Dit onderwerp heeft 101 reacties, en bestaat uit 5 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 5.
De laatste reactie is geplaatst op 09-08-2011 14:45.
Dag lekkere dikke lippen... :(
- Geplaatst op donderdag 23 maart 2006 10:12Dag negerzoen, het ga je goed
R.I.P.

- Geplaatst op donderdag 23 maart 2006 10:15

- Geplaatst op donderdag 23 maart 2006 10:20Zoenen?

- Geplaatst op donderdag 23 maart 2006 10:23Echt te lame
Opzouten met die dingen! Die ga ik dus echt noooooooit eten
- Geplaatst op donderdag 23 maart 2006 10:28Vind het dus echt HE-LE-MAAL nergens over gaan dit

- Geplaatst op donderdag 23 maart 2006 10:28

- Geplaatst op donderdag 23 maart 2006 10:28Net als toen ik vroegah nog in de snackbar werkte naast mijn school. Ineens moest de Turkey stick veranderd worden in kikastick

Ik weet niet, maar volgens mij is turkey gewoon een Engels woord
- Geplaatst op donderdag 23 maart 2006 10:33What's next?
Jodekoeken?
Blanke vla? - Geplaatst op donderdag 23 maart 2006 10:33politiek correct is zooooo gay

- Geplaatst op donderdag 23 maart 2006 10:34huh???????? maak ik hier uit op dat ze de negerzoen een andere naam gaan geven????
- Geplaatst op donderdag 23 maart 2006 10:34quote:Marlein schreef:
huh???????? maak ik hier uit op dat ze de negerzoen een andere naam gaan geven????
*applaus*

- Geplaatst op donderdag 23 maart 2006 10:37quote:Claudia schreef:
Net als toen ik vroegah nog in de snackbar werkte naast mijn school. Ineens moest de Turkey stick veranderd worden in kikastick
Turkey is toch een kalkoen
Waarom zouden die zich gediscrimineerd moeten voelen?
Op het awakenings festival vier jaar terug stond een neger zijn eigen zoenen te verkopen. Met een bordje in zijn hand "negerzoen 1 euro" Hij leek er zelf totaal geen moeite mee te hebben.
- Geplaatst op donderdag 23 maart 2006 10:38quote:STEPHAN! schreef:
What's next?
Jodekoeken?
Blanke vla?
- Geplaatst op donderdag 23 maart 2006 10:39quote:muz schreef:quote: ClaudiaNet als toen ik vroegah nog in de snackbar werkte naast mijn school. Ineens moest de Turkey stick veranderd worden in kikastick

Op het awakenings festival vier jaar terug stond een neger zijn eigen zoenen te verkopen. Met een bordje in zijn hand "negerzoen 1 euro" Hij leek er zelf totaal geen moeite mee te hebben.
Omdat het woord Turk er in staat blijkbaar
Moest daarom veranderd worden in Kikastick

- Geplaatst op donderdag 23 maart 2006 10:41quote:Claudia schreef:quote: Marleinhuh???????? maak ik hier uit op dat ze de negerzoen een andere naam gaan geven????
*applaus*

ik mis wat geloof ik.... - Geplaatst op donderdag 23 maart 2006 10:42quote:muz schreef:quote: ClaudiaNet als toen ik vroegah nog in de snackbar werkte naast mijn school. Ineens moest de Turkey stick veranderd worden in kikastick

Wow inderdaad! Dat je dat nog weet....
Dat was ik helemaal vergeten...
Super goeie actie was dat!
- Geplaatst op donderdag 23 maart 2006 10:44quote:Marlein schreef:
ik mis wat geloof ik....
http://www.telegraaf.nl/binnenland/35749221/Negerzoen_wordt_zoen.html

- Geplaatst op donderdag 23 maart 2006 10:44
pffff dan vind ik dat ze chicken wings ook moeten veranderen. Ik vind dat vrouw onterendquote:Claudia schreef:quote: muzquote: ClaudiaNet als toen ik vroegah nog in de snackbar werkte naast mijn school. Ineens moest de Turkey stick veranderd worden in kikastick

- Geplaatst op donderdag 23 maart 2006 10:47quote:muz schreef:
pffff dan vind ik dat ze chicken wings ook moeten veranderen. Ik vind dat vrouw onterendquote: Claudiaquote: muzquote: ClaudiaNet als toen ik vroegah nog in de snackbar werkte naast mijn school. Ineens moest de Turkey stick veranderd worden in kikastick

Ach, het slaat toch ook helemaal nergens op
Net wat iemand zei, straks gaan de jodenkoeken en de blanke vla ook nog op de schop
- Geplaatst op donderdag 23 maart 2006 10:48negervla is toch ook al lang geleden chocoladevla geworden?

- Geplaatst op donderdag 23 maart 2006 10:50Negervla! haha! En Aziaten vla is Hopjes vla geworden dan...
- Geplaatst op donderdag 23 maart 2006 10:57als ze maar van zwarte piet afblijven.. zitten er ook al wat jaren over te zeiken... is gewoon nederlandse traditie!
- Geplaatst op donderdag 23 maart 2006 11:07Die Kika stick vind ik anders ook niet kunnen.. stel je voor, je hebt als kind kanker, en dan vernoemen ze ook nog 's een snack naar je ziekte. Elke keer dat je de snackbar instapt, wordt je er weer aan herinnerd.
Tum tummetjes moeten ook hernoemd worden, aangezien sommige mensen het vrouwelijke geslachtsorgaan een tummetje noemen.
Stel je bent hier als vluchteling gekomen uit een vreselijk land dat geteisterd wordt door oorlogen en geweld..en hier eten mensen voor hun plezier een patatje oorlog?! dat kan echt niet meer.
Rolmopsen, piccalilly, bereklauw, lange jan, witgoed, zwartkijker, zware jongen etc etc .. allemaal vreselijk stigmatiserend en moeten dus hernoemd worden.

- Geplaatst op donderdag 23 maart 2006 11:09Ik vind het terecht, ook al omdat ik al jaren pleit voor een andere naam voor smurfensnot. Heeft ook niks met smurfen te maken, en ik voel me daar al jaren beledigd door!
- Geplaatst op donderdag 23 maart 2006 11:10quote:Grote Smurf schreef:
Ik vind het terecht, ook al omdat ik al jaren pleit voor een andere naam voor smurfensnot. Heeft ook niks met smurfen te maken, en ik voel me daar al jaren beledigd door!
Kan ik me helemaal voorstellen!!