopen met cup dubbel z