Dit onderwerp heeft 218 reacties, en bestaat uit 9 pagina's. U bent momenteel op pagina 9 van 9.
De laatste reactie is geplaatst op 01-01-2011 14:53.
Mijn vriendinnen en sex?!
- Geplaatst op dinsdag 28 december 2010 18:36ik vind het te jong.
Je kan er wel "klaar" voor zijn, maar ik denk niet dat je dat op je 14e al kan beslissen en dan is het ook nog niet echte liefde.
Mijn mening.Don\\\'t have sex with lemons, you might get LEMON AIDS. hahahahah GET IT ? (: - Geplaatst op dinsdag 28 december 2010 18:37
- Geplaatst op woensdag 29 december 2010 15:22ik was 15 toen ik ontmaagd ben, wel door mijn -nu nog steeds- vriendje, als je het met iemand doet die je vertrouwt, waarmee het klikt, geen probleem.
- Geplaatst op woensdag 29 december 2010 15:39Ik ben 15 en wil nog geen seks tot ik 17 ben ofzo; maar dat verschilt van persoon tot persoon. Ik vind 14 te jong, maar daar lopen de meningen over uiteen. Ik vind dat je het zelf moet weten wanneer je denkt er klaar voor te zijn.Why don\'t you be the artist and make me out of clay? Why don\'t you be the writer and decide the words I say?
- Geplaatst op woensdag 29 december 2010 15:4314 jaar is natuurlijk wel erg jong maar het is pas té jong wanneer jij er spijt van krijgt!
Wanneer jij je er goed bij voelt lijkt het me geen probleem! - Geplaatst op woensdag 29 december 2010 15:44voor mijzelf vind ik het te jong, maar als jij er klaar voor was en het fijn vond was jij dus niet te jong.
- Geplaatst op woensdag 29 december 2010 23:18ik vind het eraan liggen hoelang je al hebt, hoe serieus jullie relatie is, en of je er klaar voor bent :]
ik was zelf 15 en mijn vriendje ook 15 we hadden precies een half jaar en we hadden het misschien voor t eerst erover gehad toen we 5 maanden hadden ofzo.
ik vind 14 altijd net iets te jong en dan 15 gewoon goed zegmaar, maar dat is eigenlijk iets wat in je hoofd staat geprint want wat scheelt nou een jaartje - Geplaatst op woensdag 29 december 2010 23:25Ik ben nu 15 en sta open voor een vaste relatie. Als het goed gaat, zou ik best sex willen hebben. Maar ik ga dan niet naar mijn vriendinnen toe van: ik heb het gedaan. Nee, misschien een soort hint of zo (:gratis geld verdienen? klik. ja, het is betrouwbaar (: note me voor vragen
- Geplaatst op woensdag 29 december 2010 23:36
het gemiddelde is volgens mij nog steeds 16 hoor.quote:PommeltjeK schreef op 22 December 2010 @ 17:37:
De meeste jongeren hebben voor het eerst seks op hun 14e jaar.
- Geplaatst op donderdag 30 december 2010 16:41
Uit onderzoek ik gebleken dat de gemiddelde van de tieners die het wel doen beginnen op hun 15 worden ontmaagd. Dat is alsnog heel erg vroeg wacht gewoon tot je ouder bent en er echt klaar voor bent. Ik ben 14 en ben er zelf nog lang niet klaar voor.quote:HAPPY_IROH schreef op 29 December 2010 @ 23:36:
[...]
het gemiddelde is volgens mij nog steeds 16 hoor. - Geplaatst op donderdag 30 december 2010 17:13vorig jaar ofzo was het 16,3 xd
ik loop achter. - Geplaatst op donderdag 30 december 2010 19:35Let life blow you into the right way.
Als jouw hart zegt dat het goed is, dan is het toch goed? Ik zou het wel aan mn vriendinnen vertellen. Je kan elkaar toch vertrouwen? Bij je vriendinnen kan je je ei kwijt, kun je lol hebben, samen verdriet delen, ook dit soort dingen horen daar denk ik ook wel bij. Als je het ze wil vertellen, doe dat dan!
En misschien is het ook wel een beetje jong, of niet. Wie zal het zeggen?Live life to the fullest. - Geplaatst op donderdag 30 december 2010 19:43Ik vind niet dat je een leeftijd moet plakken op het hebben van seks. Als het voor jou eigen gevoel goed is, je er klaar voor bent en het met de (op dat moment) juiste persoon is die het er ook geheel mee eens is.. Maakt het weinig uit of je 13 of 30 bent toch

- Geplaatst op donderdag 30 december 2010 22:26ik had op mijn 14e ook al seks met mijn vriendje; als je er klaar voor bent vind ik dat je de keuze zelf wel kan maken?
- Geplaatst op donderdag 30 december 2010 22:31quote:Sjelbell schreef op 23 November 2008 @ 18:31:
Mijn vriendinnen zijn allemaal een beetje scheinheilig,`waaronder ik zelf ook ze zijn het er allemaal van overtuigd dat ze pas sex met een jongen willen als ze minstens 16 zijn.
Naja, ik deed net alsof ik het der mee eens was.
maar goed? ik ben 14 en heb gisteravond sex gehad met mijn vriendje,
en t was zoo fijn en leuk!
maarja, dit vertel ik ze natuurlijk niet. maar ik denk dat ze er eigenlijk niet eens allemaal zo over denken, maar niet willen afgaan in de groep?
wat vinden jullie, 14 te jong?
14 is jong, maar als jij je daar goed bij hebt gevoeld is het toch goed?
Ik was net 1 jaar j onger toen ik het voor 't eerst deedBe Yourself!! The Original is always more worth than the COPY! - Geplaatst op vrijdag 31 december 2010 22:07
14,15,16. als jij er klaar voor bent is het toch goed.quote:stillfly schreef op 29 December 2010 @ 23:18:
ik vind het eraan liggen hoelang je al hebt, hoe serieus jullie relatie is, en of je er klaar voor bent :]
ik was zelf 15 en mijn vriendje ook 15 we hadden precies een half jaar en we hadden het misschien voor t eerst erover gehad toen we 5 maanden hadden ofzo.
ik vind 14 altijd net iets te jong en dan 15 gewoon goed zegmaar, maar dat is eigenlijk iets wat in je hoofd staat geprint want wat scheelt nou een jaartje - Geplaatst op zaterdag 01 januari 2011 13:38ik ben 16 en ik ben nog maagd. tralalalayou are marvelous. // Best day of my life! ~~ 16-06-11
- Geplaatst op zaterdag 01 januari 2011 14:04Het ligt eraan ofdat je er klaar voor bent.. ik ken meiden van 15 die er echt niet klaar voor zijn terwijl ik een meisje van 14 ken die er wel al lang klaar voor is..
- Geplaatst op zaterdag 01 januari 2011 14:53quote:ijsbeertjelars schreef op 23 November 2008 @ 18:33:
ligt aan de situatie. als je al een tijd met een jongen samen bent en je bent er klaar voor, waarom zou je dan nog wachten; zelfs als je 14 bent.
dat je vriendinnen er nog niet klaar voor zijn, hoeft niet te betekenen dat jij dat ook nog niet bent.
ik zou het sowieso wel vertellen. zulke dingen horen ze wel te weten vind ik!