Username
Password
password
vergeten?

1. Fashionscene
  2. Girlscene
  3. Seks & zo
  4. oudere vriend wil nog niet verder

Dit onderwerp heeft 89 reacties, en bestaat uit 4 pagina's. U bent momenteel op pagina 4 van 4.
De laatste reactie is geplaatst op 09-08-2011 22:49.

oudere vriend wil nog niet verder

1. Small
    Afbeelding van Dreamyourlife_

scheetje
    488 berichten
    Lid sinds September 2008

quote:
    Elainalyn schreef op 05 August 2011 @ 02:07:
    hem goed bewaren, want zoveel vind je er niet.

2. Medium
    Afbeelding van Lisdotcom

Lisa
    1,012 berichten
    Lid sinds January 2009

Nu heb ik het wel met mijn vriend gedaan, maar hij was 18 toen ik met hem kreeg en hij had niet meer gedaan dan zoenen, omdat hij op iemand wilde wachten waar hij zich speciaal bij voelde.

3. Medium
    Afbeelding van lily7

Lily
    1,915 berichten
    Lid sinds January 2011

mijn vriend wou ook wachten. en dat leek mij ook een goed idee....
    En ik vond dat eigenlijk ook wel lief; omdat hij wat bezorgd was, hij wou dat ik ook zin had en geen pijn, enz.
    Dat is wel lief.. En ja misschien wel sexy in jou geval =p

come on, come on, come on, get through it!

4. Medium
    Afbeelding van Peppermint

.
    1,373 berichten
    Lid sinds May 2011

Even een upje omdat ik wil weten of er morgen iets uit het gesprek komt.

@Dreamyourlife_

Succes!

5. Small

scheetje
    488 berichten
    Lid sinds September 2008

@peppermint

wat leuk dat je er nog even aan denkt!
    ik probeer er subtiel over te beginnen als de sfeer het toelaat.
    als ie te gezellig is dan denk ik niet dat ik het doe.

we gaan morgen eerst beetje wandelen met de hond andere dingetjes doen en ouwhoeren, daarna samen lasagne maken omdat we dat allebei heerlijk vinden en om 7 uur begint de voetbal dus dan is het stil. hahah

ik hou je op de hoogte meid!
    dankje

6. Medium
    Afbeelding van Pouvire

Eva
    1,029 berichten
    Lid sinds August 2010

quote:
    Noukertt schreef op 04 August 2011 @ 19:19:
    Ik snap al die honken/stappen niet. Waarom zeg je niet gewoon wat je wel en niet hebt gedaan, veel duidelijker. Maar oke :')
    Precies, op de 1 of andere manier vind ik zo'n stappenplan een beetje kinderachtig klinken. Net alsof het regels zijn waaraan je je moet houden oid.

http://www.cash4ladies.nl ~ You put the smile on my face, the sparkle in my eyes & the love in my heart

7. Medium
    Afbeelding van Pouvire

Eva
    1,029 berichten
    Lid sinds August 2010

ahah ik ben helemaal offtopic, had alleen de eerste pagina gelezen :')
    Sorry dat ik daarom ineens zo'n random opmerking maak..

Pouvire wijzigde dit bericht op 07-08-2011 13:25 met 29%
    http://www.cash4ladies.nl ~ You put the smile on my face, the sparkle in my eyes & the love in my heart

8. Medium

.
    1,373 berichten
    Lid sinds May 2011

quote:
    Dreamyourlife_ schreef op 07 August 2011 @ 00:05:
    @peppermint

wat leuk dat je er nog even aan denkt!
    ik probeer er subtiel over te beginnen als de sfeer het toelaat.
    als ie te gezellig is dan denk ik niet dat ik het doe.

we gaan morgen eerst beetje wandelen met de hond andere dingetjes doen en ouwhoeren, daarna samen lasagne maken omdat we dat allebei heerlijk vinden en om 7 uur begint de voetbal dus dan is het stil. hahah

ik hou je op de hoogte meid!
    dankje

En hoe was het? Hoop dat de lasagne lekker was en dat jullie het gezellig hebben gehad ^_^

Ben benieuwd of jullie even een goed gesprek hebben gehad, lijkt me wel fijn in jouw situatie.

9. Small

scheetje
    488 berichten
    Lid sinds September 2008

quote:
    Peppermint schreef op 07 August 2011 @ 23:48:
    [...]

En hoe was het? Hoop dat de lasagne lekker was en dat jullie het gezellig hebben gehad ^_^

Ben benieuwd of jullie even een goed gesprek hebben gehad, lijkt me wel fijn in jouw situatie.

Oh het was echt super gezellig. Eerst dus voetbal gekeken bij de buren omdat hun eredivisie hadden en hij helemaal blij dat Twente gewonnen had. Haha daarna heb ik 'm lasagne leren maken, ook al heeft hij zelf alleen de kaas erover heen gestrooid, maar hij vond het heerlijk! lekkere sla er bij met eigengemaakte dressing. daarna zijn we gaan wandelen met de hond langs de rivier hier in de buurt, samen heel lang op zo'n bankje gezeten samen naar zonsondergang gekeken en zo en ik was gewoon te bang om er over te beginnen. Het moment was zo mooi om gewoon zoiets toch iets triest te bespreken? Ik denk toch wel dat ik gewoon wacht tot hij verder gaat als Hij dat wil en áls er ooit iets is gebeurd verteld hij mij dat denk ik wel, hoop ik. maar het was echt super; hij stuurde later dit smsje:

-ik bracht hem weg naar de trein en gaf hem op laatste moment nog kusjes, kreeg ik toen ik thuis was-
    Ik vergat nog te zeggen: i love you:$! Maar schattie, vond echt gezellig vandaag! Mooi Twente kijken en bij jou zijn. Ben echt gek op je! dikke kus

het zit wel goed tussen ons denk ik :)

10. Small

scheetje
    488 berichten
    Lid sinds September 2008

up voor Peppermint

11. Medium

.
    1,373 berichten
    Lid sinds May 2011

quote:

Sorry, had wat eerder willen reageren, maar heb de afgelopen dagen in het nog internetloze appartement van mijn vriend gebivakkeerd en met mijn telefoon kan ik niet inloggen op girlscene.

Maar wat klonk het lief in je berichtje! Wat fijn dat jullie het gezellig hebben gehad. Het is inderdaad zonde zo´n sfeer met een moeilijk gesprek te gaan verpesten.
    Mijn vriend en ik hebben het er ook niet al te vaak over, hij vermijdt het onderwerp het liefst, bij mij is dat iets anders. Maar laatst hebben we weer een gesprek gehad. Dit keer meer over het feit dat we er allebei verschillend instaan. Ik ga bijvoorbeeld wel naar een psycholoog, hij absoluut niet. Ik weet nu waarom, we vinden allebei dat zo iemand niet kan weten hoe het voelt aangezien zij hun kennis uit een boekje halen. Maar ik vind het fijn mijn verhaal kwijt te kunnen bij iemand die een volledige buitenstaander is en die ik er dus niet mee lastig val. Op die manier kan ik het van me af zetten, het werkt hetzelfde met schrijven, het moet gewoon op 1 of andere manier uit mijn hoofd.
    Als ik er al last van heb, dat is vaak door nachtmerries en af en toe door iets uit het dagelijks leven, duurt dat ook langer dan bij hem. Hij huilt een keer per week ´s avonds. Ik kan er niet om huilen dus bij mij blijft het opgekropt zitten. Bijvoorbeeld door een heel erg beeldende film. Als de intentie gewekt wordt, is het voor mij geen probleem. Maar bij de film De vrouw die met vuur speelde, wordt het me dan allemaal net iets te veel.

In ieder geval, ik hoop dat jij en je vriend een goede, sterke en liefdevolle relatie samen kunnen opbouwen. Elkaar volledig kunt vertrouwen en als hij er aan toe is, jullie ook kunnen genieten van elkaar.

12. Large
    Afbeelding van KOPJECHINO

Madelief
    7,622 berichten
    Lid sinds April 2010

quote:
    Dreamyourlife_ schreef op 04 August 2011 @ 21:36:
    [...]

2 weken vast ja, we lopen 2 maand al samen
    Dan vind ik het nog kort.

13. Small

scheetje
    488 berichten
    Lid sinds September 2008

quote:
    madeinyourheart schreef op 09 August 2011 @ 21:40:
    [...]

Dan vind ik het nog kort.

dan kan je er nog wel over praten?

@peppermint

Bedankt voor je verhaal en ik wens jou precies hetzelfde als dat je mij wenst met m'n vriend. Heel veel liefs en ik laat weten op je profiel als ik gesprek heb gehad.

x

Fashionscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?