Dit onderwerp heeft 89 reacties, en bestaat uit 4 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 4.
De laatste reactie is geplaatst op 09-08-2011 22:49.
oudere vriend wil nog niet verder
- Geplaatst op donderdag 04 augustus 2011 18:53mijn vriend en ik hebben het er laatst over gehad, over verder gaan.
hij is 4,5 jaar ouder dan mij, 21 dus en is nog maar bij stap 3 geweest.
ik al verder maar ik vind dit op een of andere manier juist nog opwindender
dan een jongen die gelijk al verder wil. hebben meerdere meiden dit en is het raar?
ik kan er gewoon heel goed met hem over praten en hij wil het nog niet en ik accepteer dat, zoals ik dat zelf ook zou willen maar ik vind het juist sexy dat de rollen nu een keer omgedraaid zijn $
- Geplaatst op donderdag 04 augustus 2011 18:55Haha dat is echt grappig en leuk! One in a million want bijna elke 21jarige man wil sowiezo seks lol
- Geplaatst op donderdag 04 augustus 2011 18:56
Ha inderdaad :')quote:mcnoa schreef op 04 August 2011 @ 18:55:
Haha dat is echt grappig en leuk! One in a million want bijna elke 21jarige man wil sowiezo seks lol - Geplaatst op donderdag 04 augustus 2011 18:57^ ja dat dacht k dus ook. maar daarom vind ik dit juist zo - ik weet niet hoe ik het moet zeggen - sexy, lief idk.
- Geplaatst op donderdag 04 augustus 2011 18:58wil hij nooit verder? of gewoon zeker weten:)?Never give up on the things that make you smile:)
- Geplaatst op donderdag 04 augustus 2011 19:03Hoe lang hebben jullie al? En wat is stap 3? -heeft iets gemist blijkbaar-http://nadienjaninja.blogspot.com
- Geplaatst op donderdag 04 augustus 2011 19:05ach dat is wel lief idd
. Nou dan weet je in elk geval dat het hem daar niet om gaat, dat vind ik wel weer heel positief. (ook al zou ik het wel apart vinden:P). Een vriendin van me heeft nu ook zoiets, zij vind t heel fijn want ze voelt zich totaal niet gepusht. Dus geniet er lekker van ;D - Geplaatst op donderdag 04 augustus 2011 19:06en over stap 3 hahaha, ook geen idee :'). ergens tussen zoenen en seks. ?
- Geplaatst op donderdag 04 augustus 2011 19:08Ik vind het wel schattig haha : )
tenminste iemand die echt om innerlijk en persoonlijkheid geeft in plaats van iemand die het alleen om de seks of het uiterlijk doet ; ) - Geplaatst op donderdag 04 augustus 2011 19:09aah wat lief! (:27O311 Heaven must be beautiful right now, cause they got you.
- Geplaatst op donderdag 04 augustus 2011 19:10Hoelang hebben jullie al?
Stap 3 is handwerk volgens mij? - Geplaatst op donderdag 04 augustus 2011 19:10Dit vind ik zelf ook grappig haha.
Bij mij is
stap 1: Zoenen
stap 2: Handwerk
stap 3: Oraal
stap 4: Seks
Dus ik weet niet hoe jij het ziet.
Ik vindt het eigenlijk wel schattig, dat hij het wilt bewaren voor de juiste. Het lijkt wel alsof de rollen omgedraait zijn.Breezersletjes? Komop zeg, sindsdien moet je minimaal een latte macchiato met macadamia siroop en nootjes aanbieden. - Geplaatst op donderdag 04 augustus 2011 19:11
Idd. En wat is stap 3? :')quote:L0ve schreef op 04 August 2011 @ 19:08:
Ik vind het wel schattig haha : )
tenminste iemand die echt om innerlijk en persoonlijkheid geeft in plaats van iemand die het alleen om de seks of het uiterlijk doet ; ) - Geplaatst op donderdag 04 augustus 2011 19:12Ook jongens willen niet perser sex..
- Geplaatst op donderdag 04 augustus 2011 19:12Stap 3 is mondwerk, als ik het goed heb?
Ik ben benieuwd of hij een speciale reden heeft dat hij wil wachten? Of gewoon enkel voor zichzelf. Ik vind het wel bewonderenswaardig, denk niet dat er veel van deze jongens in het wild rondlopen. - Geplaatst op donderdag 04 augustus 2011 19:13
Huh, wat voor rijtje heb jij dan? Stap 1 is zoenen, wat is voor jou dan stap 2?quote:CHINOPINO schreef op 04 August 2011 @ 19:10:
Hoelang hebben jullie al?
Stap 3 is handwerk volgens mij? - Geplaatst op donderdag 04 augustus 2011 19:13ik heb nu een paar weken met hem, maar het kwam gewoon ter sprake niet omdat ik het persé wilde ofzo hoor.
1. zoenen
2. onder bh/shirtje
3. vingeren
4. aftrekken
5. beffen
6. pijpen
7. seks - Geplaatst op donderdag 04 augustus 2011 19:14Wauw, ingewikkeld rijtje. Waarom zijn vingeren en aftrekken andere stappen?
Stel je hebt al wel afgetrokken, maar bent nog niet gevingerd, op welke stap zit je dan? - Geplaatst op donderdag 04 augustus 2011 19:15het aparte is ook nog eens dat hij echt heel veel meisjes kan krijgen, maar gewoon iets met mij heeft omdat hij het leuk vind dat ik initiatief neem, er verzorgd uit zie, lief ben en omdat we echt super goed met elkaar kunnen vinden en het lijkt alsof we elkaar al heel lang kennen terwijl dat net een maand of 2 is ofzo?
- Geplaatst op donderdag 04 augustus 2011 19:16
dan zeg je gewoon 124. zo vinden wij juist dat je het duidelijker kunt zeggen. ;pquote:Peppermint schreef op 04 August 2011 @ 19:14:
Wauw, ingewikkeld rijtje. Waarom zijn vingeren en aftrekken andere stappen?
Stel je hebt al wel afgetrokken, maar bent nog niet gevingerd, op welke stap zit je dan? - Geplaatst op donderdag 04 augustus 2011 19:17~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[quote][b][message=9142766,noline]Peppermint schreef op 04 August 2011 @ 19:12[/message]:[/b]
Stap 3 is mondwerk, als ik het goed heb?
[b]Ik ben benieuwd of hij een speciale reden heeft dat hij wil wachten? Of gewoon enkel voor zichzelf. Ik vind het wel bewonderenswaardig, denk niet dat er veel van deze jongens in het wild rondlopen.[/b]
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[/quote]
hij is gewoon heel preuts zegt ie. verder weet ik ook niet of hij zich ergens voor schaamt of weet ik veel wat? hij is ook pas op z'n 17e ontgroend wat ik heel apart vind want hij is zó knap! als ik hier een foto van hem zou plaatsen zouden jullie allemaal weg kwijlen. niet dat ik op wil scheppen ofzo maar het gaat om het idee dat hij pas zo laat is met alles - Geplaatst op donderdag 04 augustus 2011 19:18oke @xkusiris dat is heel leuk, maar nu word ik een beetje jaloers en forever alone, jaaa? :')
- Geplaatst op donderdag 04 augustus 2011 19:18Bij mij zijn ze meer van het honken. Dus honk 1, honk 2, honk 3 en honk 4.
Maar wil je vriend op den duur wel verder of wil hij wachten tot het huwelijk?
En kan dat een probleem tussen jullie worden? Dat jij wel verder wil en hij niet? - Geplaatst op donderdag 04 augustus 2011 19:19
oh hij wil nóg niet verder. nooit verder leek me wel heel erg een 'ik heb er geen woorden voor' geval.quote:Balletjesbak schreef op 04 August 2011 @ 18:58:
wil hij nooit verder? of gewoon zeker weten:)? - Geplaatst op donderdag 04 augustus 2011 19:19Ik snap al die honken/stappen niet. Waarom zeg je niet gewoon wat je wel en niet hebt gedaan, veel duidelijker. Maar oke :')