Username
Password
password
vergeten?

1. Fashionscene
  2. Girlscene
  3. Seks & zo
  4. Mijn vriendinnen en sex?!

Dit onderwerp heeft 218 reacties, en bestaat uit 9 pagina's. U bent momenteel op pagina 9 van 9.
De laatste reactie is geplaatst op 01-01-2011 14:53.

Mijn vriendinnen en sex?!

1. Small
    Afbeelding van imaGeek

Chantal
    714 berichten
    Lid sinds December 2010

ik vind het te jong.
    Je kan er wel "klaar" voor zijn, maar ik denk niet dat je dat op je 14e al kan beslissen en dan is het ook nog niet echte liefde.
    Mijn mening.

Don\\\'t have sex with lemons, you might get LEMON AIDS. hahahahah GET IT ? (:

2. Xtra-large
    Afbeelding van Betsey

Stacey Jacqueline
    17,381 berichten
    Lid sinds March 2010

Ik kan niet zeggen dat t te jong :)

3. Xtra-small
    Afbeelding van mtlovepvdt

marieke
    11 berichten
    Lid sinds February 2010

ik was 15 toen ik ontmaagd ben, wel door mijn -nu nog steeds- vriendje, als je het met iemand doet die je vertrouwt, waarmee het klikt, geen probleem.

4. Medium
    Afbeelding van Bowandarrow

Anouk
    3,075 berichten
    Lid sinds June 2010

Ik ben 15 en wil nog geen seks tot ik 17 ben ofzo; maar dat verschilt van persoon tot persoon. Ik vind 14 te jong, maar daar lopen de meningen over uiteen. Ik vind dat je het zelf moet weten wanneer je denkt er klaar voor te zijn.

Why don\'t you be the artist and make me out of clay? Why don\'t you be the writer and decide the words I say?

5. Medium
    Afbeelding van joyce7

Joyce
    1,466 berichten
    Lid sinds November 2007

14 jaar is natuurlijk wel erg jong maar het is pas té jong wanneer jij er spijt van krijgt!
    Wanneer jij je er goed bij voelt lijkt het me geen probleem!

6. Xtra-small
    Afbeelding van xclairemichelle

Claire
    89 berichten
    Lid sinds December 2010

voor mijzelf vind ik het te jong, maar als jij er klaar voor was en het fijn vond was jij dus niet te jong.

7. Xtra-small
    Afbeelding van stillfly

dat is voor jou een vraag voor
    90 berichten
    Lid sinds May 2008

ik vind het eraan liggen hoelang je al hebt, hoe serieus jullie relatie is, en of je er klaar voor bent :]
    ik was zelf 15 en mijn vriendje ook 15 we hadden precies een half jaar en we hadden het misschien voor t eerst erover gehad toen we 5 maanden hadden ofzo.
    ik vind 14 altijd net iets te jong en dan 15 gewoon goed zegmaar, maar dat is eigenlijk iets wat in je hoofd staat geprint want wat scheelt nou een jaartje

8. Medium
    Afbeelding van Suecake

Cindy
    3,783 berichten
    Lid sinds May 2010

Ik ben nu 15 en sta open voor een vaste relatie. Als het goed gaat, zou ik best sex willen hebben. Maar ik ga dan niet naar mijn vriendinnen toe van: ik heb het gedaan. Nee, misschien een soort hint of zo (:

gratis geld verdienen? klik. ja, het is betrouwbaar (: note me voor vragen

9. Large
    Afbeelding van KOPJECHINO

Madelief
    7,622 berichten
    Lid sinds April 2010

quote:
    PommeltjeK schreef op 22 December 2010 @ 17:37:
    De meeste jongeren hebben voor het eerst seks op hun 14e jaar.
    het gemiddelde is volgens mij nog steeds 16 hoor.

10. Small
    Afbeelding van LipGlossXManiac

anoniem
    621 berichten
    Lid sinds September 2010

quote:
    HAPPY_IROH schreef op 29 December 2010 @ 23:36:
    [...]

het gemiddelde is volgens mij nog steeds 16 hoor.
    Uit onderzoek ik gebleken dat de gemiddelde van de tieners die het wel doen beginnen op hun 15 worden ontmaagd. Dat is alsnog heel erg vroeg wacht gewoon tot je ouder bent en er echt klaar voor bent. Ik ben 14 en ben er zelf nog lang niet klaar voor.

11. Large
    Afbeelding van KOPJECHINO

Madelief
    7,622 berichten
    Lid sinds April 2010

vorig jaar ofzo was het 16,3 xd
    ik loop achter.

12. Small
    Afbeelding van Dulcissime

S
    923 berichten
    Lid sinds May 2010

Let life blow you into the right way.

Als jouw hart zegt dat het goed is, dan is het toch goed? Ik zou het wel aan mn vriendinnen vertellen. Je kan elkaar toch vertrouwen? Bij je vriendinnen kan je je ei kwijt, kun je lol hebben, samen verdriet delen, ook dit soort dingen horen daar denk ik ook wel bij. Als je het ze wil vertellen, doe dat dan!

En misschien is het ook wel een beetje jong, of niet. Wie zal het zeggen?

Live life to the fullest.

13. Small
    Afbeelding van ChocolatLover

Pascale
    555 berichten
    Lid sinds July 2010

Ik vind niet dat je een leeftijd moet plakken op het hebben van seks. Als het voor jou eigen gevoel goed is, je er klaar voor bent en het met de (op dat moment) juiste persoon is die het er ook geheel mee eens is.. Maakt het weinig uit of je 13 of 30 bent toch :)

14. Xtra-small
    Afbeelding van Feee_

Fee
    92 berichten
    Lid sinds November 2007

ik had op mijn 14e ook al seks met mijn vriendje; als je er klaar voor bent vind ik dat je de keuze zelf wel kan maken?

15. Medium
    Afbeelding van Spookshow_Baby

Wanda
    2,594 berichten
    Lid sinds November 2010

quote:
    Sjelbell schreef op 23 November 2008 @ 18:31:
    Mijn vriendinnen zijn allemaal een beetje scheinheilig,`waaronder ik zelf ook ze zijn het er allemaal van overtuigd dat ze pas sex met een jongen willen als ze minstens 16 zijn.
    Naja, ik deed net alsof ik het der mee eens was.
    maar goed? ik ben 14 en heb gisteravond sex gehad met mijn vriendje,
    en t was zoo fijn en leuk!
    maarja, dit vertel ik ze natuurlijk niet. maar ik denk dat ze er eigenlijk niet eens allemaal zo over denken, maar niet willen afgaan in de groep?
    wat vinden jullie, 14 te jong?

14 is jong, maar als jij je daar goed bij hebt gevoeld is het toch goed?
    Ik was net 1 jaar j onger toen ik het voor 't eerst deed

Be Yourself!! The Original is always more worth than the COPY!

16. Xtra-small
    Afbeelding van baasbaby

Anna-sophie
    24 berichten
    Lid sinds December 2010

quote:
    stillfly schreef op 29 December 2010 @ 23:18:
    ik vind het eraan liggen hoelang je al hebt, hoe serieus jullie relatie is, en of je er klaar voor bent :]
    ik was zelf 15 en mijn vriendje ook 15 we hadden precies een half jaar en we hadden het misschien voor t eerst erover gehad toen we 5 maanden hadden ofzo.
    ik vind 14 altijd net iets te jong en dan 15 gewoon goed zegmaar, maar dat is eigenlijk iets wat in je hoofd staat geprint want wat scheelt nou een jaartje
    14,15,16. als jij er klaar voor bent is het toch goed.

17. Xtra-large
    Afbeelding van blacksandals

N.
    13,423 berichten
    Lid sinds November 2007

ik ben 16 en ik ben nog maagd. tralalala

you are marvelous. // Best day of my life! ~~ 16-06-11

18. Small
    Afbeelding van GloriousLotte

Lotte
    809 berichten
    Lid sinds October 2010

Het ligt eraan ofdat je er klaar voor bent.. ik ken meiden van 15 die er echt niet klaar voor zijn terwijl ik een meisje van 14 ken die er wel al lang klaar voor is..

19. Small
    Afbeelding van slaopjema

jana
    543 berichten
    Lid sinds October 2010

quote:
    ijsbeertjelars schreef op 23 November 2008 @ 18:33:
    ligt aan de situatie. als je al een tijd met een jongen samen bent en je bent er klaar voor, waarom zou je dan nog wachten; zelfs als je 14 bent.
    dat je vriendinnen er nog niet klaar voor zijn, hoeft niet te betekenen dat jij dat ook nog niet bent.
    ik zou het sowieso wel vertellen. zulke dingen horen ze wel te weten vind ik!

Fashionscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?