Dit onderwerp heeft 6 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 18-10-2011 09:46.
Datingsites, werken ze wel of niet?
- Geplaatst op woensdag 10 november 2010 14:24Hoi,
Ik hoor laatst veel in mijn omgeving dat datingsites wel ok zijn. Voordat ik me ergens inschrijf, zou ik graag willen weten wat voor ervaringen jullie hebben en of het een optie is om daar iemand te vinden (voor een serieuze relatie).
- Geplaatst op woensdag 10 november 2010 17:02Ik heb er geen ervaring mee, maar ik zou het op het Girlsceneforum vragen want hier reageert bijna nooit iemand.And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.
- Geplaatst op maandag 15 november 2010 09:20Wat jammer....,

- Geplaatst op maandag 15 november 2010 09:44O ja, mijn broer staat ingeschreven in een datingsite, maar heb uit zijn naam verschillende berichtjes gestuurd naar vrouwen, omdat ik achter ben gekomen wat z'n logingegevens zijn. Wat ben ik stout!!! Hahaha
- Geplaatst op donderdag 10 maart 2011 12:11
Omg.quote:DeeDeeMarble schreef op 15 November 2010 @ 09:44:
O ja, mijn broer staat ingeschreven in een datingsite, maar heb uit zijn naam verschillende berichtjes gestuurd naar vrouwen, omdat ik achter ben gekomen wat z'n logingegevens zijn. Wat ben ik stout!!! Hahaha - Geplaatst op maandag 02 mei 2011 10:52mijn broer heeft er iemand ontmoet en zijn al meer dan 3 jaar samen nu... al mag ik dat mens nog steeds niet want ze heeft me hele broer kapot gemaakt waardoor ik hem nu ook niet meer mag :') ....
so it works.... maar word niet te blind door de liefde >_<~~ Get A Life ....http://ras-blackfire.deviantart.com/ - Geplaatst op dinsdag 18 oktober 2011 09:46En zijn er ook mensen die wel eens over casual dating sites hebben gehoord of aan casual dating gedaan hebben? Het wordt gezegd dat het van 'Sex and the City" afgeleid is...Ladylulu wijzigde dit bericht op 29-02-2012 15:13 met 13%