Dit onderwerp heeft 65 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 04-08-2011 21:30.
shotjes nemen met vriendje
- Geplaatst op zaterdag 30 juli 2011 01:27Kingsen ja. Doe ik ook wel eens met m'n vriend en wat van onze vrienden. Aanrader!
- Geplaatst op zaterdag 30 juli 2011 01:43Is 1 shotje niet gelijk aan 1 bier, qua hoeveelheid alcohol die er in zit? Want zo ja... als je dan 5 kledingstukken aanhebt, en 15 shotjes moet drinken... dan heb je eigenlijk 15 bier op? Ben ik de enige die dat echt té veel vind? :'3
- Geplaatst op zaterdag 30 juli 2011 08:10wat als jullie nou verslaafd raken aan alcohol omdat de seks in jullie ogen anders niet meer goed genoeg is.
waarom zou je een drug moeten hebben om te kunnen beminnen? - Geplaatst op zaterdag 30 juli 2011 11:15
1 shotje hoeft niet gelijk te zijn aan 1 biertje, ligt eraan wat voor drank je hebt en wat het alcoholpercentage is..quote:Purradise schreef op 30 July 2011 @ 01:43:
Is 1 shotje niet gelijk aan 1 bier, qua hoeveelheid alcohol die er in zit? Want zo ja... als je dan 5 kledingstukken aanhebt, en 15 shotjes moet drinken... dan heb je eigenlijk 15 bier op? Ben ik de enige die dat echt té veel vind? :'3 - Geplaatst op zaterdag 30 juli 2011 19:00dit zijn spelletjes die ik vaak met mijn vriend+zijn vrienden doe:
kingsen
bierpongen
halli galli (hoe je het ook schrijft)
paardenracen/rennen
mexxen
maarja, als je toch geen sterke drank kan halen, waarom zou je dan shotjes drinken? want dan kom je uit op shotjes wijn, bier etc. En dat is toch minder lekker dan een shotje sterke drank ;-)--- - Geplaatst op zaterdag 30 juli 2011 19:02Bussen is ook wel grappig.
Stef stuntpiloot :'))))Why did the chicken cross the Mobius strip? To get to the same side. BAZINGA! - Geplaatst op dinsdag 02 augustus 2011 18:13Een shot Pisang Ambon... oftewel, Limonade, hihiHmmhmm..
- Geplaatst op dinsdag 02 augustus 2011 18:15quote:Thermale schreef op 27 July 2011 @ 15:52:
niet lullig bedoelt ofzo, maar ik vind dit best triest.
oke, wel lullig bedoelt.Our choices define who we are, far more than our abilities. TUMBLR 365 DAY PROJECT - Geplaatst op dinsdag 02 augustus 2011 23:02Gewoon kaarten en wie verliest moet 'n shotje nemen. Of 'Ik heb nog nooit...' en dus drinken als je dat wel al hebt gedaan ( kan ook over seks gaan). Ik vind 't ook altijd leuk als we allebei aangeschoten zijn :') remmen los...It\\\'s not true I had nothing on, I had the radio on - Marilyn Monroe
- Geplaatst op dinsdag 02 augustus 2011 23:55kaartje blazen! Je zet een stapel kaarten op een fles en diegene wat 't laatste kaartje eraf blaast mag drinken (:Je speelt wel famous maar waar zijn je fans?
- Geplaatst op donderdag 04 augustus 2011 00:20Ik vind het wel grappig dat je zoiets echt gaat voorbereiden, bij mij is het meestal van 'Zin om langs te komen?', dat ie dan komt en dan gaat het vanzelf wel. Maar ik kan je wel verzekeren dat sex als je dronken bent en je partner ook heel erg niet echt leuk is, minder leuk dan een paar drankjes.~
- Geplaatst op donderdag 04 augustus 2011 01:09Hhmm ik hou zelf niet zo van shotjes, kan je me echt opvegen.
En ik vind het ook veel gezelliger om lekker samen wijntjes te drinken. Tegen de tijd dat we naar boven gaan tikken die meestal ook wel goed in en dan hebben we ook een leuke sexytime haha
- Geplaatst op donderdag 04 augustus 2011 11:49Denk je er wel aan dat ie van teveel alcohol misschien niet meer stijf wordt? Dat schijnt te kunnen gebeuren namelijk.Facebook U suck. If it isn't broken, don't fix it.
- Geplaatst op donderdag 04 augustus 2011 21:27gebeurd zeker haha ! deze week nog meegemaakt
shadowfax94 - Geplaatst op donderdag 04 augustus 2011 21:30^dat lijkt me zo'n killer haha. Ben je helemaal in de mood etc...Facebook U suck. If it isn't broken, don't fix it.