Dit onderwerp heeft 289 reacties, en bestaat uit 12 pagina's. U bent momenteel op pagina 10 van 12.
De laatste reactie is geplaatst op 12-07-2007 19:31.
Tentamens (2006/2007)
- Geplaatst op vrijdag 06 april 2007 15:34thanx
zal ik zeker doen 
- Geplaatst op vrijdag 06 april 2007 15:39
ik heb dan ook nooit gezegd dat het moeilijk zou zijnquote:redmer schreef:quote: dunjaGefeliciteerd Zippo!
(gelukkig) Geen tentamens, pas in juni! Maar dan heb ik er ook 5 van in totaal 45 punten....
En ook serieus allemaal binnen 8 dagen ofzo 
Moet volgende week vrijdag wel een korte paper inleveren voor beeldende kunst, schiet niet heel erg op met dit lekkere weer, maar ben al flink ingelezen gelukkig. Nu alleen nog 3 kantjes typen...
3 kantjes --> 1500 woorden --> 300 woorden per minuut --> 5 minuten werk
appeltje eitje dus

- Geplaatst op vrijdag 06 april 2007 15:41
gelukkig maarquote:dunja schreef:
ik heb dan ook nooit gezegd dat het moeilijk zou zijnquote: redmerquote: dunjaGefeliciteerd Zippo!
(gelukkig) Geen tentamens, pas in juni! Maar dan heb ik er ook 5 van in totaal 45 punten....
En ook serieus allemaal binnen 8 dagen ofzo 
Moet volgende week vrijdag wel een korte paper inleveren voor beeldende kunst, schiet niet heel erg op met dit lekkere weer, maar ben al flink ingelezen gelukkig. Nu alleen nog 3 kantjes typen...
3 kantjes --> 1500 woorden --> 300 woorden per minuut --> 5 minuten werk
appeltje eitje dus

- Geplaatst op vrijdag 06 april 2007 15:47Fuck! De Letterenbieb is dicht vanaf vandaag tot en met maandag.. En mn boek waarover ik vrijdag tentamen heb ligt nog in een kluisje binnen.. :

- Geplaatst op vrijdag 06 april 2007 15:49quote:Speen schreef:
Fuck! De Letterenbieb is dicht vanaf vandaag tot en met maandag.. En mn boek waarover ik vrijdag tentamen heb ligt nog in een kluisje binnen.. :

das kut
is eigenlijk niet grappig natuurlijk
erg klote, had het eigenlijk ook niet verwacht, verbaasde me er gister over dat de bieb ook dicht zou zijn vandaag - Geplaatst op vrijdag 06 april 2007 15:54
Ja godverdomme! Het is ook echt behoorlijk kut.. ik heb ook niet iets anders van dat vak wat ik wel zou kunnen leren..quote:redmer schreef:quote: SpeenFuck! De Letterenbieb is dicht vanaf vandaag tot en met maandag.. En mn boek waarover ik vrijdag tentamen heb ligt nog in een kluisje binnen.. :

das kut
is eigenlijk niet grappig natuurlijk
erg klote, had het eigenlijk ook niet verwacht, verbaasde me er gister over dat de bieb ook dicht zou zijn vandaag
Ze hadden dat wel even heel groot ergens op kunnen schrijven ofzo.. 
- Geplaatst op vrijdag 06 april 2007 15:59ik had het gisteren gelezen in de bieb
maargoed blijft wel erg klote ja! kan je niet via een studiegenoot wat kopieren morgen
- Geplaatst op vrijdag 06 april 2007 16:29Ja ik ga maar eens wat mensen mailen..
- Geplaatst op vrijdag 06 april 2007 16:42ik heb zo ongeveer de hele week vrij gehad maar weer geen fuck uitgevoerd
nu begint er weer druk op te staan dat ik weer moet gaan leren.. ga zo maar even wat pagina's doornemen. - Geplaatst op vrijdag 06 april 2007 17:06quote:Speen schreef:
Ja ik ga maar eens wat mensen mailen..
Bij de eerste was het raak!
Morgen kan ik van iemand kopieren..
- Geplaatst op vrijdag 06 april 2007 22:24he he he Zippo, je onderschrift

- Geplaatst op vrijdag 11 mei 2007 15:12Iedereen er alweer klaar voor?
If we had more time for discussion we should probably have made a great many more mistakes. (Trotski) - Geplaatst op vrijdag 11 mei 2007 15:15quote:manteltje schreef:
he he he Zippo, je onderschrift
Ja die kon ikm niet laten gaan
zie deze reply nu oas ja 
Mensen succes met studeren en tentamens
- Geplaatst op vrijdag 11 mei 2007 15:477 juni eindverslag inleveren en daarna waarschijnlijk door naar Portugal.
.gif - Geplaatst op vrijdag 11 mei 2007 15:49een 8 voor mijn laatste tentamen
Niets hoeft, paarden wel -_- - Geplaatst op vrijdag 11 mei 2007 15:52Ik moet tijdens m'n filmtentamen de helft van de tijd films zien. Ik krijg daar dus echt zo'n knoop-in-je-zakdoek-gevoel van. In dat programma was ook zo'n spelletje waar die syndroom van downs een foto te zien kregen en dan moesten onthouden wat er op stond.
If we had more time for discussion we should probably have made a great many more mistakes. (Trotski) - Geplaatst op maandag 14 mei 2007 09:45jeuj een verslag + presentatie met 4 mensen waarvan 1 de afgelopen week naar Rome was, en blijkbaar neit weet dat vandaag 12:00 het verslag ingeleverd moet worden.... voeg wel een paar blanco velletjes in

- Geplaatst op woensdag 06 juni 2007 12:25hell yeah!! het vervelendste tentamen van m'n studie in een keer gehaald!!

- Geplaatst op woensdag 06 juni 2007 12:27quote:speen schreef op 06 juni 2007 @ 12:25:
hell yeah!! het vervelendste tentamen van m'n studie in een keer gehaald!!
gefeliciteerd!
pff ik heb maandag het eerste deel van het vervelendste tentamen... die doe ik dan voor de 2de keer
- Geplaatst op woensdag 06 juni 2007 12:30quote:dunja_ schreef op 06 juni 2007 @ 12:27:
[...]
gefeliciteerd!
pff ik heb maandag het eerste deel van het vervelendste tentamen... die doe ik dan voor de 2de keer
veel succes!
Het was ook de laatste keer dat het gegeven werd.. dus de druk was hoog. - Geplaatst op woensdag 06 juni 2007 13:42Tot nu toe een 9,8 voor bedrijfseconomie en een 7,0 voor rechten terug gehad, van de laatste tentamenweek
Moet nog 2 tentamens en een project terug krijgen, wat ik allemaal vrijwel zeker wel dik heb gehaald... en dan kan ik m'n propedeuse ophalen 
Stelt geen fuck voor zo'n ding, maar toch relaxt om 'm maar gelijk het eerste jaar binnen te hebben
- Geplaatst op woensdag 06 juni 2007 13:48Koel man!!
If we had more time for discussion we should probably have made a great many more mistakes. (Trotski) - Geplaatst op woensdag 06 juni 2007 13:56netjes! hoor goede cijfers langskomen, leuk!
- Geplaatst op woensdag 06 juni 2007 14:20quote:Assther schreef op 11 mei 2007 @ 15:47:
7 juni eindverslag inleveren en daarna waarschijnlijk door naar Portugal.
.gif
Ik heb de afgelopen week bijzonder weinig geslapen en bijzonder veel lopen nurien en fluiten.
Vandaag is de finale en mijn verslag is voor 99% af. Incl. gelikt eruit laten zien.
- Geplaatst op woensdag 06 juni 2007 14:25quote:Assther schreef op 06 juni 2007 @ 14:20:
[...]
Ik heb de afgelopen week bijzonder weinig geslapen en bijzonder veel lopen nurien en fluiten.
Vandaag is de finale en mijn verslag is voor 99% af. Incl. gelikt eruit laten zien.
goed gedaan!!