Dit onderwerp heeft 289 reacties, en bestaat uit 12 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 12.
De laatste reactie is geplaatst op 12-07-2007 19:31.
Tentamens (2006/2007)
- Geplaatst op maandag 11 juni 2007 16:39quote:sjakkie schreef op 11 juni 2007 @ 12:45:
NOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU JA! Denk je morgen je externe onderzoek te kunnen presenteren, keurt die opdrachtgever hem vandaag nog even op het laatste moment af
WAT EEN SCHLEMIEL! Morgen krijgen we te horen waarom ie is afgekeurd. Die gast is echt niet goed. Hij heeft het hele onderzoek gevolgt, telekens fiat gegeven voor we verder ggingen en opeens is het niet goed.
Ooooh ik ben echt zoooooooo boos.... Mn diploma voor de zomer kan ik dus ook wel vergeten
nou moe
das is echt ontzettend suf! Als het niet oke is, geef dat dan ergens middenin aan,. zodat mensen de tijd hebben om het aan te passen!
Hopelijk komt hij morgen met een beetje zinnige kritiek, althans iets waar je wat mee kunt.... - Geplaatst op maandag 11 juni 2007 21:47quote:zippo schreef op 11 juni 2007 @ 16:39:
[...]
nou moe
das is echt ontzettend suf! Als het niet oke is, geef dat dan ergens middenin aan,. zodat mensen de tijd hebben om het aan te passen!
Hopelijk komt hij morgen met een beetje zinnige kritiek, althans iets waar je wat mee kunt....
Ik geef hem morgen zoveel tegenargumenten dat ie geen keus heeft en hem toch nog goed gaat keuren
Hoop ik
- Geplaatst op dinsdag 12 juni 2007 09:09
Go for itquote:sjakkie schreef op 11 juni 2007 @ 21:47:
[...]
Ik geef hem morgen zoveel tegenargumenten dat ie geen keus heeft en hem toch nog goed gaat keuren
Hoop ik
succes vandaag!! - Geplaatst op dinsdag 12 juni 2007 09:16Idd, geef hem er van langs!
- Geplaatst op dinsdag 12 juni 2007 23:22En Sjakkie, hoe is het gegaan

- Geplaatst op woensdag 13 juni 2007 08:26Zoooo, m'n laatste tentamens van het jaar ook terug gehad... Ennn heb twee keer een 7,5 gescoord, voor engels en voor marketing
Nog effe wachten op het cijfer van m'n project en dan heb ik m'n propedeuse binnen, met een gemiddelde van 7,5
Wel lekker, die gelijk het eerste jaar binnen te binnen 
- Geplaatst op woensdag 13 juni 2007 08:37
gefeliciteerd!quote:leienaar schreef op 13 juni 2007 @ 08:26:
Zoooo, m'n laatste tentamens van het jaar ook terug gehad... Ennn heb twee keer een 7,5 gescoord, voor engels en voor marketing
Nog effe wachten op het cijfer van m'n project en dan heb ik m'n propedeuse binnen, met een gemiddelde van 7,5
Wel lekker, die gelijk het eerste jaar binnen te binnen 
- Geplaatst op woensdag 13 juni 2007 17:09Thanks
Net ook de toezegging gehad dat ons project voldoende is (en vrijdag krijgen we ons cijfer) dus de propedeuse is binnen 
- Geplaatst op woensdag 13 juni 2007 17:45quote:leienaar schreef op 13 juni 2007 @ 17:09:
Thanks
Net ook de toezegging gehad dat ons project voldoende is (en vrijdag krijgen we ons cijfer) dus de propedeuse is binnen 
Gefeliciteerd man!
Maarre is er nog wel een uitdaging aan voor jou? Het lijkt je bijna geenmoeite te kosten namelijk.. - Geplaatst op woensdag 13 juni 2007 17:53quote:speen schreef op 13 juni 2007 @ 17:45:
[...]
Gefeliciteerd man!
Maarre is er nog wel een uitdaging aan voor jou? Het lijkt je bijna geenmoeite te kosten namelijk..
Thanks
Dat zie je wel goed denk ik... Tot nu toe is het ook niet echt een uitdaging geweest en ik vraag me af of dit volgend jaar wel het geval zal zijn... Ik heb er ook wel over zitten te denken om na het halen van m'n propedeuse naar de universiteit te gaan. Maar ja ik heb vroeger m'n school nogal ernstig verkloot altijd en ik heb nog geen enkel diploma gehaald en ben op m'n 18e als boekhouder gaan werken. Ik denk dat ik, ook daarom, toch liever gewoon maar 's een keer wat afmaak en hier mee verder ga, omdat ik nog niks af heb gemaakt en toch al wat ouder ben. Verder heb ik het ook wel naar m'n zin op deze opleiding.
Ik kan hierna altijd nog verder studeren als ik na de hele opleiding af te hebben gerond, nog steeds vind dat ik onder m'n niveau zit
En ik kan mezelf natuurlijk altijd nog uitdagen, door die gemiddelde 7,5 die ik nu met weinig moeite heb gehaald, een punt omhoog te halen ofzo
- Geplaatst op woensdag 13 juni 2007 17:55
Ja het is ook wel prettig natuurlijk als je nu zeker weet dat je dit in elk geval allemaal gaat halen in 4 jaar. Dan kan je altijd weer verder met deeltijd universiteit ofzo..quote:leienaar schreef op 13 juni 2007 @ 17:53:
[...]
Thanks
Dat zie je wel goed denk ik... Tot nu toe is het ook niet echt een uitdaging geweest en ik vraag me af of dit volgend jaar wel het geval zal zijn... Ik heb er ook wel over zitten te denken om na het halen van m'n propedeuse naar de universiteit te gaan. Maar ja ik heb vroeger m'n school nogal ernstig verkloot altijd en ik heb nog geen enkel diploma gehaald en ben op m'n 18e als boekhouder gaan werken. Ik denk dat ik, ook daarom, toch liever gewoon maar 's een keer wat afmaak en hier mee verder ga, omdat ik nog niks af heb gemaakt en toch al wat ouder ben. Verder heb ik het ook wel naar m'n zin op deze opleiding.
Ik kan hierna altijd nog verder studeren als ik na de hele opleiding af te hebben gerond, nog steeds vind dat ik onder m'n niveau zit
- Geplaatst op dinsdag 19 juni 2007 08:35Over 24 uur beginnen... en over 27 uur is het weer voorbij.
Ben helemaal suf van het leren... zolang ik er morgen maar vanaf ben
If we had more time for discussion we should probably have made a great many more mistakes. (Trotski) - Geplaatst op dinsdag 19 juni 2007 15:472 down, 4 to go voor dit jaar.
P is in zicht, moet alleen even alles halen deze periode. morgen het vak met de meeste stof maar ik heb al een 8 staan die voor 50% meetelt dus dat scheelt.
ik gok op 1 hertentamen, die van gisteren (calculus) waar ik niks voor gedaan heb. - Geplaatst op dinsdag 19 juni 2007 15:51heb morgen een tentamen beeldende kunst, zit er zwaar over te stressen
ik moet er veel kunstwerken voor kennen (300 ofzo) en ben ongeveer op de helft. en daarnaast nog best veel andere stof. vooral die kunstwerken komen me m'n strot uit, als ik even niks doe vliegen de namen van de kunstenaars door m'n hoofd.
wil deze gewoon erg graag halen in 1 keer, en ben niet zo zeker van mezelf...
maandag ook een tentamen maar die moet sowieso goed komen. - Geplaatst op woensdag 20 juni 2007 18:52Tentamen Film gehaald
If we had more time for discussion we should probably have made a great many more mistakes. (Trotski) - Geplaatst op woensdag 20 juni 2007 18:59ik heb een vak opgegeven maandag.. nu stort ik me helemaal op het essay dat ik nog even af moet gaan tikken voor 15 ects.

- Geplaatst op donderdag 21 juni 2007 08:13Heb de hele nacht niet kunnen slapen omdat er een naast me lag te woelen van de zenuwen.
Veel succes Dunja met je tentamen
If we had more time for discussion we should probably have made a great many more mistakes. (Trotski) - Geplaatst op donderdag 21 juni 2007 08:55Gisteren een 8 terug gekregen voor Organisatiestructuur en 8 voor Cultuur en Overheid.
Alleen mijn stageverslag moet nu nog goedgekeurd worden, en ik moet volgende week een kleine aanvulling (slechts 1 A4) leveren op een onderzoek naar motivatiefactoren mbt vrijwilligers bij organisaties, en dan is ook hier de P binnen
- Geplaatst op dinsdag 26 juni 2007 15:40yeah, propedeuse binnen
- Geplaatst op dinsdag 26 juni 2007 15:43Gefeliciteerd!
- Geplaatst op dinsdag 26 juni 2007 17:18Maandag mijn laatste tentamen van voor de zomer gehad. Als die niet voldoende is ben ik niet over
En dan ga ik nadenken over wat ik volgend jaar ga doen.
Maaaaar misschien heb ik m wel gehaald.
Ik ben er in ieder geval even helemaal klaar mee! Pfff ik werd vanochtend ook wakker en besefte dat ik niet hoefde te studeren, een vreemd gevoel als je de afgelopen 2 maand niet anders hebt gedaan....
Blij dat ik vakantie heb! - Geplaatst op vrijdag 29 juni 2007 07:29Zeg sjaak, zet 'm op hè

- Geplaatst op zaterdag 07 juli 2007 07:09Tentamen Beeldende Kunst is een 8!!!

En het andere tentamen is ook gehaald, weet alleen mn cijfer nog niet.
Nu nog 1 halen in augustus en ik ben helemaal blij! - Geplaatst op donderdag 12 juli 2007 12:52jeej over naar volgend jaar

op 2 vakken na me "p" niet gehaald, maar goed dat doe ik volgend jaar wel
ben iig tevredenFor the DJ is my God, I will honor him and love him.... - Geplaatst op donderdag 12 juli 2007 19:31jezus...
zonder te leren een 8tje gescoord voor vermogensrecht....
recht..